Nieuwe gear? Show het hier!

• Vorda
    Tourist
    Vorda op 19 janvier 2010 · 22:15
    Bwa, goed gear gaat een hele tijd mee. Dit heb ik net gekocht (dollar/pond koers <3 ) en verwacht ik niet snel te vervangen:

Smith I/O (goggles)
    Hestra GTX XRC (gloves)
    Smith Variant helm
    Intuition Powerwrap liner
    nieuwe footbeds, oude zaten erdoor
    Elan Magfire 82 XTi ('09'10 versie, volledig andere ski dan de oude) --> voor piste dagjes met de vriendin
    BD Carbon adjustable sticks
    DaKine Heli pro II
    En ik heb men boots van vorig jaar ingewisseld voor een model van dit jaar met hogere flex voor een kleine opleg

Op zich wel kostelijk dus, maar geen uitgaven die je ieder jaar doet. En in de ski wereld kan je bijna alles met minstens 20% korting (op de nieuwe collectie dus) kopen als je via-via iemand kent of goed rondkijkt op internet. Gaat tot 50-70% als je niet het nieuwste wilt en geduld hebt.

Nu is het een beetje kijken voor een nieuwe shell&pants (waarschijnlijk arc'tyrex of Stoic) -eigenlijk vrij lage prioriteit- , en dan heel binnenkort een dynafit setje. Ging die aankoop wat uitstellen in de hoop dat de trade show van volgende week veel moois toont, maar wat er al gelekt is is ZEER mager imo.

edit: en ik geef toe, veel van die aankopen had ik kunnen vermijden als ik vroeger meer opzoekingswerk bij een aankoop deed. De bril, gloves, rugzak en boots had ik allemaal vanaf de eerste keer 'juist' kunnen kopen als ik me beter informeerde. Och, de vriendin krijgt de meeste spullen nu (ze is pas dit jaar begonnen met skiën) en is er blij mee 😃
  • doov
    Advanced
    doov op 19 janvier 2010 · 23:32
    En ik was wel gecharmeerd van zo'n meekleurende goggle die in een ander topic werd genoemd en heb vandaag een Zeal Link PPX besteld.
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • Sanno1
    Tourist
    Sanno1 op 20 janvier 2010 · 15:30
    Zeal Dominator

lens is geweldig! maar frame is wat aan de smalle kant, of mijn hoofd is te breed

Pocito helm

Met een gerust gevoel geef ik nu mijn dochter een zet richting het dal
  • ThijsKennis
    Expert
    ThijsKennis op 21 janvier 2010 · 18:04
    Net binnen:
    GoPro HD!

Jeeej! Overmorgen zit ik weer in Oostenrijk, dan ga ik hem eens testen! Leuk speeltje voor de rest van het seizoen!😀
    Pow!
  • Roelaano
    Advanced
    Roelaano op 21 janvier 2010 · 18:13

Net binnen:
    GoPro HD!
    ...

Jeeej! Overmorgen zit ik weer in Oostenrijk, dan ga ik hem eens testen! Leuk speeltje voor de rest van het seizoen!😀

wat heb je ervoor betaald, als ik vragen mag? De mijne is ook in bestelling in de VS dus ik moet nog even wachten....  :-[
  • ThijsKennis
    Expert
    ThijsKennis op 21 janvier 2010 · 19:36

wat heb je ervoor betaald, als ik vragen mag? De mijne is ook in bestelling in de VS dus ik moet nog even wachten....  :-[

Ik had geen tijd om te wachten aangezien ik overmorgen weer naar oostenrijk vertrek. Ik heb 349 euro voor mijn GoPro betaald, en 31 euro voor een 16GB Kingston kaartje. Vandaag wat aan het testen geweest, mooi apparaat!

In de VS zou je hem voor 250 a 300 euro wel moeten kunnen vinden inc. verzend kosten😉
    Pow!
  • Polderboarder
    Tourist
    Polderboarder op 21 janvier 2010 · 20:51
    Vooruit dan:

Nieuwe softshell:

EHBO mountaineer pakkie:

Inieminiekompasje:

Goedkope stokken, je weet maar nooit:

En natuurlijk 2 pakken beefjerky, een zak gojiberries, kartonnen mueslibars en gedroogde aardbeien mmmmm.....
    Ben d'r helemaal klaar voor!

Ben d'r klaar voor
    WeRookie
  • Rollingstone
    Tourist
    Rollingstone op 22 janvier 2010 · 18:53
    Oké, Foto's zie in de post hieronder. Met vele dank aan axeplode  😀

Salomon brigade helm (van as adventure)

Atomic Blog met Marker Griffon 177
    Teneighty Foil, had nog een parkski nodig voor op de rails wat te leren. En dan krijgt mijn vader de andere foils.
    Zijn maar 2 dagen gebruikt, voor 120 euro.

Crashpants van red, en de helmen die even als paspop diende

En nog een Rossignol S3 177

Centen zijn op, dus wachten op de zomer voor een vakantiejob.
    Je nieuwe signature
  • SjefS
    Beginner
    SjefS op 22 janvier 2010 · 20:54
    Hier heb je de plaatjes als links:

Salomon brigade helm (van as adventure)

Atomic Blog met Marker Griffon 177
    Teneighty Foil, had nog een parkski nodig voor op de rails wat te leren. En dan krijgt mijn vader de andere foils.
    Zijn maar 2 dagen gebruikt, voor 120 euro.

Crashpants van red, en de helmen die even als paspop diende

En nog een Rossignol S3 177
  • Vorda
    Tourist
    Vorda op 22 janvier 2010 · 22:08
    Aangezien je waarschijnlijk geen photoshop hebt ofzo: mspaint openen (start, uitvoeren, mspaint, enter. Of rechtermuisknop op je afbeelding en 'edit' kiezen), image, stretch and skew, grootte op 25% ofzo zetten en opslaan.
  • Vorda
    Tourist
    Vorda op 23 janvier 2010 · 01:39
    Oh, een paar motorola walkie-talkies vanuit de US. Kunnen 10 keer verder dan die in EU voor dezelfde prijs.

Ik 1 -- EU regels 0
  • Pazz457
    Expert
    Pazz457 op 23 janvier 2010 · 10:52

Ik 1 -- EU regels 0

LOL  ;D
    Go to heaven, ski like hell!
  • Faberge
    Tourist
    Faberge op 23 janvier 2010 · 15:03

Aangezien je waarschijnlijk geen photoshop hebt ofzo: mspaint openen (start, uitvoeren, mspaint, enter. Of rechtermuisknop op je afbeelding en 'edit' kiezen), image, stretch and skew, grootte op 25% ofzo zetten en opslaan.

kijk dat klinkt goed, wat kost dat??
    www.ski-junkie.nl representing 4FRNT/Surface/Moment ski's + Outdoor Technology + Gecko skins
  • elchico
    Tourist
    elchico op 23 janvier 2010 · 18:17
  • patrickcusters
    Advanced
    patrickcusters op 23 janvier 2010 · 18:22
    @Vorda: wat voor type is dat, lijkt me ook wel wat...
  • Vorda
    Tourist
    Vorda op 23 janvier 2010 · 22:48
    Een "MOTOROLA MR355R CAMO TALKABOUT 2 Two Way Radios 35-MILE" in mijn geval. Aangenaam omdat ze een USBmini poort als oplader kunnen gebruiken, dus ik kan gewoon hetzelfde kabeltje/oplader dan men camera gebruiken. Enfin, ik heb zo'n iphone achtig oplader met 2 usb poorten, waarmee ik nu dus zowel men iphone (andere kabel) en digicam/walkie talkies kan opladen (usb mini poort).

Er zijn nog vele modellen die 35 mile (= langste afstand) kunnen, maar kijk wel naar die oplaadmogelijkheden. Je wilt niet teveel prutsen met nog een extra transfo enzo imo.

Rangschik ebay best op prijs+verzendingskosten natuurlijk.
  • Kip
    Advanced
    Kip op 25 janvier 2010 · 11:18

Millet tas, met ook ABS basepack erbij gekocht bij MK. Gogo gadget balloon 😉
    "Skiing is a pure addiction, it probably could be compared to crack"
  • ghovens
    Beginner
    ghovens op 25 janvier 2010 · 17:13
    Was eigenlijk op zoek naar een nieuw gtx jas (oude is gaar) en liep toevallig een one-piece suit tegen het lijf voor €125:

Butt ugly kleur natuurlijk maar voor die prijs...who cares  8)

Voor de geïnteresseerden, er zijn er nog meer (vanaf maat S t/m L) volgens mij in de TNF outlet store in Roermond. Misschien even bellen vantevoren want het waren nog maar enkele stuks allemaal.
    On a cold day, nothing's gonna stop us. On a cold day, you can see forever.
  • elchico
    Tourist
    elchico op 26 janvier 2010 · 19:34
    http://s7d2.scene7.com/is/image/Burton/221407222_1?$2010Brtn_ProdDetai...$
    een neckwarmer,

die heel goed styled bij mijn vorige maand aangeschafte beanie.

• Sanno1
    Tourist
    Sanno1 op 26 janvier 2010 · 19:46
    style is everything
  • WvD
    Beginner
    WvD op 27 janvier 2010 · 09:55
    Voor erbij een Peak performance jas type hipe (zwart) uit seizoen 08-09.
    Nieuw voor de schappelijk prijs €50 😃
  • Vinnie
    Advanced
    Vinnie op 28 janvier 2010 · 19:32
    zijn er hier nog gasten/dames uit de regio Roermond? naar aanleiding van de post van ghovens ff naar de NF dump in roermond gebelt, maar die weigerden om dingen op te sturen en had al een keer naar diezelfde onepiece gekeken! Maar naar Roermond rijden vanaf haarlem wordt lastig voor mij de komende dagen!
    Sharing Secrets, Sharing freedom!
  • [R]ogier
    Advanced
    [R]ogier op 3 février 2010 · 14:52
    Vandaag gekocht bij MK:

No risk, no fun...No limit, no life
  • doov
    Advanced
    doov op 3 février 2010 · 15:45
    ogier link=topic=1006.msg16709#msg16709 date=1265205165]
    Vandaag gekocht bij MK:

Mooi! Die heb ik ook aangehad.
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • wouter
    Beginner
    wouter op 3 février 2010 · 16:24
    ogier link=topic=1006.msg16709#msg16709 date=1265205165]
    Vandaag gekocht bij MK:

In december gehaald bij MK

Op oude sneeuw moet je het leren
  • GerritA
    Advanced
    GerritA op 3 février 2010 · 16:46

Was eigenlijk op zoek naar een nieuw gtx jas (oude is gaar) en liep toevallig een one-piece suit tegen het lijf voor €125:

Hier ga je veel plezier van hebben, draag er zelf vaak een van Analog.... Heerlijk die One-piece suite voor in de powder...
    And snow it is.....
  • elchico
    Tourist
    elchico op 10 février 2010 · 17:45

Short leather glove made of durable proofed Army Leather. External seams for increased comfort and optimal pole grip. Removable wool pile and wool terry cloth lining. Developed and designed in collaboration with Kaj Zackrisson and Sverre Liliequist.

OUTER MATERIAL Upper section of proofed cowhide. Army Leather-palm. LINING Removable lining with wool terry cloth on inside of palm and wool pile on upper side. FEATURES Neoprene cuff.
  • [R]ogier
    Advanced
    [R]ogier op 10 février 2010 · 18:27
    ook nieuw:

No risk, no fun...No limit, no life
  • ThijsAG
    Advanced
    ThijsAG op 11 février 2010 · 09:03

Short leather glove made of durable proofed Army Leather. External seams for increased comfort and optimal pole grip. Removable wool pile and wool terry cloth lining. Developed and designed in collaboration with Kaj Zackrisson and Sverre Liliequist.

OUTER MATERIAL Upper section of proofed cowhide. Army Leather-palm. LINING Removable lining with wool terry cloth on inside of palm and wool pile on upper side. FEATURES Neoprene cuff.

Heel erg vet! Ik wilde die ook al gaan kopen. Waar heb jij ze gehaald?
  • froukski
    Advanced
    froukski op 12 février 2010 · 18:17
    ...nieuwe wepowder stickers om de kont van m'n ouwe trouwe berggeit op te leuken:

...zal ik er nog meer bij doen? 😃
    No Swiffers please

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro