Nederlandse skileraar verongelukt

• P@bz
    Advanced
    P@bz op 2 January 2014 路 06:00
    Nederlandse skiër verongelukt in Oostenrijk via @NUnl
    Nederlandse skiër verongelukt in Oostenrijk http://nu.nl/algemeen/3666002/nederlandse-skier-verongelukt-in-oostenr... via @NUnl

Dus als ik het goed begrijp, is hij 's nachts in zijn eentje afgedaald? Weet iemand hier iets meer?
    Mijn condoleances voor zijn familie en vrienden 馃槥.
    Work hard, play harder
  • kanski
    Elite
    kanski op 2 January 2014 路 09:29
    De echte details zijn nog onbekend... maar het gaat om een zeer getalenteerde skiër.
    Erg triest... Ik wens de familie en alle bekenden heel veel sterkte met die enorme verlies.
    Ik ken hem niet persoonlijk maar heb gehoord dat hij een enorm dry slope freestyle talent was en een sterke skiër.

Ride in style... Jelle
    Never ski faster than your guardian Angel can fly!
  • Flachlander
    Beginner
    Flachlander op 2 January 2014 路 09:46
  • kanski
    Elite
    kanski op 2 January 2014 路 09:53
    De Schans in Uden.
    Never ski faster than your guardian Angel can fly!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 2 January 2014 路 10:27
    Slik...
    klinkt als een drama. Mijn medeleven gaat uit naar familie en vrienden.
    May the powder be with you.
  • CPet
    Advanced
    CPet op 2 January 2014 路 10:41
    Oef, zulke dingen hoop je van dat het dit nooit gebeurd. Alle medeleven naar nabestaanden. Wij zaten vorige week nog bij Hotel Alpine in Zell am See met een hele groep NL jongens aan de bar. Zij waren van de skischool waar mijn jongste les had...Echt klote dit. Krijg er de rillingen weer van zeker om dat mijn oudste ook in Oostenrijk les geeft. Nogmaals alle medeleven voor de nabestaande!
    Let the snow come!
  • KevinHoogendam
    Beginner
    KevinHoogendam op 2 January 2014 路 12:13
    Wat ik van een vriend van hem voorbij zag komen was dat ze met z'n 3'en na een feestje op de berg naar beneden gegaan zijn. Jelle een andere afslag nam en in een ravijn viel en dan met het bericht van Nu.nl dat ze hem in een beekje gevonden hebben de dag erna.

Ik wil niet weten wat hij meegemaakt heeft op dat moment. Zijn vrienden die daar bij hem waren en hem kwijt raakte om vervolgens dit te horen.

hier een kleine impressie van Jelle:
    http://freeski.downdays.eu/de/videos-de/04/12/2013/jelle-van-den-berg-...
    It's always snowing somewhere
  • skiester
    Advanced
    skiester op 2 January 2014 路 12:47
    Wat vreselijk... jongen toch... 馃槥
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro