Jones flagship indoor gebruiken

• Svenoos
    Tourist
    Svenoos op 15 October 2013 · 18:34
    Beste mede sneeuwliefhebbers,

Binnenkort ga ik naar Zoetermeer waar ik een middagje indoor ga boarden.
    Nu is mijn vraag: is het verstandig om mijn nieuwe gloednieuwe Jones Flagship 2012/2013 voor het eerst te gebruiken of kan ik beter een huur board gebruiken?

Wat zijn jullie ervaringen?

Sven
    board-vecht-huil-bid-lach-werk en bewonder
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 15 October 2013 · 18:48
    Snowboards zijn om op te snowboarden. Gewoon lekker meenemen dus, die eerste kras komt er vroeger of later toch in.
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • Steef
    Advanced
    Steef op 15 October 2013 · 19:00
    Ik zou van te voren even bellen hoe de base is. Het is nog best vroeg in het seizoen. Als ie erg dun is heb je kans dat het beton en wapening door sneeuwdek heen steken. Dat zou zonde zijn van je nieuwe boardje. Het nummer is 079-3202202. Laat ons dan hier gelijk even weten hoe de base is, ok?!
    Every turn is a sign of weakness
  • Bono
    Beginner
    Bono op 15 October 2013 · 19:06
    Gewoon lekker boarden indoor met je jones. Doe ik ook gewoon.
  • ffKnallen
    Advanced
    ffKnallen op 15 October 2013 · 21:01
    Twee weken geleden nog geweest lag er redelijk goed bij, boven beetje ijzig als je de sleeplift uitkwam maar zeker geen beton. Gewoon meenemen en lekker de eerste meters maken!
  • JeffreyBuik
    Advanced
    JeffreyBuik op 16 October 2013 · 00:01
    Ik zou van te voren even bellen hoe de base is. Het is nog best vroeg in het seizoen. Als ie erg dun is heb je kans dat het beton en wapening door sneeuwdek heen steken. Dat zou zonde zijn van je nieuwe boardje. Het nummer is 079-3202202. Laat ons dan hier gelijk even weten hoe de base is, ok?! Steef op 15 okt. 2013 19:00

Je bedoeld denk ik het funpark? Anders lijkt me dit levensgevaarlijk.
  • SportGillie
    Advanced
    SportGillie op 16 October 2013 · 01:54
    Ik ben laatst naar een splitboardclinic geweest in snowworld Zoetermeer. Omhoog gehiked en naar beneden op m'n Jones Solution... Geen poeder (helaas) maar was goed te doen!!! Ik zeg doen
    Live to ride, ride to live

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro