PA#6: Voor de Livigno gangers

• elisa.tmc
    Tourist
    elisa.tmc op 20 janvier 2015 · 21:02
    Die arme treinmeneer keek ook n beetje bozig haha, wat riep ie eigenlijk
  • RP
    Advanced
    RP op 20 janvier 2015 · 21:05
    13.22 gaan rijden en 22.55 in Breukelen, met de trein en daar nog zo'n 10 minuten wachten
    Explore the Outdoor!
  • evan
    Advanced
    evan op 20 janvier 2015 · 21:59
    @Steef, @brt, @Spookjuh, ik vind het eigenlijk niet zo netjes om @rutgerberge hier te noemen in combinatie met de naam van zijn werkgever en negatieve opmerkingen over zijn rijgedrag. Dat had ook wat subtieler gekund. Een geval van de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet?

Rutger reed weliswaar niet voorbeeldig, maar het was verre van schokkend als je ook regelmatig op Franse of Oostenrijkse bergwegen rijdt. Met de inhaalmanoeuvre was niet zo veel mis, bij het passeren van die wiellader week hij uit naar de andere weghelft waardoor een tegenligger even moest inhouden en het spookrijden bij de trein was domweg een vergissing. Die starre Zwitserse vrachtwagenchauffeur had overigens genoeg gelegenheid om ruimte te maken.

Ik was toch blij dat ik samen met [mention="/profile/1342"][mention=1342]@FreeArno[/mention][/mention] niet op de voorste, maar op de tweede rij zat bij jullie poging om "chicken" te spelen met die vrachtwagen. 😉 Easy op 20 jan. 2015 20:41Ik had er wel vertrouwen in dat Rutger voor 'chicken' zou kiezen, @Easy. 😉
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 20 janvier 2015 · 23:25
    @evan Ik ga er vanuit dat Rutger voor zichzelf kan spreken en jou daar niet voor nodig heeft! En als ik het zo lees dan heeft ie er zelf niet zo'n probleem mee.
  • evan
    Advanced
    evan op 21 janvier 2015 · 00:05
    [mention="/profile/16669"][mention=16669]@evan[/mention][/mention] Ik ga er vanuit dat Rutger voor zichzelf kan spreken [...] Spookjuh op 20 jan. 2015 23:25Juist, en daarom had Rutger zelf en niet jij moeten bepalen of het bekend zou worden dat dat zijn auto was, @Spookjuh. Ik had het in ieder geval niet gedaan.
    [mention="/profile/16669"][mention=16669]@evan[/mention][/mention] [...] en jou daar niet voor nodig heeft! En als ik het zo lees dan heeft ie er zelf niet zo'n probleem mee. Spookjuh op 20 jan. 2015 23:25Zo vreemd is het toch niet dat ik het voor hem opneem, gegeven het feit dat ik naast hem zat? Bovendien zet niet iedereen alles wat hij denkt op wepowder.
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 21 janvier 2015 · 00:14
    Juist, en daarom had Rutger zelf en niet jij moeten bepalen of het bekend zou worden dat dat zijn auto wasevan op 21 jan. 2015 00:05
    Tjah, misschien wel. Ik heb er geen kwade bedoelingen mee, laten we dat voorop stellen.
  • brt
    Advanced
    brt op 21 janvier 2015 · 07:02
    @evan binnen een community als wepowder moet je elkaar aan kunnen spreken op gedrag. De inhaalmanoeuvre van rutger was behoorlijk asociaal, met name de stuuractie om die sneeuwschuiver heen. Het viel ons als toeschouwers in ieder geval op.

Het feit dat je regelmatig ergere dingen op bergwegen ziet is geen argument om hem niet op zijn rijgedrag aan te spreken. Zo te zien heeft hij er ook weinig problemen mee en geeft uitleg voor zijn gedrag. Prima gang van zaken wat mij betreft.
  • elisa.tmc
    Tourist
    elisa.tmc op 21 janvier 2015 · 07:35
    Maar dan hoeft de naam van zijn werkgever er alsnog niet bij. Opzich. En had je idd niet gelijk van de toren hoeven te blazen dat je weet van wie die auto is @Spookjuh
  • rutgerberge
    Advanced
    rutgerberge op 21 janvier 2015 · 07:48
    Werkgever hoeft er van mij niet bij nee, die rijdt niet...
    Zou het op prijs stellen als je dat weg haalt @Steef

En ik ga er niet op door omdat ik het allemaal enorm mee vind vallen.

Daarom snap ik ook dat [mention="/profile/16669"]@evan[/mention] er wat van zegt.

En spookjuh kwade bedoelingen of niet, ik kan prima voor mezelf spreken, ik ben alleen niet de hele dag aan het kijken of ik al ergens misschien op kan reageren
  • brt
    Advanced
    brt op 21 janvier 2015 · 07:50
    @rutgerberge post is van steef, dus richt je tot hem zou ik zeggen
  • evan
    Advanced
    evan op 21 janvier 2015 · 08:26
    @brt, @Steef, zelfs zonder foto was de kritiek ook wel aangekomen. De naam van zijn werkgever had er niet bij vermeld hoeven worden, zoals @elisa.tmc en @rutgerberge ook al zeggen; lijkt me ook totaal niet relevant.
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 21 janvier 2015 · 08:29
    Ik heb mijn reactie al aangepast, wel een beetje jammer hoe dit topic zich nu ontwikkeld.
  • Steef
    Advanced
    Steef op 21 janvier 2015 · 09:28
    Tsja... Of het relevant is of niet om te melden hier: feit is dat je met een bedrijfsauto rond rijdt waar bestickering op zit. En dat mensen je daardoor dus herkennen...
    Als daarnaast je rijstijl nogal opvalt (drie 'mooie' acties en je pittige snelheid in een dorpje.. en dat binnen een paar kilometer), tsja... Op zijn zachts gezegd niet netjes... Maar dat is mijn bescheiden mening.
    Was ook niet mijn bedoeling om je hier (of voor je werkgever) negatief neer te zetten. Ik was oprecht benieuwd of je de trein had gehaald.

Inderdaad jammer hoe dit zo'n andere wending neemt.
    Ik zal de naam van je werkgever uiteraard even aanpassen.

Verder moet je zelf weten hoe je je in het verkeer gedraagt. Maar we lopen met z'n allen te hameren op veiligheid in de bergen. Als iemand bijvoorbeeld geen rugzak omheeft dan wordt hij/zij daarop aangesproken. De heen en terugreis hoort ook bij je poedertrip. En het kan volgens mij ook geen kwaad om iemand aan te spreken op zijn/haar rijgedrag.
    Ik ga er ook gewoon vanuit dat dit een moment opname was en dat er vanwege de haast om je trein te halen in korte tijd wat kleine schoonheidsfoutjes ontstonden.
    Je bent in ieder geval heel aangekomen..😃
    Case closed! Nu nagenieten van die uberdiepe poeder van dit weekend!!!
    Every turn is a sign of weakness
  • rutgerberge
    Advanced
    rutgerberge op 21 janvier 2015 · 10:02
    Thnx !
    case closed
  • evan
    Advanced
    evan op 21 janvier 2015 · 10:39
    @Steef, ik wil nog wel toevoegen dat je je kritiek op een leuke manier bracht. De nabrander van @brt gaf het geheel echter een nare wending. Daarom richtte ik me tot jullie beiden.
    Aangezien het een klein wereldje is, moet het noemen van het type auto en de kleur voldoende zijn voor herkenning als je vermoedt dat een wepowderaar voor je rijdt. Foto's met zichtbare kentekens, het noemen van bedrijfsnamen etc. zijn wat mij betreft taboe.
    Verder zand erover.
  • RP
    Advanced
    RP op 21 janvier 2015 · 10:48
    +1
    Explore the Outdoor!
  • FreeArno
    Advanced
    FreeArno op 21 janvier 2015 · 11:01
    Gelukkig smaakte het bier in Hotel Bivio uitstekend.
    Ik durf de merknaam van het bier hier niet te noemen anders beginnen @RP en Winnie weer op te scheppen dat het Amsterdams bier is 😉
    Dromen zijn er om te realiseren
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 21 janvier 2015 · 11:52
    Tijd voor een biertje met z'n allen in Bivio 😉. Bij de volgende dump in Livigno kunnen we daarna voor een rally gaan over de Passo Foscagno en direct wat lijnen shredden in Alta Valtelina: http://wepowder.nl/playgrounds/alta-valtellina/routes... (ik zal binnenkort ff de lijnen voor Bormio en Santa Caterina toevoegen). Ik rijd dan wel achter aan als bezemwagen 😉
    May the powder be with you.
  • elisa.tmc
    Tourist
    elisa.tmc op 21 janvier 2015 · 21:44
    En n kreeft bij bivio. Of nog duizend bordjes chips hahaha

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro