JaapvR op 19 November 2012 路 22:07
Tweede indruk:
- Ongelezen berichten! misschien niet direct per knop, maar toch in ieder geval met een vlaggetje, of bold, ofzo...
- forumicoontjes beetje fisherprice, de icoontjes in de bestemmingen vind ik veel strakker.
- weg kwijt op de frontpage, dan maar gewoon ouderwets het blog van boven naar beneden doorlezen.. Misschien een 'easy-fix' als de blokken weer even groot worden ?
Shit, die kaarten zijn de toekomst! vet!
- Op welk model zijn die neerslagvoorspellingen (in cm's) gebaseerd? Is dat volledig computergestuurd, of komt er ergens interpretatie door een brein/goeroe/morris tussendoor?
- Hoe werkte PowRank ookalweer? welke variabelen gaan daar in?
- kunnen we de 'algemene' weerkaarten (isobaren, fronten, eventueel een jetstreamkaart) ook ergens terugvinden?
- En de webcamwall ?
Voor mij was de grootste waarde van de weerberichten altijd de boodschap die Morris tussen de regels wist te schrijven, en de kleine tipjes van de sluier (methode, geheimtips, finetuning, waar-is-ervaring-meer-waard-dan-het-model, etc) die daar altijd te vinden waren. Milde angst dat dat nu moeilijker te vinden is, maar ik vermoed dat die angst aan het eind van het seizoen ongegrond zal blijken...
Misschien een iets te ingewikkeld vervolgidee (of wordt dat die nieuwe lines?): Een kaart allerlei lagen: snowforecast (per tijdsinterval), snowreports, gebieden, webcams, riders aanwezig, vervoer (plains, trains, automobiles, busses),