ik haaaaaat kiezen

• jobslegers
    Tourist
    jobslegers op 14 December 2012 路 20:36
    Te veel keus, te veel uitleg op de site, te veel bestemmingen, te weinig tijd....pfff Dan kun je eindelijk eens een paar dagen er tussenuit en daar krijg je last van besluiteloosheid! Of eigenlijk, dat heb ik altijd al...slecht eigenschap!

Maar goed, zojuist knoop doorgehakt! Vanwege korte trip (3dgn) en weinig zin om meer dan 900km te rijden vertrekken over 2 uurtjes naar Jungfrau region. Of zal ik dan toch maar naar Gstaad gaan 馃槈? Haha Hopelijk gaat die twijfel wel weg als we er eenmaal zijn.

Mocht iemand toch nog een betere tip hebben, over 2 uur check ik nog een keer dit topic 馃槈 Of tips voor Jungfrau zijn ook welkom natuurlijk!
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 14 December 2012 路 21:59
    Monatafon
    Arlberg
    Engelberg
    Andermatt e.o.
    Oberstdorf

Disclaimer 1:
    Ik ken Jungfrau regio niet voldoende om er op af te geven maar het komt mij in eerste instantie niet over als een freeride walhalla. Hopelijk komt Rogier er nog even in: die heeft hier een tijd rondgehangen als ski leraar. Was er wel enthousiast over, geloof ik.

Disclaimer 2:
    Ik heb niet naar de weersverwachting gekeken dus kan er qua omstandigheden aardig naast zitten.
    White room,Pillow lines,I rule
  • basvennik
    Advanced
    basvennik op 14 December 2012 路 22:44
    Wat betreft Jungfrau:
    Daar ben ik met de kerst weer en daar ben ik wat afdalingen/routes aan het voorbereiden.
    Gewoon om een goeie oefening.

Ik zal de routes in het Jungfrau topic wel ff delen. (zie http://wepowder.nl/forum/topic/65825)

Maar laat dat je vooral niet daardoor leiden en kijk naar waar de beste omstandigheden gaan zijn!
    Ofwel luister naar Morris 馃榾
  • jobslegers
    Tourist
    jobslegers op 14 December 2012 路 23:11
    Dank voor de tips, ik laat ze onderweg nog even inwerken 馃槈

Ik pleit voor een 24/7 0900-hotline met Morris en ja daar wil ik voor betalen! Gewoon 1 op 1 advies van de sensei, ideaal voor de twijfelaars onder ons, minder goed voor Morris zn rust.... 馃槈

Natuurlijk heb ik zijn weerbericht gelezen en vandaar dat we kiezen voor Jungfrau. Morris zegt dat voor zondag de Noordalpen West goed zouden moeten zijn en daar ligt Jungfrau, vandaar .

Bedankt Bas, ik check je routes als we er zijn!
  • dirksy
    Advanced
    dirksy op 15 December 2012 路 00:55

Ik pleit voor een 24/7 0900-hotline met Morris en ja daar wil ik voor betalen! Gewoon 1 op 1 advies van de sensei, ideaal voor de twijfelaars onder ons, minder goed voor Morris zn rust.... 馃槈

+1
    THANK GOD SUMMER IS OVER!!!If it's too steep, you're too old!
  • fanneige
    Tourist
    fanneige op 15 December 2012 路 08:53
    [foute SBS6 stem] Hallo, dit is de MeteoMorris wonderlijn, je krijgt direct contact met de weer sensei. Dit gesprek kost ca. 1 euro 20 per minuut. Toets 1 als je nog niet weet waar je naar toe wilt, toets 2 als je twijfelt, toets 3 als je weet waar je naar toe gaat maar nog niet weet wanneer.... u koos 2, al onze Morrisen zijn ingesprek, een momentje gedult aub.......

al onze Morrisen zijn ingesprek, een momentje gedult aub.......

[foute SBS6 stem]

best wel omzet uit te halen 馃槈 馃槈
    Knowledge is limited. Imagination encircles the world
  • rob
    Advanced
    rob op 29 December 2012 路 06:40
    Je bent nog wat vergeten.....

Al onze Morrisen zijn ingesprek,
    Er zijn nog 60 wachtende voor U, een momentje gedult aub.......

馃槂
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 29 December 2012 路 16:20
    LOL 馃槂

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro