Dynastar Outland te koop!

• JelleStaleman
    Elite
    JelleStaleman op 23 April 2013 路 17:54
    Dynastar Outland 114-87-132
    De outland is de opvolger van de Legend Ik word als Berggids en skileraar gesponsord door Dynastar en krijg ieder jaar weer nieuwe ski's. Aan het einde van het seizoen verkoop ik de ski's.
    Deze ski is een alles kunner. Korte en lange bochten op hoge snelheid op de piste maar buckels en off piste kan hij ook prima aan!
    Ik skiede vorig jaar zelf mee met de skitest van de Nederlandse Skivereniging en de ski kwam er zeer goed vanaf! Ik heb slechts 3 weken op de ski geskied.. Belag en kanten zien er nog goed uit.
    Kijk voor foto's op:

http://www.marktplaats.nl/a/sport-en-fitness/skien-en-langlaufen/m6681...
  • sanno
    Tourist
    sanno op 24 April 2013 路 09:42
    Dynastar Outland 114-87-132
    De outland is de opvolger van de Legend

En de voorganger!

NB Natuurlijk heeft de ski een marktwaarde maar als jezelf al aangeeft dat je ze gratis krijgt waarom zou ik jou dan voor 250 nog extra gaan sponsoren?
    Toerisski
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 24 April 2013 路 12:49
    Toevalligerwijs kwam ik zijn naam tegen in de laatste Hoogtelijn. @JelleStaleman is sinds kort een gediplomeerd berggids. Wat me dan wel tegenvalt is dat ie schijnbaar pas vorige week het bestaan van Wepowder heeft ontdekt 馃槂
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 24 April 2013 路 12:52
    @Spookjuh Jelle was ook een van de gidsen tijdens het kNOw Boundaries weekend in de Arlberg in december.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 24 April 2013 路 12:54
    [mention="/profile/1966"][mention=1966]@Spookjuh[/mention][/mention] Jelle was ook een van de gidsen tijdens het kNOw Boundaries weekend in de Arlberg in december. arjen op 24 apr. 2013 12:52
    Really? Maar dan nog 馃構
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 24 April 2013 路 12:57
    [mention="/profile/1966"]@Spookjuh[/mention] Niet iedereen is zo actief op het forum als jij 馃槈
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 24 April 2013 路 13:29
    @arjen Sorry, can't help it. I'm addicted 馃槂
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 24 April 2013 路 13:42
    Ik bied €80 voor de bindingen.
  • JelleStaleman
    Elite
    JelleStaleman op 30 April 2013 路 19:37
    Even voor de duidelijkheid; De opbrengsten van de ski gaan naar Dynastar. Ik krijg de ski's mits ik ze aan het eind van het seizoen verkoop. Sorry als ik de binding verkoop krijg ik de ski's niet meer verkocht, sorry!

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro