Wepowder Spotify Playlist: 216 volgers, 552 dikke powpow tracks, 38h of music and still counting :-)!!

• P@bz
    Advanced
    P@bz op 7 January 2014 路 14:23
    Ik weet niet wie Corsonos is maar het lijkt me een goed idee dat je een (veel kleinere) selectie maakt van je beste nummers en geen volledige CD's in de lijst gooit. Modereert iemand de lijst? Pims op 7 jan. 2014 14:16 ik liep met hetzelfde idee. Aanvankelijk wilde ik niet modereren, want ik kan de smaak van iemand anders niet beoordelen, maar de hoeveelheid nummers van xlitholuv, corsonos en ieniemonie wordt wel erg veel. Suggestie hoe te modereren?
    Work hard, play harder
  • RHRH
    Tourist
    RHRH op 15 January 2014 路 01:25
    Aan iedereen die heeft bijgedragen aan de playlist. Vandaag powpow on piste dag in Veysonnaz.. Met sommige van jullie muziek... wat ik nog niet kende, heb ik vanmiddag echt de vetste shit gedaan.

Bedankt! Oprecht! Er zitten echt ziek vette nummers tussen! Helmet audio FTW!!! 馃槈 En dan glijden als de koning op een gesloten fun park waar niemand is geweest waar alles dicht was, behalve de ruimte. POPOWPOWPOPOWPOWWOPWPOPOWPWOWW belachelijk vet was het vandaag. Morgen blue bird!

Heel veel nieuwe artiesten en muziek leren kennen, en een paar echt dikke nummers waarop ik super hard ben gegaan. Maar dan ipv drugs for real zoals we kennen sneeuw tot den knie. (evt hoger)
  • RHRH
    Tourist
    RHRH op 15 January 2014 路 02:11
    Vooral Kudo's naar Michel020!!!!!! Stuk of (heb het berekend) 38,76!!! Vette tracks man!!!
  • P@bz
    Advanced
    P@bz op 18 January 2014 路 09:05
    Aan iedereen die heeft bijgedragen aan de playlist. Vandaag powpow on piste dag in Veysonnaz.. Met sommige van jullie muziek... wat ik nog niet kende, heb ik vanmiddag echt de vetste shit gedaan.
    Bedankt! Oprecht! Er zitten echt ziek vette nummers tussen! Helmet audio FTW!!! 馃槈 En dan glijden als de koning op een gesloten fun park waar niemand is geweest waar alles dicht was, behalve de ruimte. POPOWPOWPOPOWPOWWOPWPOPOWPWOWW belachelijk vet was het vandaag. Morgen blue bird!
    Heel veel nieuwe artiesten en muziek leren kennen, en een paar echt dikke nummers waarop ik super hard ben gegaan. Maar dan ipv drugs for real zoals we kennen sneeuw tot den knie. (evt hoger) RHRH op 15 jan. 2014 01:25
    dikke like 馃槂
    Work hard, play harder
  • Fonzie
    Advanced
    Fonzie op 20 January 2014 路 20:21
    Ik heb ook het e.e.a. geupload. kon met niet inhouden, misschien iets teveel..?
    Never a last run..
  • rutgerberge
    Advanced
    rutgerberge op 20 January 2014 路 21:15
    Fons altijd goed voor de volgende carpool toch
    Je hoort me wel als me iphone vol dreigt te raken
  • Fonzie
    Advanced
    Fonzie op 21 January 2014 路 12:34
    Ja mooi man, Eerst even op mn headset in t vliegtuig 馃槈
    Ik zag er trouwens een hoop dubbele van anderen in staan. is er nog een moderator?
    Never a last run..
  • P@bz
    Advanced
    P@bz op 21 January 2014 路 12:39
    Ik zal wel ff kijken, kan niet beloven wanneer 馃槈
    Work hard, play harder
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 22 February 2014 路 13:27
    Zo ook ff een vette track toegevoegd. Killing Joke - Pole Shift
  • P@bz
    Advanced
    P@bz op 23 February 2014 路 12:16
    Jammer, kennelijk voelde iemand zich genoodzaakt om zomaar 300 nummers uit de lijst te gooien...
    Work hard, play harder
  • rutgerberge
    Advanced
    rutgerberge op 23 February 2014 路 16:55
    Ja baalde er ook flink van...
    Kan je deleten blocken?
  • P@bz
    Advanced
    P@bz op 23 February 2014 路 17:17
    Ja baalde er ook flink van...
    Kan je deleten blocken? rutgerberge op 23 feb. 2014 16:55
    heb een mailtje naar Spotify gestuurd of ze het kunnen herstellen. Alleen delete blocken kan volgens mij niet
    Work hard, play harder
  • ieism
    Tourist
    ieism op 23 February 2014 路 17:29
    Flauw. Ik heb de lijst ooit bekeken en kwam tot de conclusie dat ik alles behalve 5 nummers zou moeten wissen, maar dan moet je dus gewoon niet mee doen. Verpest het niet voor anderen omdat je denkt dat je wel smaak hebt. Dat heb je namelijk niet.
    splitfest.nl
  • rutgerberge
    Advanced
    rutgerberge op 23 February 2014 路 19:28
    @ieism dat maakt me erg benieuwd naar jouw muziekale voorkeur馃槂
  • w00ter
    Tourist
    w00ter op 24 February 2014 路 11:20
    Gisteren de lijst bekeken en de laatste nummers waren van Killing Joke (zo'n beetje). Stonden er eerst meer nummers op?

Wat me wel opviel was dat er mensen hele albums toevoegen (Lorde bijvoorbeeld). Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
    Het gaat beter als je denkt.
  • chilo
    Tourist
    chilo op 24 February 2014 路 12:50
    Volgens mij is de lijst een beetje ontploft. 馃槥

Ik begrijp eerlijk gezegd weinig van Spotify, maar je kunt toch wel aangeven wie de lijst mag modereren? Ik zie nog steeds complete albums van Corsonos en Jesse Kenis, als ik had lopen deleten, had ik die aangepakt. 馃槈
    My Life Is Better Than Your Vacation!
  • P@bz
    Advanced
    P@bz op 24 February 2014 路 13:14
    Ik ben het helemaal met jullie eens dat die lijst nogal ontploft is. Het is jammer dat je bij Spotify nog geen aparte moderaties in kan stellen. Het idee was dat iedereen 1-2 nummers zou uploaden, maar dat is momenteel nog steeds niet te controleren. Enige wat ik tot nu toe zelf gedaan heb, is dubbele eruit halen.
    Work hard, play harder
  • elisa.tmc
    Tourist
    elisa.tmc op 24 February 2014 路 16:41
    Flauw. Ik heb de lijst ooit bekeken en kwam tot de conclusie dat ik alles behalve 5 nummers zou moeten wissen, maar dan moet je dus gewoon niet mee doen. Verpest het niet voor anderen omdat je denkt dat je wel smaak hebt. Dat heb je namelijk niet. ieism op 23 feb. 2014 17:29
    True that. De muziekkoning uithangen doe je maar in t top2000 café.
  • monk
    Beginner
    monk op 24 February 2014 路 18:25
    Ik ben het helemaal met jullie eens dat die lijst nogal ontploft is. Het is jammer dat je bij Spotify nog geen aparte moderaties in kan stellen. Het idee was dat iedereen 1-2 nummers zou uploaden, maar dat is momenteel nog steeds niet te controleren. Enige wat ik tot nu toe zelf gedaan heb, is dubbele eruit halen. P@bz op 24 feb. 2014 13:14

Je kunt vrij gemakkelijk de lijst sorteren op gebruiker en dan alleen bijvoorbeeld de bovenste twee laten staan van iedere gebruiker en de rest wissen. Als we vanaf nu afspreken iedereen max 2 nummers (dus alleen je aller-aller beste), kan iedere gebruiker er voor zorgen dat die twee zijn beste zijn.
  • elisa.tmc
    Tourist
    elisa.tmc op 24 February 2014 路 20:48
    Maar 2 is zo weinig. 5? En dan max 1 nummer per artiest. Of iig van dezelfde cd. Want sommige artiesten zijn gewoon best goed.
  • WillemHvdW
    Tourist
    WillemHvdW op 27 February 2014 路 12:56
    Inmiddels zijn de meeste tracks weer terug lijkt het. Er staat weer voor meer dan 38 uur aan pow hits in de lijst
    Live your Life the Fullest
  • P@bz
    Advanced
    P@bz op 27 February 2014 路 13:00
    Ja, heb vanmorgen een mailtje gehad van Spotify. Vanavond maar ff kijken als ik thuis ben. Ze hebben de lijst vanaf 21 januari gereset. Dus ook de nummers die daarna zijn toegevoegd, zijn uit de lijst volgens mij.

Maar ff nadenken of nog steeds iedereen dezelfde rechten moet hebben...
    Work hard, play harder
  • WillemHvdW
    Tourist
    WillemHvdW op 27 February 2014 路 13:02
    Misschien alleen toevoegen en niet verwijderen als die optie er is?
    Live your Life the Fullest
  • rutgerberge
    Advanced
    rutgerberge op 27 February 2014 路 16:36
    Thnx man, nog ff pairen op de WiFi hier
  • P@bz
    Advanced
    P@bz op 27 February 2014 路 17:12
    Momenteel is er alleen een optie dat je of alles kunt of niets.
    Work hard, play harder
  • chilo
    Tourist
    chilo op 27 February 2014 路 17:45
    Goed gedaan P@bz ! Nu nog eens even kijken hoe ik die afspeellijst een beetje rap offline beschikbaar maak met m'n gratis account. Lijkt een eeuwigheid te duren. 馃槈
    My Life Is Better Than Your Vacation!
  • P@bz
    Advanced
    P@bz op 27 February 2014 路 23:54
    Ik heb momenteel de functie gezamenlijke lijst uit gezet. Wellicht is het een idee dat mensen die nummers willen toevoegen dat hier posten? Ik weet atm even geen andere oplossing
    Work hard, play harder
  • MTV
    Beginner
    MTV op 27 March 2019 路 20:56
    Oud draadje opgepikt. Ik krijg deze niet uit m鈥檔 hoofd: https://open.spotify.com/album/5oT2zoIrVGJcbVZoNGGZwc?si=jHMBkuroTb6oY...

Foals... wat een lekker album! Ik zie de hele tijd zo鈥檔 DPS Shadow Campaign filmpje voor me.

Kom maar door met andere muziektips voor, in, of na de poeder. Of dromend van poeder...
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 27 March 2019 路 21:45
    Mijn go-to nummers om de stoke te verhogen zijn op dit moment:
    Quiet Hollers - Mont Blanc
    Old Man Canyon - the road
    Clinton Fearon - Feelin' the same
    Stick Figure - Vibes alive
    Groundation - Babylon rule dem
    en vooral:
    Grateful dead - Casey Jones!
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro