Ski tas gezocht

• joost-gerard
    Tourist
    joost-gerard op 11 December 2012 路 16:01
    Hee daar!

Ik ben op zoek naar een tweedehands ski tas voor twee paar ski's met schoenen. Het liefst iets zoals een Dakine Concourse, Armada Anchorage, North Face Base Camp Ski Roller, Rossignol Super Haul of Douchebag. Mocht je nog iets hebben liggen, niet gebruiken en willen verkopen dan hoor ik graag van je!

Alvast bedankt!

Joost
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 11 December 2012 路 16:40
    19 december stap ik over van mijn Sport Conrad cheapo-bag naar een Dakine Fall Line double.

Je mag die conrad tas van me overnemen voor een goedkope fles bruine rum, een appeltaart, chocoladeletter, of iets anders wat je geen geld/moeite kost...

NB: er zitten wat kleine scheurtjes is, en de stiksels van de handvaten zijn niet sterk genoeg. Ik zou er niet meer mee vliegen, maar voor achterin de auto doet ie het nog wel een paar tripjes... 1 complete uitrusting (dikke ski's, schoenen, lawineset, toerspul, 1 set kleren) past precies, 2 paar ski's + schoenen ook wel, maar dan met minder extra gear.
  • TickNopp
    Beginner
    TickNopp op 11 December 2012 路 22:06
    @ JaapvR

Mocht joost-gerard niet geïnteresseerd zijn in de tas dan heb ik nog wel een chocoladeletter liggen 馃槈
  • joost-gerard
    Tourist
    joost-gerard op 14 December 2012 路 13:38
    Beste Jaap! Super bedankt voor je reactie! Ik zou hem graag op komen halen! Dan kan ik daar de eerste keren mee uit de voeten tot ik een betere versie vind! Waar zou ik de tas op kunnen halen? En wat heb je liever? Sterk? Chocolade letter of nog andere wensen zo rond de kerst? Groet
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 14 December 2012 路 13:57
    Ik ben tussen 19 en kerst in Amsterdam, vanaf de kerst in Zwolle en de Alpen. Misschien even via jaapvr aap gmail kortsluiten?
  • Supershapert
    Beginner
    Supershapert op 14 December 2012 路 19:53
    ik ben eigenlijk ook nog wel opzoek naar een tas, schoenen hoeven niet persé te passen, maar 2 paar ski's (met rocker) zou toch wel fijn zijn !
    Champagne powder is a champagne problem
  • m_de_galan@hotmail.com
    Advanced
    m_de_galan@hotmail.com op 15 December 2012 路 12:56
    He supershapert,

Ook heb nog precies zo'n conrad skitas liggen, vanwege overstap naar een dakine fall line double.
    Ook wat kleine beschadigingen, maar rolt nog prima en twee paar dikke ski's moet passen. Schoenen lukt dan niet meer...
    Kom maar ophalen, zelfde deal als JaapvR: fles rum heeft dan voorkeur 馃槈
  • joost-gerard
    Tourist
    joost-gerard op 15 December 2012 路 13:24
    Jaap, ik heb je een email gestuurd! Is die aangekomen?

Groet!

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro