kNOw Bounderies tour alpen 13 - 16 december carpoolen (vanuit Belgisch Limburg)

• OsiruS
    Advanced
    OsiruS op 23 October 2012 · 21:29

[quote author=osirus link=topic=4484.msg59549#msg59549 date=1350415424]
    Ook vanuit Arnhem zal er een auto die kant op vertrekken, en zoals het er nu naar uit ziet zit ik er alleen in. Mijn kamaraad moet toch plots afzeggen en nog geen andere malloot in de omgeving gevonden die ook mee wil. Dus er zijn nog wat plaatsen vrij!

Nog iemand die uit Arnhem komt, greetings  😃
    Ga helaas niet mee, maar toch leuk een plaatsgenoot  😃
    [/quote] 8)
    Greetings terug!

@lennartvandermarel: er is nog plek vrij!
    Rev. Maurice Ordained Dudeist Priest atDudeism, the Church of the Latter-Day Dude
  • lennartvandermarel
    Beginner
    lennartvandermarel op 23 October 2012 · 23:22

[quote author=QmaartenQ link=topic=4484.msg60039#msg60039 date=1351017696]
    [quote author=osirus link=topic=4484.msg59549#msg59549 date=1350415424]
    Ook vanuit Arnhem zal er een auto die kant op vertrekken, en zoals het er nu naar uit ziet zit ik er alleen in. Mijn kamaraad moet toch plots afzeggen en nog geen andere malloot in de omgeving gevonden die ook mee wil. Dus er zijn nog wat plaatsen vrij!

Nog iemand die uit Arnhem komt, greetings  😃
    Ga helaas niet mee, maar toch leuk een plaatsgenoot  😃
    [/quote] 8)
    Greetings terug!

@lennartvandermarel: er is nog plek vrij!
    [/quote]

Mooi dat er nog een plek vrij is. Ik geef anders even mijn mail adres dan kunnen we misschien afspraken maken. Mijn mail is lennartvandermarel apenstaartje gmail punt com.

[quote author=lennartvandermarel link=topic=4484.msg59687#msg59687 date=1350582852]
    Vertrekken er ook mensen vanuit Leiden? Of uit de regio? En is er nog een plekje vrij zodat ik mee kan rijden?

Heb je een rijbewijs? Nog meer mensen uit Den Haag of op de lijn richting de Alps?
    [/quote]

Ben op dit moment bezig met rijlessen maar denk niet dat ik op tijd geslaagd ben😉
  • OsiruS
    Advanced
    OsiruS op 24 October 2012 · 08:36
    @Lennart: you've got mail!
    Rev. Maurice Ordained Dudeist Priest atDudeism, the Church of the Latter-Day Dude
  • rutgerberge
    Advanced
    rutgerberge op 3 December 2012 · 12:07
    ik vetrek vanuit rotterdam, vertrek donderdagmiddag
    heb in principe nog 3 plaatsen in de auto vrij, vraag wel een kleine vergoeding omdat het anders allemaal wel een erg dure grap wordt voor 3 dagen 😃
    mensen uit het oosten kunnen hier de auto tijdelijk zetten of ik rijd een stukje om...
    daar vinden we wel wat op
    laat maar weten als er interesse is rutgerbergeathotmailpuntcom

groet
    Rutger

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro