Bestemming voor arme studenten

• Juizo
    Beginner
    Juizo op 2 December 2012 · 22:44
    Hulp is nodig!

Een collega wil graag met 3 vriendinnen naar een leuk gebiedje in de krokusvakantie. Ze zijn van plan om van donderdag tot zondag weg te gaan, maar hebben geen idee in welk gebied ze willen zitten.
    Ze vroeg aan mij of ik iets wist, maar wepowder samen weet natuurlijk veel meer!!! sowieso veel meer dan ik...

De eisen en beperkingen die ze hebben
    -Het zijn 4 meiden die als groep een beginnend niveau hebben.
    -Het zijn alle studenten en hebben niet zoveel geld.
    -Ze willen een gebied waar ze zich voor 4 dagen lang goed kunnen vermaken, voor hun betekend dit dat ze in die 4 dagen niet steeds de zelfde pistes willen pakken.
    -Ze blijven alleen op de piste.
    -Het gebied/plaatsje moet 's avonds ook iets te bieden hebben
    -Ze kunnen en willen graag echt van donderdag tot zondag.

Wie o wie weet een leuk gebied voor deze meiden en wellicht ook een goed onderkomen?

Alvast bedankt! Gr Jules
    powder, omdat je het waard bent
  • brt
    Advanced
    brt op 2 December 2012 · 22:57
    Srsly?
  • Echo
    Advanced
    Echo op 2 December 2012 · 23:21
    Welllicht via http://www.wintersporters.nl/forum , daar weten ze vast meer over gebieden met pistes....
    Do or do not, there is no try (Yoda)
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 2 December 2012 · 23:30
    Val Thorens, all-inclusive.

/topic
    Rex Monte - Amor Nix
  • Juizo
    Beginner
    Juizo op 3 December 2012 · 00:21
    Ik kan het helaas niet helpen, maar de poeder opzoeken doen ze ( misschien zien ze ooit het licht) niet...
    powder, omdat je het waard bent
  • Sjoerd2
    Advanced
    Sjoerd2 op 3 December 2012 · 00:26
    Beste inderdaad om op wintersporters te kijken, pistes zijn soms alleen een noodzakelijk kwaad hier. En de krokus is buiten bereik van de glazen bol van morris 😃
    Whitetracks | Distributie & Marketing: Icelantic & Freeride Map
  • freek
    Beginner
    freek op 3 December 2012 · 09:22
    Hulp is nodig!
    Een collega wil graag met 3 vriendinnen naar een leuk gebiedje in de krokusvakantie.
    -Het zijn alle studenten en hebben niet zoveel geld. Juizo op 2 dec. 2012 22:44

Vreemde combi ....
    ik zou ze naar t Sauerland sturen, daar is t in de krokus zo pleuris druk bij de liften dat je maar 1 piste per dag kunt doen 😋 Je hoeft je niet druk te maken om lawinegevaar en een 3-eenheid heb je niet nodig dus dat spaar je ook weer uit 😋
  • Surfertje
    Beginner
    Surfertje op 3 December 2012 · 09:36
    Tss, als student ga je toch juist lekker BUITEN de normale schoolvakanties? Deze paar jaar van je leven kun je daar nog makkelijk mee wegkomen en de voordelen zijn enorm. Ultra rustig overal + cheaper. Als ze iets goedkoops zoeken zonder dat het enorm pauperig wordt a la Saint Sorlin, la joue du loup etc. Zou ik naar Franse gebieden als La Plagne, Flaine ed kijken. Dat zijn ook betondorpen, maar een stuk minder afgeracht dan de eerder genoemde. Skien op de piste is er ook zeer goed te doen.
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 3 December 2012 · 10:03
    Wat @Surfertje zegt 😃
  • Supershapert
    Beginner
    Supershapert op 3 December 2012 · 10:19
    Ik ga als arme student al een paar jaar naar ValFrejus, ik ga zo veel mogelijk buiten de vakanties om! vorig jaar had ik met 3 vrienden een hele week een appartement voor 90 euro P.P. inc. skipas. gewoon goed plannen met school dan kan dit prima!

Niet zo veel km piste voor de ladies maar na 3 dagen skien ben je echt nog niet uitgekeken !
    Champagne powder is a champagne problem
  • Sterre
    Beginner
    Sterre op 3 December 2012 · 11:07
    Tip van de dag:
    Als je geen geld hebt moet je niet zoveel eisen stellen. In dit geval te beginnen bij de data.
    wooptiedoo
  • YellowSub
    Beginner
    YellowSub op 3 December 2012 · 11:20
    Tip van de dag:
    Als je geen geld hebt moet je niet zoveel eisen stellen. In dit geval te beginnen bij de data. Sterre op 3 dec. 2012 11:07

+1
  • sanno
    Tourist
    sanno op 3 December 2012 · 11:45
    Door de inflatie van het woord student/studeren zijn er nu hordes 'studenten' die alleen tijdens SCHOOLvakanties op wintersport kunnen.
    Toerisski
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 3 December 2012 · 15:35
    Door de inflatie van het woord student/studeren zijn er nu hordes 'studenten' die alleen tijdens SCHOOLvakanties op wintersport kunnen. sanno op 3 dec. 2012 11:45

hulde!

Om maar te zwijgen over de inflatie van het begrip 'wintersport'
  • besati
    Beginner
    besati op 3 December 2012 · 16:23
    Kijk eens op sites zoals bizztravel.nl en husk.nl. En wat is goedkoop...
  • Gilles
    Beginner
    Gilles op 3 December 2012 · 22:30
    Hey dames, als jullie eenmaal dat goedkope gebiedje en accommodatie hebben gevonden. Huur dan gewoon een dag een gids die jullie off-piste meeneemt naar de poeder!!

Onvergetelijke ervaring, kosten met zijn 4-en delen, moet kunnen...
    Gilles is my name!!

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro