WeTelemark weekeind 2013 - 2014

• telemikey
    Advanced
    telemikey op 15 January 2014 · 10:11
    Bump.
    White room,Pillow lines,I rule
  • Condratos
    Advanced
    Condratos op 15 January 2014 · 10:33
    Ik kan wel laatste weekend van maart, wel geinteresseerd om mee te gaan naar La Skieda of andere bestemming.
    ‘En quittant le domaine skiable vous gagnez votre responsabilité’
  • meerjasper
    Expert
    meerjasper op 15 January 2014 · 10:39
    Klinkt fantastisch. Helaas ben ik dan niet meer in Europa dus ik sla hem over. Veel plezier!!
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 15 January 2014 · 10:48
    Ik heb de laatste week van maart vrij te vullen, dus ik wil nog steeds wel ergens aanhaken. Niet om te Telemarken, of zo, maar iig voor de gezelligheid 😃
  • w00ter
    Tourist
    w00ter op 15 January 2014 · 14:48
    Ik denk erover met STN mee te gaan. Skieda lijkt me fantastisch en op deze manier kost het me niet veel vakantiedagen.

Volgens mij heb ik met Tellie-G de laatste avond in een appartement gezeten, dus dan ken ik al iemand een héél klein beetje mochten jullie tegelijk gaan of er één grote groep van maken 😃
    Het gaat beter als je denkt.
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 15 January 2014 · 16:58
    En laat ik er nu aan denken om aan te sluiten bij STN... Komt alles misschien toch nog goed 😉
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 10 February 2014 · 21:43
    Net even contact gehad met Wil (teleDaddy) vd Holst van Stichting telemark NL.

De plannen daar zijn "nu 1 man die een hele week wil en de rest allemaal zaterdag rijden, zondag t/m dinsdag skiën en dinsdag einde van de middag terug."

Hoe staan we hier. Wie? Wat? Hoe?

Ik sta open voor een lang weekeind+ die kant op te gaan. Vrijdagmiddag vertrekken, dinsdag terug oid. Maar vindt Donderdagmiddag vertrekken, paar dagen Skieda en dan nog zelf een dagje of twee poederen ook prima.

Wie heeft nog tijd/ zin/ mogelijkheden?

PS ga volgende week mn knie in Zermatt uitproberen. Ik weet daarna met meer zekerheid of ik daadwerkelijk naar La Skieda kan gaan...
  • w00ter
    Tourist
    w00ter op 11 February 2014 · 09:50
    Juist, ik ben aan het overleggen met een vriend van de concurrent (zwerfkei) om vrijdag heen te gaan en dinsdag terug ofzo. Ik hoor graag hoe je knie het houdt! Altijd leuk om nieuwe telemarkers te ontmoeten 😃
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 11 February 2014 · 10:09
    Wil probeert wat op poten te zetten vanuit STN; niet vanuit zijn bedrijf.

Maargoed, we houden idd contact. Zou leuk zijn om met nieuwe telemarkers te rijden!
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 11 February 2014 · 13:46
    @telemikey: You've got pm!
    Zeker de combo tussen zelf een dagje wat doen en la skieda lijkt me leuk. 😃
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 20 February 2014 · 23:05
    Beste gegadigden, helaas, helaas, ik had mn zinnen vol op La Skieda gezet; dat moet een prachtig telemark feest zijn! Maar mijn knie wil niet meewerken: zelfs een weekje relaxt (parallel) skien met kleine kids is mijn knie al teveel. Een aantal dagen beuken tijdens Skieda is teveel gevraagd. Ik moet dus afzeggen.

Ik baal er enorm van. Wederom kan ik niet bij de telemark trip van WePowder aansluiten. Wederom lukt het me niet om naar Skieda te gaan. Maar het meest baal ik nog wel van de onzekerheid tav mijn knie: is de operatie nu wel gelukt? Vraag ik er teveel van? Wat is er aan de hand?

Anderzijds heb ik niet het idee dat we met een volledig peleton wePowderende telemarkers die kant op gingen... Althans het aantal definitieve toezeggingen was beperkt. Diegenen die wel hun zinnen hierop hadden gezet en ook in de gelegenheid zijn kan ik alleen aanraden om contact op te nemen met Wil v/d Holst en vooral ook te gaan...

Laat maar zien wat ik allemaal moet missen!
  • Ingmar
    Beginner
    Ingmar op 21 February 2014 · 13:17
    Balen Mike! Volgens mij lang geleden, een jaar zonder telemarken voor jou. Dat moet pijn doen. Hopelijk zet het herstel wel door en heeft het allemaal iets meer tijd nodig.
    Had stiekem ook veel zin om in april nog ergens wat te toeren (ook voor mij onduidelijk of dat haalbaar is).
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 21 February 2014 · 17:36
    Tour plannen liggen nog niet helemaal in de vrieskist, Ingmar! Ik wil voor mijn herstel alle druk er af halen. Geen plannen maken dus. Skieda past daar gewoon nu niet in. Dan zonder druk (lees: misschien wel te snel willen) revalideren en zien wanneer ik zover ben.

April/ mei is dan nog ver. Wie weet, misschien wel ver genoeg om een lang weekeind met vrienden relaxt wat te touren. Vroeg op, tourtje doen en dan beneden in de warme voorjaarszon biertje pakken, sterke verhalen... Man, ik krijg er zo rete veel zin in. Moet ik dus niet doen.

Maargoed, you get my drift.
  • Ingmar
    Beginner
    Ingmar op 21 February 2014 · 20:18
    Zie ik weer dat woord "biertje" staan! Oppassen voor ons imago, earn your turn etc. Wel een heel fijn perspectief!
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 21 February 2014 · 20:52
    OK, vervang 'biertje' door een willekeurig ander drankje maar zie vooral jezelf beneden, nog een beetje zweterig en klam, met je schoenen uit en een paar man om een tafeltje in de zon zitten een beetje ouwehoeren, genieten van de dag en waar je bent, wat je gedaan hebt en de verhalen die over de tafel komen...
  • w00ter
    Tourist
    w00ter op 24 March 2014 · 12:49
    Wat is de status gents? Ik heb vanuit Wil begrepen dat er zo'n 20 man richting Livigno vertrekken. Ik twijfel nog een beetje... Zijn er hier nog lui die een lift nodig hebben?
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 24 March 2014 · 13:06
    Ik kan de komende week niet 😞
    Hopelijk volgt er later nog 'n sneeuwtechnisch-interessant weekendje...
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • Ingmar
    Beginner
    Ingmar op 24 March 2014 · 13:18
    Voor mij geldt het zelfde. Komende week no go.
    Alles wat later in april voorbij komt volg ik met belangstelling.
  • Miggel
    Beginner
    Miggel op 24 March 2014 · 15:04
    Ik zit wel in Livigno, maar niet voor telemarken volgende week, dat is niet aan mij besteed. Hoe rijden jullie er heen? Ik wil via Oostenrijk proberen. Is maar 10 mins langer (volgens googlemaps), maar minder gedoe met trein en kosten.
    What goes around comes around
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 25 March 2014 · 11:08
    Er is bij mij net een spuit in mn knie gezet. Om dan gelijk richting Livigno te crossen lijkt me wat overdreven...

Veel plezier, zij die er gaan genieten en deel de fotos!

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro