Aankomend weekend naar St. Anton?!

• wouter3
    Beginner
    wouter3 op 31 January 2013 路 09:34
    Zijn er nog meer powderaars die aankomend naar St. Anton vlammen om te raggen??

Wij gaan met 2, wellicht 3 man die kant op voor magistrale treeruns!

Allemaal nooit in St. Anton geweest dus mochten er nog meer luitjes heen gaan, horen we graag de tips!
  • ieism
    Tourist
    ieism op 31 January 2013 路 10:28
    Stuben - Star Wars, mooi terrein, niet te moeilijk, niets hiken gewoon uit de lift.

Langen - vanaf de Albonagratbahn kan je helemaal naar Langen komen, treerun beneden.

Staan beide vast wel gewoon in de gidsjes voor meer details.
    splitfest.nl
  • wouter3
    Beginner
    wouter3 op 31 January 2013 路 11:36
    Top! Die gaan op de afvinklijst 馃槂!
  • ThijsKennis
    Expert
    ThijsKennis op 31 January 2013 路 12:47
    Of je komt deze kant op en komt shredden in Ischgl/See/Kappl!
    Pow!
  • wouter3
    Beginner
    wouter3 op 31 January 2013 路 13:56
    3 slaapplekken beschikbaar of cheap pension in de buurt haha?馃榾 Plannen zijn nog niet gemaakt, de wens om lui te ontmoeten die 't gebied op hun duimpje kennen is groot! 馃槂
  • Gerben
    Tourist
    Gerben op 31 January 2013 路 17:06

Ik opteer voor volgend weekend 馃榾
  • doov
    Advanced
    doov op 31 January 2013 路 18:18
    Volgend weekend is carnaval en dan zal het idd een heel stuk rustiger zijn 馃槈
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • martijn_leseman
    Advanced
    martijn_leseman op 31 January 2013 路 20:00
    Ik ben vanaf zaterdag middag in St Anton en ben nog niet afgeschrikt door de sneeuwverwachtingen, elke dag poeder is ook leuk 馃槂. Ik ken het gebied een beetje (maar ben zeker geen expert). Het lijkt ook mij leuk om een dagje met wepowderaars op pad te gaan! Laat maar weten als jullie echt komen....
  • Powdermidget
    Beginner
    Powdermidget op 31 January 2013 路 20:44
    ik kan dit weekend niet, wel weekend erop, wil woensdagavond vertrekken en dan donderdag, vrijdag, zaterdag en dan zondag tot uurtje of 1400 en dan terugknallen naar Nederland. Weersverwachtingen lijken gunstig voor hele week prima poeder rijden. Een probleem, heb geen auto! Mijn freeridebuddies kunnen allemaal niet, dus sluit graag ergens aan bij die dat leuk lijkt, en een lift kan gebruiken om kosten te delen. Arlberg ken ik aardig, wel best druk, een dal eerder Montafon is stuk rustiger, no scandies. Uitvalbasis Bludenz of schrunss for cheap acco.
  • wouter3
    Beginner
    wouter3 op 31 January 2013 路 22:39
    @ martijn St. Anton staat nu vast.. Vertrekken morgenavond en zaterdagochtend bij de lift om te vlammen dus! Er gaat iig genoeg sneeuw vallen, de tering dat wordt mooi werk!!! 馃榾.. Wij zitten er met zn 3en tot en met dinsdag, we houden contact! stuur je ff dm
  • Manoni
    Expert
    Manoni op 1 February 2013 路 10:39
    Hey Wouter, een goede vriendin van me zoekt nog een lift naar Anton dit weekend vanuit NL. Heb jij nog plek? Beetje kort dag, maar ze is erg goed in laatste moment acties.
  • wouter3
    Beginner
    wouter3 op 1 February 2013 路 11:54
    He manon, had het graag gedaan, alleen gaat een bankdeel plat en is er helaas geen plek voor extra personen...
  • Manoni
    Expert
    Manoni op 1 February 2013 路 12:03
    Ah ok no worries. Nou misschien komen we elkaar tegen, ik zal m'n WePowder beanie ophouden 馃槂
  • japser_be
    Advanced
    japser_be op 1 February 2013 路 12:27
    4 prutsers en manon 3 weken geleden (of was het 4) in st anton 馃槈

https://www.facebook.com/photo.php?v=10151188962996975...

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro