Venitex actie #4, gesloten...

• AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 16 December 2013 路 11:46
    Hmmm, heb toch het idee dat er een paar plekjes zijn overgeslagen....? 馃槂 Echo op 14 dec. 2013 16:40
    Die van mij zien er ook zo uit hoor. Moet ik dan scheutiger zijn met de sno-seal?
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 16 December 2013 路 12:03
    Ah dat is waar, ik heb nog wel wat schoenen die een regenjasje kunnen krijgen! Jammer dat die code niet meer werkt, de kerstman heeft z'n kont uberhaubt nog niet eens gekeerd!
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • bartus
    Beginner
    bartus op 16 December 2013 路 13:08
    Euhm, worden ze altijd zo bruin of zou het misschien kunnen dat ze gewoon op een lager standje in de oven moeten? Ik geloof dat ik eerst maar eens wat ga experimenteren met lagere temperaturen, 'k vind dat felle geel wel gaaf eigenlijk.
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 16 December 2013 路 13:41
    Euhm, worden ze altijd zo bruin of zou het misschien kunnen dat ze gewoon op een lager standje in de oven moeten? Ik geloof dat ik eerst maar eens wat ga experimenteren met lagere temperaturen, 'k vind dat felle geel wel gaaf eigenlijk. bartus op 16 dec. 2013 13:08
    Ik heb de oven op ongeveer 60 graden gehad. Dat had eigenlijk 50 moeten zijn. Of het veel uitmaakt weet ik niet.

Bij mij zijn de handpalmen donkerder dan de rest van de handschoen. Komt waarschijnlijk ook omdat je daarmee de rest van de handschoen inwrijft.
  • Rudy
    Tourist
    Rudy op 16 December 2013 路 21:06
    Euhm, worden ze altijd zo bruin of zou het misschien kunnen dat ze gewoon op een lager standje in de oven moeten? Ik geloof dat ik eerst maar eens wat ga experimenteren met lagere temperaturen, 'k vind dat felle geel wel gaaf eigenlijk. bartus op 16 dec. 2013 13:08

Mijn rechter handschoen is niet zo bruin uitgevallen, het verschilt dus per handschoen
    powwowwow jippie yoo jippie yee
  • crashtestdummy
    Tourist
    crashtestdummy op 17 December 2013 路 23:00
    Bij mij zijn ze er dit jaar ook geraakt 馃榾
  • lennartvandermarel
    Beginner
    lennartvandermarel op 18 December 2013 路 04:14
    Dankjewel Erik voor je goede werk!
  • bartus
    Beginner
    bartus op 19 December 2013 路 12:24
    Thnx Echo de mijne zijn ook veilig in Duitsland aangekomen.

Ps, de mijne zijn na het bakken volledig oker geel/ licht bruin geworden. Ik heb ze echter wel minimaal 5x opgewarmd en af laten koelen. Als mijn theorie klopt is vooral het afkoelen een zeer belangrijke stap, bij het afkoelen wordt de warme was als het ware mee de porien ingezogen. Dit effect zie je ook bij blad porien van planten. Overdag vormen zich condens druppels op de bladeren en 's nachts worden deze door afkoeling in het blad gezogen.
  • crashtestdummy
    Tourist
    crashtestdummy op 19 December 2013 路 15:12
    Is het bakken eigenlijk noodzakelijk? Ik vind ze er namelijk vetter uitzien ongebakken 馃榾
  • humulus
    Tourist
    humulus op 19 December 2013 路 20:23
    Is het bakken eigenlijk noodzakelijk? Ik vind ze er namelijk vetter uitzien ongebakken 馃榾 crashtestdummy op 19 dec. 2013 15:12

Ja, anders zijn ze niet waterproof. Je kan ook een flesje Nikwax Glove Proof kopen. Dan blijven ze fris geel.
    Poeder is verslavend!
  • freek
    Beginner
    freek op 20 December 2013 路 15:04
    .
  • freek
    Beginner
    freek op 20 December 2013 路 15:05
    [mention="/profile/1432"][mention="/profile/1432"][mention=1432]@freek[/mention][/mention][/mention] [mention="/profile/14021"][mention="/profile/14021"][mention=14021]@bramdm[/mention][/mention][/mention] [mention="/profile/4065"][mention="/profile/4065"][mention=4065]@jurriaan[/mention][/mention][/mention]
    Jullie handschoenen liggen klaar om opgehaald te worden, ik heb nog geen reactie gehad op mijn mailtjes.... Echo op 13 dec. 2013 23:17

@Echo
    Ik zag op FB dat je in Davos zat, dus leek het me nog niet de moeite om langs te rijden 馃槈 Of wel eigenlijk maar ik kon niet vrijnemen van het werk haha
  • Echo
    Advanced
    Echo op 20 December 2013 路 22:55
    馃榾 馃榾 馃榾
    Do or do not, there is no try (Yoda)
  • Jeroen123456789
    Beginner
    Jeroen123456789 op 21 December 2013 路 00:35
    Ik heb het volledige bedrag voldaan door wat Airmiles in te wisselen, daarmee dus een 'gratis' potje wax.

Ah dat is waar, ik heb nog wel wat schoenen die een regenjasje kunnen krijgen! Jammer dat die code niet meer werkt, de kerstman heeft z'n kont uberhaubt nog niet eens gekeerd! Tim3 op 16 dec. 2013 12:03
  • lennart75
    Expert
    lennart75 op 21 December 2013 路 15:54
    Gisteravond m'n handschoenen 3 maal in de Sno-seal Beeswax behandeld en vandaag meteen een skitourtje gemaakt naar de Glöcknerin en voor de afdaling m'n nieuwe handschoenen uitgeprobeerd. Lekker warm en zitten goed. Ik ben tevreden 馃槂

Sneeuwcondities waren slecht, weinig sneeuw en wat er lag was vn hard. Alleen onder bij de Felseralm was het verbazingwekkend goed.

• Echo
    Advanced
    Echo op 21 December 2013 路 16:06
    Like 馃槂
  • markindealpen
    Beginner
    markindealpen op 24 December 2013 路 09:50
    Mijn handschoenen zijn na een wrijf en bak sessie (3x)nog erg plakkerig. Heb ik er teveel op gesmeerd of hoort dit zo?
  • Echo
    Advanced
    Echo op 24 December 2013 路 15:39
    nog langer in de oven op 50 graden, blijven ze plakkerig dan even 5 min op 75...
    plakkerige gaat overigens bij gebruik ook vanzelf weg...
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 31 December 2013 路 02:17
    Tip; bij Kathmandu, in Amsterdam, vanmiddag Sno Seal 200gr potje gehaald voor 9,95! Morgen maar es mn handschoenen klaarmaken voor de winter!
  • svenk
    Advanced
    svenk op 16 February 2014 路 11:31
    Iemand in Den Haag nog een potje Snoseal over of een tip waar ik dat kan krijgen?

Volgens de outdoorwinkels waar ik ben geweest, is snoseal erg uit t jaar 2000...
    If in doubt, don't go out!
  • ijsbeer
    Expert
  • humulus
    Tourist
    humulus op 16 February 2014 路 14:44
    Iemand in Den Haag nog een potje Snoseal over of een tip waar ik dat kan krijgen?
    Volgens de outdoorwinkels waar ik ben geweest, is snoseal erg uit t jaar 2000... SVENK op 16 feb. 2014 11:31

Ik heb bij Beversport tov Grote Kerk een blikje bijenwas (Grangers G-wax) gekocht. Was 7 euro kwijt. Ik heb twee paar Venitex vier keer kunnen behandelen/bakken.

Anderhalf week alleen maar poeder gehad in Grand Massif en Venitex hebben de week prima doorstaan.
    Poeder is verslavend!
  • svenk
    Advanced
    svenk op 16 February 2014 路 15:43
    Dank je wel. Dan haal ik dat morgen even.
    If in doubt, don't go out!
  • markindealpen
    Beginner
    markindealpen op 13 October 2014 路 18:04
    Hele dikke kick!

Gaat deze toffe actie dit jaar weer een vervolg krijgen? Dat zou heel fijn zijn. Mn handschoenen zijn toch best op na een seizoen.
  • ErnstHendrikSprenger
    Expert
    ErnstHendrikSprenger op 13 October 2014 路 19:47
    Hele dikke kick!
    Gaat deze toffe actie dit jaar weer een vervolg krijgen? Dat zou heel fijn zijn. Mn handschoenen zijn toch best op na een seizoen. markindealpen op 13 okt. 2014 18:04

dude, ik heb een paar met nu ruim 200dagen sneeuwcontact. Kunnen nog prima 馃榾!

WP handschoenen koop je niet voor even, die gebruik je gewoon je hele leven.
    FUCK YEAH I AM FREE
  • Constant
    Beginner
    Constant op 13 October 2014 路 23:22
    Helaas geldt dat (nog) niet voor mij. Mijn handen bleken helaas te klein voor de bestelde handschoenen. Maat 9 was vorig jaar niet leverbaar, dus op de gok maat 10 besteld (en helaas..............).

Wellicht kan ik er nog iemand anders blij mee maken?

In de aanbieding: maat 10 en ongebruikt, incl. het enige echte WePowder brandmerk 馃槂.
    Beginner , beginner en nog eens een beginner..................
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 13 October 2014 路 23:35
    Ook ik heb een paar maatjes 10 besteld de vorige keer, maar die voor mij waren ook te groot. Dus ik wil dolgraag nog een rondje meedoen wat bestellingen plaatsen. Kan mij voorstellen dat de organisator er na 4x niet op zit te wachten, maar bij mij is animo en enthousiasme in ieder geval!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 14 October 2014 路 00:23
    Knock knock... is @Echo er nog?
    May the powder be with you.
  • Grim3
    Advanced
    Grim3 op 14 October 2014 路 09:49
    Mijn handschoenen zijn vorig jaar ongewild van eigenaar veranderd, ook ik sta dus te springen...
  • roelservice
    Beginner
    roelservice op 14 October 2014 路 17:32
    Ook ik zou wel een setje willen, dus kom maar op 馃榾

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro