Carpoolen Season kickoff 12 december

• mh74
    Advanced
    mh74 op 9 November 2013 · 14:07
    Hoi,

Over een maand is het zover, de WePowder Season Kick Off!

Ik zoek carpoolmaatjes, misschien te combineren met een appartement delen?

Ik heb een auto met winterbanden, met plek voor 2 meerijders.

Ik wil in principe donderdagochtend vertrekken vanuit Amsterdam.

Wie wil er samen reizen?

Mimosa
    Powder makes me happy!
  • Erwin2
    Tourist
    Erwin2 op 13 November 2013 · 13:01
    Het loopt niet echt storm in dit topic... Ik heb ook een autootje, vertrek uit leiden, maar weet nog niet of ik dat woensdagavond of donderdagochtend ga doen.

Denk dat er nog precies 1 iemand mee kan rijden bij mij!
  • RuudvW
    Advanced
    RuudvW op 13 November 2013 · 13:09
    Ook carpoolers gezocht, wellicht met [mention="/profile/3257"]@mh74[/mention] ?

Ik wil donderdag vertrekken uit Amsterdam om +/- 12.00 uur ('s-ochtends werken). Heb een eigen auto (tweezitter met winterbanden etc, beperkte bagageruimte, maar ski's passen (snowboard even meten)), maar vind het ook prima om met iemand anders mee te rijden.

- 19/11: Carpooler gevonden -
  • Rimski
    Beginner
    Rimski op 13 November 2013 · 18:57
    Wie wil er meerijden?

Voor de heenreis heb ik een auto ter beschikking en ben ik nog opzoek naar 2 carpoolers die ook graag kunnen/willen rijden. Ik rij met winterbanden en dakkoffer.

Donderdagavond voor de meet + greet wil ik op locatie zijn. Daarom wil ik graag woensdagnacht of donderdagochtend vanuit Hoorn(NH) gaan rijden/vertrekken.

Groet,

Rim
    Work Hard, Play Save, Ride Pow
  • skiester
    Advanced
    skiester op 13 November 2013 · 20:33
    Grappig, iedereen biedt zn auto aan maar ik zie nog niet veel meerijders! 😉
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 13 November 2013 · 21:45
    Of kent iedereen je rijstijl?
  • YellowSub
    Beginner
    YellowSub op 15 November 2013 · 08:00
    Ik zou wel willen meerijden met een van jullie. 😃
    Woon in omgeving Nijmegen. Lekker dicht bij de Duitse grens 😉
    Ik ben in het bezit van een rijbewijs.

Wie wil mij een lift aanbieden?
  • OsiruS
    Advanced
    OsiruS op 27 November 2013 · 10:04
    [mention="/profile/3592"]@raymondrikken[/mention]
    Je kunt met mij meerijden, ik kom uit Arnhem.
    Mijn beste kameraad gaat helaas toch niet mee (was ook niet verstandig met een hoogzwangere vriendin die een 3 weken later uitgerekend is). Er is dus nog meer plaats in de auto!
    Overigens wil ik al wel op woensdag vertrekken, zodat we donderdag de beentjes los kunnen maken in de sneeuw.

Voor de mensen die op de reservelijst staan van epique, er gaat één iemand gelukkig gemaakt worden, er komt een plaats voor de kick-off vrij 😉
    Rev. Maurice Ordained Dudeist Priest atDudeism, the Church of the Latter-Day Dude
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 27 November 2013 · 10:16
    Helaas moet ik nog drie plaatsjes wachten volgens mij 😞
  • YellowSub
    Beginner
    YellowSub op 27 November 2013 · 13:43
    @osirus je hebt PM 😃
  • Ellen3
    Advanced
    Ellen3 op 27 November 2013 · 19:05
    Toevallig nog Vlaamsche of Zuid-Nederlandsche mensen die ofwel een carpoolplek zoeken (2 plekken beschikbaar), ofwel nog 1 plekje in de auto over hebben? Ben flexibel qua opstapmogelijkheden (alles zo'n beetje tussen Gent en Keulen) en ook qua vertrekdata.
    GirlPowder
  • OsiruS
    Advanced
    OsiruS op 27 November 2013 · 19:45
    Raymondrikken is voorzien, nu is er nog plaats voor één à twee personen (indien 2, dan moet de dakkoffer op de auto).
    Rev. Maurice Ordained Dudeist Priest atDudeism, the Church of the Latter-Day Dude
  • 3zel
    Advanced
    3zel op 27 November 2013 · 21:23
    @Ellen3: ik rij vanuit Sint-Truiden. En rijdt waarschijnlijk met twee zuidhollandsche buddies... Er is nog wel plaats voor 1 of 2. Heb een auto van de zaak dus de tank is vol wanneer we vertrekken. Vertrek waarschijnlijk dinsdagavond of uiterlijk woensdagavond zodat we woensdag en/of donderdag kunnen inboarden/skien. Hangt wat van de buddies en 't werk af.
    knowledge is powder
  • Ellen3
    Advanced
    Ellen3 op 27 November 2013 · 22:24
    @3zel: je hebt PM
    GirlPowder
  • mh74
    Advanced
    mh74 op 28 November 2013 · 13:31
    Ik heb nog een plekje over in de auto, vertrek donderdagochtend uit Amsterdam.
    Powder makes me happy!
  • OsiruS
    Advanced
    OsiruS op 28 November 2013 · 20:28
    Raymondrikken is voorzien, nu is er nog plaats voor één à twee personen (indien 2, dan moet de dakkoffer op de auto). osirus op 27 nov. 2013 19:45Inmiddels zit ik in principe vol! (3 man, inclusief spullen).
  • Dennis
    Advanced
    Dennis op 29 November 2013 · 13:35
    Hey mannen, ik vertrek wo-avond vanuit omgeving Rotterdam en rij vooralsnog alleen... dus als er nog mensen een plek zoeken. Geef maar een seintje. Ik heb een focus station leasebak met winterbanden (en de baas betaald de benzine 😉 )....
  • Rueleau
    Beginner
    Rueleau op 29 November 2013 · 15:52
    1 plek vrij vanuit Utrecht.

Vertrek op donderdag 13-12, 10:00 (met +/- 9 uur rijden + inchecken, mooi op tijd voor de kick-off).
    Ik reis zondag tegen het einde van de ochtend terug. Tenzij het heeul mooi weer is smile
    r.w.roeleveld@gmail.com
  • Rimski
    Beginner
    Rimski op 29 November 2013 · 16:27
    Voor de heenreis heb ik nog 2 plekken vrij in de auto.

woensdagnacht op donderdagochtend vertrek ik vanuit Hoorn. Tijd van aankomst hangt af van wie er donderdagmiddag nog wil inskien/boarden.

Heeft iemand nog een slaapplaats over in apartement of hotel? Anders ben ik genoodzaakt om alleen een kamer te boeken en heen te rijden...
    Work Hard, Play Save, Ride Pow
  • Rbeijers
    Tourist
    Rbeijers op 30 November 2013 · 12:39
    Nou jongens en dames, ik zoek wel een autootje waar ik bij in kan kruipen hoor richting Auffach (uiteraard Oostenrijk)! Ik ga daar weer les geven voor twee weken. Maar het zo goedkoop mogelijk komen is toch een uitdaging.

Met wie kan ik mee rijden op 20-12-2013 (savonds/snachts)?
    En het liefst ook weer terug op 4-1-2014?

Ik hoor het graag. Oh ja ik woon in Zoetermeer. Maar daar komen we wel uit!

Laterzzz Remco
  • SportGillie
    Advanced
    SportGillie op 1 December 2013 · 21:07
    Hey mannen, ik vertrek wo-avond vanuit omgeving Rotterdam en rij vooralsnog alleen... dus als er nog mensen een plek zoeken. Geef maar een seintje. Ik heb een focus station leasebak met winterbanden (en de baas betaald de benzine 😉 ).... Dennis op 29 nov. 2013 13:35
    je hebt een pm
    Live to ride, ride to live
  • Tommerki
    Beginner
    Tommerki op 1 December 2013 · 23:17
    ;
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 3 December 2013 · 14:18
    Hoor net dat ik toch mee mag met de trip 😃

Ga mogelijk woensdag rijden om donderdag een beetje in te kunnen skien. Lichaam en geest beetje los maken. Rij gratis (op het vignet na) door de zaak.
    Iemand interesse om mee te rijden?

Nu ook ff accommodatie regelen.
  • FlorisAanstoot
    Advanced
    FlorisAanstoot op 3 December 2013 · 20:32
    @Haagje Top dat je mee kan met de kick-off, er is nog 1 plek beschikbaar in ons 8 persoons appartement 😃
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 4 December 2013 · 08:00
    Hoorde net dat Wessel en een meerijder daar ook zit dus ik ben er bij
  • pulverdude
    Advanced
    pulverdude op 4 December 2013 · 18:32
    Wie wil er met mij meerijden? (alleen de heenreis, ik blijf na het weekend nog even plakken in Oostenrijk) Ik heb plaats voor 2 man incl.gear. Helaas geen tankpas van de baas.

Ik wil donderdagochtend rond 8 uur vertrekken uit de regio Rotterdam.

Let me know 😃

gr,
    Erwin
    Let the riding do the talking and you've said enough
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 4 December 2013 · 19:06
    Zoals skiester al eerder opmerkte, alleen maar auto's in de aanbieding en geen meerijders 😃
  • Mikey
    Beginner
    Mikey op 4 December 2013 · 19:19
    @ All,

Ook ik heb nog steeds 1 plekkie vrij in m'n camper bussie!, dus ruimte genoeg voor al je gear! Voor de heen en terugreis uiteraard.
    Ik hoor wel of er animo is met al dit aanbod 😉 .Ik vertrek in de nacht van woensdag op donderdag om 00:00 uur vanuit Berkel en Rodenrijs.
  • Mikey
    Beginner
    Mikey op 7 December 2013 · 16:53
    Plek in de camper inmiddels bezet!
    DUS de Poeder Expres zit vol.
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 7 December 2013 · 20:14
    Ik ga woensdag overdag rijden. Geen brandstofkosten. Nog mensen die willen meerijden? Vertrek vanuit Den Haag.

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro