kNOw Bounderies tour alpen 13 - 16 december carpoolen (vanuit Belgisch Limburg)

• 3zel
    Advanced
    3zel op 9 October 2012 · 11:06
    YOOW powderfreaks,

Ik heb me net ingeschreven voor de finale stop van de kNOw Bounderies tour ergens in de Alpen en nu dus op zoek naar metgezellen om de reis en eventueel het verblijf te plannen.
    Ik ben voorlopig alleen maar kan eventueel zorgen voor vervoer (ford focus break) vanuit Sint-Truiden (België)...
    Sint-Truiden ligt op 40km van Maastricht...

Iemand interesse? Of plaats in zijn of haar auto zodat ik mee kan? Ik hoor het graag!

knowledge is powder
  • tedvd
    Advanced
    tedvd op 10 October 2012 · 03:23
    Jo, twijfel nog met inschrijving ivm studiedrukte, en de hoeveelheid sneeuw half december.
    maar zou ook willen carpoolen dan dus sowieso een goed plan.
  • 3zel
    Advanced
    3zel op 10 October 2012 · 09:22
    Van waar ben je?
    knowledge is powder
  • josvboxtel
    Advanced
    josvboxtel op 10 October 2012 · 17:41
    Ik zit ook nog even te twijfelen (ivm werk), maar zoek dan ook een reisgenoot (met rijbewijs). Zelf ga ik vanuit Den Haag.

Mijn auto ("wepowder blauwe" station) brengt ons [size=8pt]gratis[/size] naar de alpen! Misschien slapen in de voiture / cheap overnachting?
  • 3zel
    Advanced
    3zel op 11 October 2012 · 09:35
    rijbewijs check,
    cheap overnachting check,
    in de auto slapen, hmmm, maar dat moet geen prob zijn,
    Als je in de buurt (Sint-truiden, Luik, Maastricht, Aken...) passeert, ben ik kandidaat...
    Heb me al ingeschreven via website epiQue, maar ben nog niet gecontacteerd...
    knowledge is powder
  • josvboxtel
    Advanced
    josvboxtel op 15 October 2012 · 09:29

Als je in de buurt (Sint-truiden, Luik, Maastricht, Aken...) passeert, ben ik kandidaat...

Tenzij de tour naar de Pyreneeën gaat, moet dat goed gaan komen. Voor de verdere details, stuur me even een email op info@belastingdienst.nl

Nu maar hopen dat de sneeuwgoden zich aan de jaarlijkse traditie houden! Ik weet nog hoe ik precies een jaar eerder mijn auto heb teruggevonden!
  • WillemHvdW
    Tourist
    WillemHvdW op 15 October 2012 · 13:34

[quote author=3zel link=topic=4484.msg59189#msg59189 date=1349940909]

Tenzij de tour naar de Pyreneeën gaat, moet dat goed gaan komen. Voor de verdere details, stuur me even een email op m a i l at j o s v b o x t e l . n l.

Nu maar hopen dat de sneeuwgoden zich aan de jaarlijkse traditie houden! Ik weet nog hoe ik precies een jaar eerder mijn auto heb teruggevonden!

[/quote]

Benieuwd of iemand kan raden wat voor auto dit is  ;D
    Live your Life the Fullest
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 15 October 2012 · 13:46
    ik gok een ford
    May the powder be with you.
  • JohanP
    Advanced
    JohanP op 15 October 2012 · 14:32
    Heyla,

Ik zit hier ook in Belgisch Limburg, en zoek ook nog carpool/overnachting.

Ik heb zelf een Opel Vivaro, lekker ruim voor materiaal, maar languit liggen gaat daar niet in (vanwege de vaste achterwand), dus dan zou ik nog een overnachting moeten zien te fixen.

Of ik pak hier de Opel Movano van het werk... Nog veel groter, en daar leg je vanachter gewoon een luchtmatrasje in + slaapzak, en dan valt daar met 3 man in te overleven. Is wel iets trager (110 comfortabele topsnelheid)..

Groetjes,
    Johan
  • 3zel
    Advanced
    3zel op 15 October 2012 · 14:38
    @jos: geweldige foto en bedankt alvast voor de uitnodiging, ik stuur je een mailtje
    @willem: blauwe break (ford focus)
    @Johan: super, al twee voorstellen. Mss zijn er meerdere mensen uit Den Haag die met Jos meewillen. 110km/u is geen prob (het duurt wat langer, maar tis even ver hé ;°)) Ik ga waarschijnlijk wel een kamer nemen, als er ergens nog wat basic te scoren valt...
    knowledge is powder
  • josvboxtel
    Advanced
    josvboxtel op 15 October 2012 · 15:37
    Deze foto is van het midden op de dag. Misschien dat hiermee het type kan worden geraden!  😉

@3zel / @Johan P: Ik kan er eventueel ook een grote ski bak op gooien en dan kan er naast jullie nog één iemand uit Den Haag meerijden? Eens kijken of er bij deze aanmeldingen uit de hofstad komen!

• crashtestdummy
    Tourist
    crashtestdummy op 15 October 2012 · 15:38
    Volvo, v50?
  • JohanP
    Advanced
    JohanP op 15 October 2012 · 16:01
    Jos, ik wil gerust wel meerijden, maar ik vermoed dat je achterbank geen 5 slaapzakken kan verwerken 😉

Wordt er voor zulke powderchases ooit samengelegd voor logies? 2persoonskamer lijkt me per persoon steeds goedkoper dan een 1 persoonskamer?
  • josvboxtel
    Advanced
    josvboxtel op 15 October 2012 · 16:05

Volvo, v50?

En we hebben een winnaar!  8)

@JohanP: nee, dat wordt ergens een hotelletje!
  • 3zel
    Advanced
    3zel op 15 October 2012 · 16:43
    Ik ga ook voor een 2pers-kamer.
    Indien we proberen het verblijf te centraliseren in enkele hotelletjes, krijgen we mss een groepskorting en is natuurlijk ook wel ewa gezelliger ;°)
    knowledge is powder
  • doov
    Advanced
    doov op 15 October 2012 · 16:44

[quote author=crashtestdummy link=topic=4484.msg59474#msg59474 date=1350308305]
    Volvo, v50?

[/quote]

ow dus toch een vermomde Ford Focus. Meteo Morris wint  😀
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • JohanP
    Advanced
    JohanP op 15 October 2012 · 18:37

Ik ga ook voor een 2pers-kamer.
    Indien we proberen het verblijf te centraliseren in enkele hotelletjes, krijgen we mss een groepskorting en is natuurlijk ook wel ewa gezelliger ;°)

Ok, misschien doe ik wel mee met het hotelletje. Maar eerst toch eens zien wat we van die Opel Movano kunnen maken als slaapplaats. Blijft toch 'echter', zo met slaapzak. Opstaan is dan echt op karakter 😀
  • crashtestdummy
    Tourist
    crashtestdummy op 16 October 2012 · 12:28

[quote author=crashtestdummy link=topic=4484.msg59474#msg59474 date=1350308305]
    Volvo, v50?

[/quote]

;D En wat win ik nu? Een helitripje naar Canada?😮 ;D ;D
  • OsiruS
    Advanced
    OsiruS op 16 October 2012 · 21:23
    Ook vanuit Arnhem zal er een auto die kant op vertrekken, en zoals het er nu naar uit ziet zit ik er alleen in. Mijn kamaraad moet toch plots afzeggen en nog geen andere malloot in de omgeving gevonden die ook mee wil. Dus er zijn nog wat plaatsen vrij!
    De auto brengt ons gratis 900km de grens over, tanken in het buitenland betaalt mijn baas helaas niet.
    Is een golf plus (verwacht tegen die tijd nog niet een andere auto te hebben), dus max 3 man totaal is haalbaar (kunnen snowboad en eventuele skies in de auto zelf).
    Qua acco zoek ik het ook voordelig, hou ik geld over voor later nog een week.
    Rev. Maurice Ordained Dudeist Priest atDudeism, the Church of the Latter-Day Dude
  • 3zel
    Advanced
    3zel op 17 October 2012 · 13:44
    @johan: contacteer me es op dries_plevoetsathotmail.com dan kunnen we verder afspreken.
    @jos: ik stuur je een mailtje, om verder af te spreken...
    knowledge is powder
  • lennartvandermarel
    Beginner
    lennartvandermarel op 18 October 2012 · 19:54
    Vertrekken er ook mensen vanuit Leiden? Of uit de regio? En is er nog een plekje vrij zodat ik mee kan rijden?
  • Ray1628
    Beginner
    Ray1628 op 22 October 2012 · 13:26

Ook vanuit Arnhem zal er een auto die kant op vertrekken, en zoals het er nu naar uit ziet zit ik er alleen in. Mijn kamaraad moet toch plots afzeggen en nog geen andere malloot in de omgeving gevonden die ook mee wil. Dus er zijn nog wat plaatsen vrij!
    De auto brengt ons gratis 900km de grens over, tanken in het buitenland betaalt mijn baas helaas niet.
    Is een golf plus (verwacht tegen die tijd nog niet een andere auto te hebben), dus max 3 man totaal is haalbaar (kunnen snowboad en eventuele skies in de auto zelf).

Hi, Ik heb mij vorige week ook inschreven voor de trip maar helaas zelf geen vervoer. Ik vroeg me af of je nog een plaatsje vrij had? Zullen we anders via e-mail het e.e.a. afspreken?

Groet
    Raymond
  • OsiruS
    Advanced
    OsiruS op 22 October 2012 · 19:05
    @Ray1628
    Mail komt eraan!
    Verwijder je mailadres maar van het forum, anders vinden de spambots je 😉
    Rev. Maurice Ordained Dudeist Priest atDudeism, the Church of the Latter-Day Dude
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 22 October 2012 · 19:22

@Ray1628
    Mail komt eraan!

done..
    May the powder be with you.
  • Ray1628
    Beginner
    Ray1628 op 22 October 2012 · 20:56

[quote author=osirus link=topic=4484.msg59958#msg59958 date=1350925501]
    @Ray1628
    Mail komt eraan!

done..
    [/quote]

Dankje!!
  • JeroenJanssens
    Tourist
    JeroenJanssens op 23 October 2012 · 01:17
    Ik rijd vanuit Laakdal, België.
    Als er iemand nog zin heeft om me te rijden; ik heb nog een plaats over en ruimte zat. (Opel Vivaro, 3 zitplaatsen).
  • JohanP
    Advanced
    JohanP op 23 October 2012 · 08:27
    @Jeroen: carpool je dan niet beter met mij (Heusden-Zolder) en 3zel (St-truiden)?

Welk voertuig is dan nog bijzaak, ik heb wel een vivaro met 5 zitplaatsen, is lekker ruim, en vind het ook niet erg om te rijden 😉

mail maar naar jpoelmans bij de server van gmail.

Groetes,
    Johan
  • lennartvandermarel
    Beginner
    lennartvandermarel op 23 October 2012 · 15:15

Ik ben ook nog opzoek naar vervoer. Heb je toevallig nog een plekje over in de auto?

Lennart
  • josvboxtel
    Advanced
    josvboxtel op 23 October 2012 · 18:37

Vertrekken er ook mensen vanuit Leiden? Of uit de regio? En is er nog een plekje vrij zodat ik mee kan rijden?

Heb je een rijbewijs? Nog meer mensen uit Den Haag of op de lijn richting de Alps?

• QmaartenQ
    Beginner
    QmaartenQ op 23 October 2012 · 20:41

Nog iemand die uit Arnhem komt, greetings  😃
    Ga helaas niet mee, maar toch leuk een plaatsgenoot  😃
    powpowwowjippiajippieee

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro