ExtremeBits

• Tim3
    Beginner
    Tim3 op 13 February 2014 · 17:22
    @Dijkie; weet ik niet zeker, maar ik heb EOFT films eerder wel gewoon via open torrent sites gedownload, even googlen en dan krijg je een paar EOFT edities.
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • Easy
    Advanced
    Easy op 13 February 2014 · 20:33
    Voor de mensen met moeite om hun account te behouden, alles is kennelijk nu 'freeleech'. Dus downloaden wat je wilt zonder dat het wordt bijgehouden. WhitePowder op 25 dec. 2013 12:22

Is dit nogsteeds het geval?

Ik was erg blij met mij extremebits-account, maar mijn ratio gezond houden was zo goed als onmogelijk. Ik heb na 3 downloads bijna 2 maanden fulltime lopen stream, door de ratio regels zijn er echter geen te weinig leeches/peers om via upload je ratio gezond te maken. Gevolg is dat je dan je seedtime/karma moet gebruiken om de ratio te verhogen (maar ook daar zitten limieten op).

Al met al heeft dit ervoor gezorgd dat ik de "schik" snel op had met extremebits.
    Built for Speed
  • tjoep2
    Beginner
    tjoep2 op 14 February 2014 · 08:29
    @Dijkie er zijn 6 dvd's van best of EOFT te vinden, wel niet allemaal even goed geseed
    @Easy nee dat was enkel voor een dag, maar ze doen wel meer van zulke dagen.
    Helaas, geen invites hier trouwens
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 10 January 2015 · 16:03
    @SneeuwHaas; toevallig nog invites ondertussen voor die site? Of iemand anders? Ben al een eeuwigheid er af gekickt door een foutje in mn ratio, maar dan is er ook no-way dat je er weer tussen komt zonder een invite van iemand te krijgen.
  • coen
    Advanced
    coen op 10 January 2015 · 16:56
    [mention="/profile/3629"][mention=3629]@SneeuwHaas[/mention][/mention]; toevallig nog invites ondertussen voor die site? Of iemand anders? Ben al een eeuwigheid er af gekickt door een foutje in mn ratio, maar dan is er ook no-way dat je er weer tussen komt zonder een invite van iemand te krijgen. Tim3 op 10 jan. 2015 16:03De site is deaud toch??
    Earn your turns...
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 10 January 2015 · 16:58
    @Coen Alive and well: http://www.extremebits.me/

[mention="/profile/13228"]@Tim3[/mention], je kunt op hun IRC kanaal vragen om heractivitie..
    Rex Monte - Amor Nix
  • coen
    Advanced
    coen op 10 January 2015 · 17:07
    @Coen Alive and well: http://www.extremebits.me/
    [mention="/profile/13228"][mention=13228]@Tim3[/mention][/mention], je kunt op hun IRC kanaal vragen om heractivitie.. SneeuwHaas op 10 jan. 2015 16:58

Kijk, dat is goed nieuws! Had al tijdje niet gecheckt
    Earn your turns...
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 10 January 2015 · 17:27
    [mention="/profile/3629"]@SneeuwHaas[/mention]; Dank. Maar het blijkt nog makkelijker want ik kan ineens weer inloggen met mijn oude gegevens op hun nieuwe site! 😃 Tot zo ver mijn plan om aan mijn thesis te werken dit weekend...

Overigens; er zijn nu ineens bergen met films waarbij ze enkel letten op je upload-units, dus je ratio blijft makkelijker 'gezond'. (Edit: ik lees dat dit tijdelijk is voor 'the holiday season', dus grab what you can!) Ik support graag filmmakers in deze niche door films te kopen, maar soms geef ik er stiekem ook gewoon aan toe.
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 10 January 2015 · 17:53
    Mochten er mensen in de knook zitten met de ratio, dan mag je me altijd PM'en voor wat bonuspunten 😃
    Rex Monte - Amor Nix
  • OsiruS
    Advanced
    OsiruS op 11 January 2015 · 14:34
    Mochten er mensen in de knook zitten met de ratio, dan mag je me altijd PM'en voor wat bonuspunten 😃 SneeuwHaas op 10 jan. 2015 17:53Idem hier 😉
    Rev. Maurice Ordained Dudeist Priest atDudeism, the Church of the Latter-Day Dude
  • tjoep2
    Beginner
    tjoep2 op 11 January 2015 · 15:30
    same
  • OsiruS
    Advanced
    OsiruS op 2 February 2015 · 10:20
    Invites over, dus pm maar!
    Rev. Maurice Ordained Dudeist Priest atDudeism, the Church of the Latter-Day Dude
  • OsiruS
    Advanced
    OsiruS op 5 February 2015 · 08:21
    Alle leden opgelet!
    Er zijn problemen met de domeinnaam geweest, dus is er nu een nieuw domein:
    http://extremebits.in
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 9 February 2015 · 15:47
    @OsiruS; klopt het dat die domeinnaam het (nu) ook niet doet?
  • tjoep2
    Beginner
    tjoep2 op 9 February 2015 · 21:28
    'not dead wait few days or visit 96.45.176.146 meanwhile'
    Ze zijn er aan aan het werken dacht ik.
  • OsiruS
    Advanced
    OsiruS op 10 February 2015 · 00:06
    Klopt, er wordt momenteel hard achter de schermen gewerkt om alles weer in orde te krijgen. Geen idee wat de problemen zijn, maar zou als het goed is over enkele dagen weer in orde moeten zijn.
  • tjoep2
    Beginner
    tjoep2 op 13 February 2015 · 18:39
    https://extremebts.org/ zou het nu moeten zijn, maar werkt nie 100% hier
  • flink
    Tourist
    flink op 16 February 2015 · 17:06
    Invites over, dus pm maar! OsiruS op 2 feb. 2015 10:20

Toevallig nog een invite over?
  • Darksoul
    Tourist
    Darksoul op 8 June 2015 · 10:47
    Zal iemand mij ook een PM kunnen sturen voor een Invite? Alsvast heel erg bedankt!
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 8 June 2015 · 10:52
    Zal iemand mij ook een PM kunnen sturen voor een Invite? Alsvast heel erg bedankt! Darksoul op 8 jun. 2015 10:47

Als jij nou even mij een PM stuurt met je mail 😉
    Rex Monte - Amor Nix
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 19 July 2016 · 13:33
    .
    Rex Monte - Amor Nix
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 19 July 2016 · 13:33
    Ik heb weer een stuk of 20x invites te vergeven. Check wel eerst even de eerste post in dit topic voor alle info 😃

http://wepowder.nl/forum/topic/76980
    Rex Monte - Amor Nix
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 31 May 2017 · 15:27
    Site is weer online mocht je hem gemist hebben de afgelopen maanden 😃
    Rex Monte - Amor Nix
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 31 May 2017 · 16:51
    Wat is de site dan? extremebits.org lijkt niet te werken. En heb je weer/nog invites?
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 31 May 2017 · 17:51
    Het is extremebits.net

Stuur maar een PM met je mail voor een invite.
    Rex Monte - Amor Nix

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro