het is bekend dat er nog een hoop losse eindjes zijn, maar mochten jullie dingen tegenkomen die niet kloppen oid, laat het dan weten in dit topic! [size=6pt]Dan kunnen we nl. weer een jaar richting wp3.0 werken...[/size]
Bekende problemen * wePowder Lines kan nog niet gedownload worden. Waarschijnlijk na het weekeinde weer.
Hoi Ik probeer Lines te installeren Adobe air is wel gelukt maar lines wil niet echt lukken ik heb adobe air appart geinstalleerd want via de site wilde het ook niet lukken. Enig idee waar dit aan kan liggen.
Ligt aan ons: er zit een fout in het bestand dat gedownload moet worden. En daar wordt aan gewerkt, maar dat laat nog even op zich wachten, aangezien degenen die daar wat aan kunnen doen nu geen access tot het juiste bestand hebben.
Hi, heb mijn lokatie aangepast, alleen herkent die Les Deux Alpes niet als lokatie. La Grave ook even geprobeerd, maar hetzelfde. Een van die spreekwoordelijke losse eindjes?
Hi, heb mijn lokatie aangepast, alleen herkent die Les Deux Alpes niet als lokatie. La Grave ook even geprobeerd, maar hetzelfde. Een van die spreekwoordelijke losse eindjes?
Hmm, dat lijkt me een kwestie van google maps. Maar volgens mij zit je wel op de goede locatie, toch?
O jongens lekker hoor. Ik ga vanavond lekker alle uithoeken van de 2.0 checken. Zo op het eerste gezicht was het het wachten waard. Maar zoals DooV heb er wel een paar sneeuwdagen in gestopt anders had ik het niet gehaald dat wachten ;D
maar ik blijf op de een of andere reden niet goed ingelogd.... als ik bijv. naar mijn mepowder pagina ga dan ben ik uitgelogd en als ik dan vervolgens weer naar het forum ga dan ben ik weer wel ingelogd....
maar ik blijf op de een of andere reden niet goed ingelogd.... als ik bijv. naar mijn mepowder pagina ga dan ben ik uitgelogd en als ik dan vervolgens weer naar het forum ga dan ben ik weer wel ingelogd....
Welke browser gebruik je? Denk dat het misschien met een caching-issue te maken kan hebben.
Ziet er tof uit! Alleen oogt het forum en inlog enorm gedateerd! Is dat een van de dingen waar aan gewerkt word? Het oude forum was een stuk prettiger vond ik ;D
Ziet er tof uit! Alleen oogt het forum en inlog enorm gedateerd! Is dat een van de dingen waar aan gewerkt word? Het oude forum was een stuk prettiger vond ik ;D
Dat is een van de dingen waar nog aan gewerkt wordt. Moet wel zeggen dat het niet heel hoog op de prio-lijst staat 😉 (betere integratie met de rest van de site, geen rare pm's meer hebben en crossbrowser compatible zijn waren de belangrijkste redenen om over te gaan naar nieuwe forumsoftware)
Okee! Ja het forum werkt wel lekker, en flink snel!😀 Super dit Bart!😀
Ik heb nog wel een suggestie:
Het zou makkelijk zijn als je simpelweg je status aan zou kunnen klikken om een nieuwe statusupdate in te voeren. Op die manier hoef je niet eerst helemaal naar Mijn Status om een nieuwe status te posten. Ik denk dat op die manier het veel meer gebruikt zal worden. Misschien wat voor Wepowder 3.0😉
Daarnaast zou het handig zijn als het Wepowder logo weer naar de homepage zou linken!
Nice! Maaruh ik weet niet of het aan mijn verbinding ligt, maar het werkt verdomd l-a-n-g-z-a-a-m..... en: als ik volgende pagina aanklik kom ik soms in een heel ander topic terecht of zelfs op een andere website??
@nickey: dat probleem had ik ook. Volgens mij zit het zo: links onder kun je in de pagina's van het topic bladeren en rechts naar het volgende (of vorige) topic. Is even wennen, maar ziet er goed uit. Bij mij gaat het trouwens wel snel
@Bart : Heb WePowder Lines geïnstalleerd samen met Adobe AIR, maar het programma crasht bij het laden. Ik krjg de foutmelding "Fout tijdens bestand download". Ik werk met een MacbookPro onder 10.4
Ik mis mr green bij de smileys! Soms zeg ik echt iets gemeens, en dan is hij onmisbaar!
En bij de topics die uit 1.0 zijn overgeheveld klopt de lettergrootte niet als iemand de lettertjes heel klein had gemaakt (ook wel fluistermodus genoemd..) die zijn nu Telegraafkop-als-het-over-rekeningrijden-gaat-formaat.