lawinetraining België

• dorfke
    Beginner
    dorfke op 11 November 2014 · 22:06
    @meteomorris heb je hier nog nieuws over?
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 11 November 2014 · 22:18
    @dorfke, goed punt. Ik ga er naar kijken. Druk geweest met een filmavondje 😉
    May the powder be with you.
  • Wimpus
    Beginner
    Wimpus op 12 November 2014 · 08:51
    @3zel, ik heb zeker interesse om af te spreken om de pratijk nog eens te oefenen!
  • Dorylus
    Tourist
    Dorylus op 12 November 2014 · 22:22
    @meteomorris is het mogelijk die lijst in te kijken of ergens beschikbaar te maken?
    Dan kunnen we zelf kijken wie er in de buurt woont, en proberen af te spreken om mekaar eens te begraven.
  • Grim3
    Advanced
    Grim3 op 13 November 2014 · 09:17
    Laat maar komen. Indien gewenst wil ik wel opnieuw luisteren bij de federatie om een 'expert' langs te sturen. Tenzij Morris ons in België eens wil verblijden met een bezoekje natuurlijk. Bakkie koffie staat klaar, @meteomorris ! 😉
  • seppe
    Advanced
    seppe op 13 November 2014 · 09:37
    mijn bedoeling was vooral om de theorie cursussen van lawine 1-2-3 ook in Belgie te kunnen laten doorgaan...
  • krisB
    Beginner
    krisB op 14 November 2014 · 00:36
    Een optie voor de Belgen is een (basic) avalance clinic georganiseerd in Antwerpen; zie:

https://www.facebook.com/republikskishop/photos/a.348412595253451.7973...
    kris
  • barte
    Advanced
    barte op 14 November 2014 · 10:05
    Theorie is allemaal goed, maar zou graag praktijk willen doen en effectief mijn 3-eenheid is willen gebruiken. Vandaar dat een sessie handig zou zijn.
  • outdoorjoy
    Advanced
    outdoorjoy op 17 December 2014 · 21:49
    @Grim3, het blijft hierover wat stil. Zie je het zitten om nog eens te plannen zoals vorig jaar?
  • barte
    Advanced
    barte op 17 December 2014 · 22:36
    Vorig weekend was er de clinic van Republik skishop in Antwerpen. Geoefend op het strand.
  • Grim3
    Advanced
    Grim3 op 18 December 2014 · 12:18
    @outdoorjoy Heel graag, maar ik heb het momenteel behoorlijk druk met Skibum en het BK Freeride 2015 draaiende te houden.

In principe houdt het niet veel meer in dan een locatie kiezen en de riders laten samenkomen... Ik zou dus zeggen: Go for it! Als ik kan langskomen doe ik dat...

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro