Gezocht: Obsethed 1.89 uit 2009 / 2010

• MTV
    Beginner
    MTV op 3 October 2012 · 01:24
    Zoals de titel aangeeft, zoek ik Obsetheds van 1.89m uit 2009 of 2010 (105 onder de voet). Liefst met bindingen (ik zet ze op DIN 9.5, zoollengte 336) en in goede staat natuurlijk.

Als iemand een set wil verkopen om ruimte te maken voor iets nieuws (en wie wil dat niet...) houd ik me aanbevolen... Ben benieuwd!
  • psd
    Tourist
    psd op 3 October 2012 · 14:48
    Hoi ik heb een paar Stöckli dp pro

Nog is zeer goed conditie zijn deze poederbakken.

Lengte 1.84 cm
    Onder de zool 94 mm
    Tip 125 mm
    Tail 111 mm
    Bindingen Vist 412 (zool lengte 315mm)

Als je interesse heb hoor ik het graag.
  • MTV
    Beginner
    MTV op 3 October 2012 · 17:30
    @ psd: dank voor het aanbod. Maar ik zoek toch echt een ski met iets meer breedte onder de voet, wat rocker (i.i.g. in de tip) en camber om ook nog met m'n dochtertjes op de piste te kunnen noodlen. Zoiets als de Obsethed dus😉
  • skiester
    Advanced
    skiester op 3 October 2012 · 17:34
    had Nicky deze niet in de aanbieding?

Overigens ik heb een paar Whitedot preachers voor dat doel (112mm). Prima off piste en gaan als een trein on piste als ik met de kids bezig ben...  Als je snel bent kun je mss nog meedoen met Dots Dozen, dan kun je tegen gereduceerd tarief een paar splinternieuwe kopen!

zie http://www.wepowder.nl/forum/index.php/topic,4447.0.html...
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • jurgensaurens
    Tourist
    jurgensaurens op 5 October 2012 · 10:47
    Ik ga het even nakijken, maar volgens mij heb ik het type wat je zoekt nog staan. mocht dat zo zijn stuur ik je een pm.
  • MTV
    Beginner
    MTV op 5 October 2012 · 11:06
    @ Jurgen: graag! Ik houd m'n pm in de gaten.
  • jurgensaurens
    Tourist
    jurgensaurens op 8 October 2012 · 07:40
    @ MTV, heb je een pm/dm gestuurd, heb de skies hier staan, volgens mij zijn ze uit 2009/2010.
    1890 lang, binding marker jester( instelbaar tot 16).moet zeggen dat de kanten en base er nog goed uit zien, topsheet heeft iets meer beschadigingen. schoenzoollengte zou moeten kunnen. doe een goed bod en wie weet....
  • MTV
    Beginner
    MTV op 8 October 2012 · 09:49
    @ Jurgen: PM is niet aangekomen. It's not you... Laten we even over de mail contacten. Bis bald.
  • powderskifun2
    Tourist
    powderskifun2 op 8 October 2012 · 11:32
    Ik heb nog een dergelijk paar ski's staan, alleen ligt de sidewall er wel uit! Ik weet niet waarvoor je ze wilt gebruiken? ;D
  • MTV
    Beginner
    MTV op 8 October 2012 · 12:07

Ik heb nog een dergelijk paar ski's staan, alleen ligt de sidewall er wel uit! Ik weet niet waarvoor je ze wilt gebruiken? ;D

Voornamelijk om op te skiën, niet zozeer als wijnrek 😉
  • bantie72
    Tourist
    bantie72 op 11 October 2012 · 07:41

Powderskifun,

heb je foto's van de schade? Als je deze hebt wil je ze dan mailen naar: smeltski aap gmailpuntcom
  • Condratos
    Advanced
    Condratos op 27 December 2012 · 11:55
    Check mijn paar Obsethed's als je nog interesse hebt:

http://wepowder.nl/forum/topic/66785
    ‘En quittant le domaine skiable vous gagnez votre responsabilité’

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro