Gezocht: 2dehands splitboard

• Dorylus
    Tourist
    Dorylus op 6 October 2013 路 14:10
    De kogel is door de kerk, ik ga me een splitboard aanschaffen.

Een hoop geld spenderen is niet meteen aan de orde, ik zoek eerder een 2dehands set waar ik wat mee kan experimenteren tot dat ik weet wat ik wil.

Is er iemand die nog iets in de garage heeft liggen wat de deur uit moet? Liefst een set.
    Of tips van waar ik elders iets kan vinden zijn ook steeds welkom.

Hopelijk kan ik dan mee op splitboard weekend in februari. 馃槂

Willem
  • cellofaan
    Tourist
    cellofaan op 6 October 2013 路 14:21
    Had je deze al gezien?
    http://wepowder.nl/forum/topic/78991
  • ieism
    Tourist
    ieism op 6 October 2013 路 15:38
    @Dorylus Geef je vast even op voor het weekend dan krijg je ook de updates per mail. Kan hier:

https://docs.google.com/forms/d/1IQVHeIOQVv5p8CvPf1C2oBU6i51GSLkUNTX13...

Als je tegen die tijd nog niets hebt gevonden gaan we wat voor je regelen.
    splitfest.nl
  • Dorylus
    Tourist
    Dorylus op 6 October 2013 路 18:56
    Had je deze al gezien?
    http://wepowder.nl/forum/topic/78991 cellofaan op 6 okt. 2013 14:21

Ja, maar helaas verkoopt Robbert zijn board niet meer.
    Maar zo'n set is wel exact waar ik naar op zoek ben.
  • mr_tanis
    Advanced
    mr_tanis op 7 October 2013 路 18:24
    Ik heb een complete set 2de hands liggen die voor een mooie prijs weg mag. Mail me even op mr_tanis@hotmail.com als je nog op zoek bent. Ik zit in het buitenland, vandaar beter even via mail! Grtz
  • Erwin
    Elite
    Erwin op 8 October 2013 路 13:12
    @Dorylus ik heb nog een zelfde board als Robbert - Jones Solution 168W maar dan in iets betere staat - indien gewenst inclusief Voile kit te koop. Daar kun je dan zowel normale softbootbindingen als ook plaatbindingen op monteren. Stuur maar een PM als je interesse hebt.

Groetjes,

Erwin
  • tjoep2
    Beginner
    tjoep2 op 8 October 2013 路 13:45
    Ik ben ook op zoek naar een splitboard maar was de aanbiedingen hier wat aan het afwachten...
  • Dorylus
    Tourist
    Dorylus op 8 October 2013 路 17:30
    Ela ela, niet onder mijn duiven schieten eh 馃槈
  • Dorylus
    Tourist
    Dorylus op 16 October 2013 路 21:44
    Ik ben ook op zoek naar een splitboard maar was de aanbiedingen hier wat aan het afwachten... tjoep2 op 8 okt. 2013 13:45
    Hoor eens bij "Jeroensmallegange", hij stuurde mij een PM, maar ik ben helaas te licht voor zijn plank.

[mention="/profile/731"][mention="/profile/731"]@Erwin[/mention][/mention] Stuur maar een PM als je interesse hebt.Erwin op 8 okt. 2013 13:12
    Erwin, ik wacht nog steeds geduldig op een reactie 馃槂

Nog iemand iets waar hij vanaf wilt?
  • poedergeit
    Advanced
    poedergeit op 20 October 2013 路 20:47
    Ik wil van mijn spark r&d split bindingen af. Ze zijn redelijk gebruikt en kunnen wat nieuwe strapjes gebruiken (met name toe straps). Mogen voor een zacht prijsje weg. Heb ook harscheisen erbij. Laat maar weten of je interesse hebt.
  • Dorylus
    Tourist
    Dorylus op 21 October 2013 路 07:49
    Ik wil van mijn spark r&d split bindingen af. Ze zijn redelijk gebruikt en kunnen wat nieuwe strapjes gebruiken (met name toe straps). Mogen voor een zacht prijsje weg. Heb ook harscheisen erbij. Laat maar weten of je interesse hebt. poedergeit op 20 okt. 2013 20:47
    Bedankt voor het aanbod. Maar ik ga toch eerst een plank voor onder de bindingen zoeken alvorens bindingen aan te schaffen.
    Moest je toevallig nog een plank hebben die weg moet, dan hoor ik het graag.

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro