Pieperzoeken België

• Ellen3
    Advanced
    Ellen3 op 10 November 2013 · 21:45
    24ste zit ik in de sneeuw! Zal dus misschien de 2e sessie aanhaken.
    GirlPowder
  • robbe
    Advanced
    robbe op 12 November 2013 · 17:23
    24 ste is goed voor mij 😃
    if you don't ride it, you won't scratch it
  • outdoorjoy
    Advanced
    outdoorjoy op 12 November 2013 · 17:44
    24e is ook goed voor mij, maar 10h is wat vroeg voor de eerder gemelde aansluitende bierzoek-sessie? Of wat wordt het programma?
  • Grim3
    Advanced
    Grim3 op 13 November 2013 · 13:58
    @outdoorjoy : 10u is slechts een richtlijn. Het precieze tijdstip hangt af van de federatie en zal speodig meegedeeld worden. Hopelijk later in de dag zodat we inderdaad aansluitend bier kunnen gaan zoeken 😉
  • tjoep2
    Beginner
    tjoep2 op 13 November 2013 · 15:26
    Gent de 24ste is ook goed voor mij.
  • outdoorjoy
    Advanced
    outdoorjoy op 13 November 2013 · 21:06
    @Grim3: OK, maak het je maar niet te complex. Ik snap de nood voor een federatie niet helemaal, hoop het spoedig te horen! Dacht gewoon even met een aantal personen en ieders pieper wat no-nonsense pieperzoeken aan het strandje te doen. Er zijn ook nog de clinics van KBF die al gepland staan, bvb 23/11 in Overmere (Nieuwdonk). Of wordt een Pieperfest België gepland? 😀

BTW: voor treinreizigers zijn bij deze vier liften van en naar het St-Pietersstation, Gent aangeboden!
  • Jozua
    Advanced
    Jozua op 13 November 2013 · 22:33
    Toevallig geen bergsporters die die namiddag dan ook even langs AfterSummer van KBF passeren?
    http://www.klimenbergsportfederatie.be/nieuws/24112013-laatste-inschri...
    http://mountcoach.be/ // RAB // Lowe Alpine // Petzl // K2
  • Jozua
    Advanced
    Jozua op 13 November 2013 · 22:53
    Toevallig geen bergsporters die die namiddag dan ook even langs AfterSummer van KBF passeren?
    http://www.klimenbergsportfederatie.be/nieuws/24112013-laatste-inschri... Jozua op 13 nov. 2013 22:33

Gewoon even om te melden dat dit op hetzelfde moment plaatsvindt (zoek geen lift ofzo) en of er mss nog werpowderaars daar rondhangen dan
    http://mountcoach.be/ // RAB // Lowe Alpine // Petzl // K2
  • SamSam
    Beginner
    SamSam op 13 November 2013 · 22:55
    Wel ik was/ben van plan naar de AfterSummer te gaan van het KBF. Ik was hier nog even aan het afwachten om te zien of de twee dingen te combineren vallen, maar anders zal ik zelf voor de 24e dan ook moeten passen voor het pieperzoeken
  • kristof1
    Tourist
    kristof1 op 13 November 2013 · 23:10
    ... en op de Aftersummer geeft K2 een clinic waxen/slijpen en onderhoud van stijgvellen..., perfecte combinatie voor een dagje uit 😃
  • Grim3
    Advanced
    Grim3 op 14 November 2013 · 09:15
    @outdoorjoy: Uiteraard maak ik het mijzelf niet te complex! Ik dacht gewoon dat het wel goed zou zijn om 'een expert' aanwezig te hebben die hier of daar wat richlijnen kan meegeven.
  • robbe
    Advanced
    robbe op 14 November 2013 · 10:14
    Ik vind dat geen slecht idee kan nooit kwaad van tips te krijgen van experts die beter weten waar ze het over hebben.. En die mensen zullen ook wel graag een pintje drinken zeker😃
  • outdoorjoy
    Advanced
    outdoorjoy op 14 November 2013 · 20:25
    All fine! Ik wou gewoon vermijden dat we in het vaarwater van de KBF clinics terecht kwamen, door precies hetzelfde aan te (willen) bieden. Zij geven theorie en praktijk, is trouwens een aanrader! Maar een extra expert bij onze praktijk is altijd fijn en wordt toegejuicht!
  • HannesFostie
    Beginner
    HannesFostie op 16 November 2013 · 13:08
    Zal een last minute beslissing worden, maar misschien kom ik wel af de 24e
  • twintipmafia
    Advanced
    twintipmafia op 17 November 2013 · 10:40
    Hey, heb juist gezien dat er de 7de december een pieperzoek actie is van d'store in Bierbeek. Ge moet wel inschrijven. Grtz
  • Grim3
    Advanced
    Grim3 op 21 November 2013 · 17:36
    Zonet contact gehad met Sneeuwsport Vlaanderen.

De sessie bieperzoeken zal zoals gepland doorgaan zondag 24 november om 10u.
    Plaats van afspraak:
    Huis van de sport - Gent
    Zuiderlaan 13, 9000 Gent

De sessie zal begeleid worden door Peter Sterckx, docent lawinekunde en trainer voor BLOSO.
    Hij zal ook verschillende types en merken lawinebiepers meebrengen zodat er met verschillende biepers kan geoefend worden.

Gelieve even jullie aanwezigheid te bevestigen!

En voor diegene die het uur te vroeg vinden voor een aansluitende bierzoek-sessie: '1u in de namiddag op zondag lijkt mij een uitermate geschikt uur voor het aperitief 😉'

Tot dan...

Update: Voor diegenen die Gent te ver vinden kreeg ik van Peter te horen dat hij zeker bereid is om in de toekomst deze sessies ook nog op andere stranden in BE te organiseren. Ik maak zondag met hem verder afspraak hier omtrent.
  • govaerts
    Tourist
    govaerts op 21 November 2013 · 18:31
    goe bezig Grim! en trouwens 'ver' is relatief in belgie he! zeker als je weet dat de meeste onder ons binnenkort voor 2daagskes naar de bergen knallen!
    succes!!!
  • Grim3
    Advanced
    Grim3 op 21 November 2013 · 19:21
    Tot zondag, @govaerts? 😉
  • Grim3
    Advanced
    Grim3 op 22 November 2013 · 12:39
    Momenteel ingeschreven:
    @Fritzz
    Valérie
    Grim
    [mention="/profile/11692"]@Tjoep2[/mention] + vriend
  • tjoep2
    Beginner
    tjoep2 op 22 November 2013 · 12:51
    vriend heeft afgehaakt, ma ik kom nog wel af.
  • robbe
    Advanced
    robbe op 22 November 2013 · 12:51
    hey ik wil ook komen!
    alleen is men eigen pieper nog binnen voor een update, maar als Peter Sterckx er meeneemt mag dit toch geen probleem zijn zeker?
  • twintipmafia
    Advanced
    twintipmafia op 22 November 2013 · 14:34
    De sessie bieperzoeken zal zoals gepland doorgaan zondag 24 december om 10u.

@Grim3, bedoel je niet 24 november om misverstanden te vermijden.
  • Grim3
    Advanced
    Grim3 op 22 November 2013 · 15:15
    @robbe: Geen probleem! Peter zal inderdaad verschillende bierpers bij zich hebben.

@twintipmafia: Inderdaad! 24 November!!! Bedankt! ik pas het aan...
  • robbe
    Advanced
    robbe op 22 November 2013 · 15:45
    dan ben ik erbij 😃
  • kristof1
    Tourist
    kristof1 op 22 November 2013 · 15:58
    @ Robbe,
    We hebben vandaag nog gebeld en gemaild met Mammut ivm met de update van jouw Pulse maar nog geen reactie gehad. Indien je zondag een ARVA nodig hebt, spring dan eventjes binnen in de K2 dan geef ik jou een andere mee in bruikleen.
  • robbe
    Advanced
    robbe op 22 November 2013 · 16:00
    😃 ze hebben er bij dus zal wel goed komen toch bedankt
  • outdoorjoy
    Advanced
    outdoorjoy op 22 November 2013 · 20:47
    Netjes geregeld zo! Ik probeer er zondagmorgen om 10h te geraken, dus tel mij er maar bij. Mijn Pulse is al ge-updatet 😃
  • PieterBeirnaert
    Beginner
    PieterBeirnaert op 22 November 2013 · 22:09
    Aanwezig!
  • Grim3
    Advanced
    Grim3 op 23 November 2013 · 12:19
    Tot morgen allemaal... Om 10u aan het huis van de sport vanwaar we richting strand blaarmeersen trekken...
  • krisB
    Beginner
    krisB op 24 November 2013 · 21:42
    Volgende workshop lawinekunde: 29 Nov en 01 Dec in het Antwerpse; check programma gepost op 15 Nov op https://www.facebook.com/republikskishop
    kris

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro