De genomineerden zijn bekend

• powderskifun2
    Tourist
    powderskifun2 op 27 novembre 2009 · 15:05
    Ik mis tot nog toe de topics met extra info van elke geselecteerde! Ik had verwacht dat het reclame maken van start zou gaan!
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 27 novembre 2009 · 16:06
    Ik werd wreed op mn vingers getikt door MM: je mag ECHT NIET twee stemmen uitbrengen (dat lukte overigens wel). Jammer hoor, anders wist ik het wel... 😃

Ik voel me net zo'n jurylid van weet-ik-welk-reality-afvalrace programma: 'Het was erg moeilijk voor de jury. Jullie zijn stuk voor stuk geweeeldige deelnemers maar er kan er maar een de beste zijn. En wie dat is, zie je zo na dit reclame blok... '

(Ja, doei, je denkt toch niet dat ik ga zeggen op wie ik gestemd heb...)
    White room,Pillow lines,I rule
  • PK2
    Tourist
    PK2 op 27 novembre 2009 · 17:05
    @Marco Toevallig, ik heb 12 jaar lang, (t/m jan 2007) om de hoek gewoond (Nonnenstraat 18). Woon nog steeds in H. Ik wil die vette BMB's wel eens van dichtbij zien.
  • op 27 novembre 2009 · 17:19
    Aloh@!

Ik was er gisteren niet bij vanwege windkracht 7 bij Domburg..... prioriteiten stellen, maar zo te lezen heb ik een leuk feestje gemist!! Vanochtend hoorde ik van Maurice dat ik 7de geworden ben! Ok mooi..... maar net niet. Voor de genomimeerden succes...... en heb ik genoten van jullie inzendingen!!!!!!!!

grzzzzzzzzz p@ddy http://gallery.doubleup.nl/displayimage.php?album=378&pos=0...
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 27 novembre 2009 · 19:27
    Hoeveel inzendingen waren er eigenlijk ? Suck6aan allen 😃
    sbs roelz
  • elchico
    Tourist
    elchico op 27 novembre 2009 · 20:05
    Ook al had ik al een voorgevoel dat ik veel te weinig mijn passie en keuzes had laten blijken in de uitzending, toch een kleine domper,

Nu ik dus helemaal ZELF mijn keuzes moet gaan maken deze winter, vanmiddag de Beversport ingewandeld en samen met Werner Munter naar buiten😀

Congrats aan alle genomineerden en het kiezen gaat moeilijk worden. kies je voor de enthousiaste?, de beste rijd(s)ter, de eenzaamste😀???
  • Spider
    Tourist
    Spider op 27 novembre 2009 · 20:46
    Zo, net even gestemd..nu wachten op die appeltaart.
    Better to burn out, then to fade away.
  • Steven2
    Tourist
    Steven2 op 27 novembre 2009 · 21:59
    Hmmm, ik heb in ieder geval geen appeltaart beloofd. Dat is een kostbare stem die verloren is gegaan.
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 28 novembre 2009 · 00:23
    eve serieus ; ik mis een belg 😃 ik mis diepgang 😃 : aan alle 6 genomineerden : wat o wat maakt dit voor jou nu een 'bijzondere keuze' ? Ookee; jullie gaan allemaal voor die dikke vette prijs ; maar de vraag was : POEDER IS EEN KEUZE ! Welke belangrijke keuze heb je nu (door deze wedstrijd?! al of niet ?!) uiteindelijk gemaakt die je (zonder deze wedstrijd?!) niet gemaakt had !!!!? DAT verhaal mis ik bij allemaal .... (en daar zag ik wel naar uit...).
    so
    SHOOT
    sbs roelz
  • Nicky
    Advanced
    Nicky op 28 novembre 2009 · 01:37
    @koen_djfistel:
    In de nazomer van 2009 spookten er talloze vragen door m'n hoofd. Het kwam er kort gezegd op neer: "Wat wil ik nu eigenlijk"? Een simpele vraag die vaak niet eenvoudig te beantwoorden is. Tot 15 oktober. Ik opende de wepowder-site en las: POEDER IS EEN KEUZE. Zoals alles wat je doet eigenlijk een keuze is. Vanaf dat moment vielen puzzelstukjes in elkaar. Word ik gelukkig door een carrière in de advocatuur na te streven? En na 3 jaar kan ik zeggen: op dit moment niet en ligt m'n passie ergens anders. Ik besloot dat het tijd werd om weer een periode te gaan doen waar ik echt helemaal stoked van ben: het freeriden! En te gaan genieten van de bergen, de poedermaatjes en mezelf te gaan verbeteren en ontwikkelen.

Kort na de start van poederiseenkeuze besefte ik dat deze winter no matter what de winter van m'n leven gaat worden: 2,5 maand vrij (vakantie opsparen sinds Davos 2009 en onbetaald verlof)....en ondertussen vond ik een andere baan waar ik na m'n poederroadtrip ga beginnen (4 dagen: dus ook volgend jaar veel weekendtripjes 😉....dus ja: voor mij is m'n leven 180 graden gedraaid sinds ik op 15 oktober de wepowdersite opende. En ik weet zeker dat ik tijdens m'n roadtrip de nodige obstakels tegen ga komen. (Zo vind ik het al reuze spannend om in m'n eentje met m'n auto op pad te gaan..)en geen idee te hebben waar ik heen ga en met wie. Eén ding weet ik zeker: ik ga een toptijd tegemoet!!

De start van de poederiseen keuze contest is voor mij een eye-opener geweest en heeft er voor gezorgd dat ik nu al veel relaxter in het leven sta: ik bepaal zelf waar ik succesvol in wil zijn en hecht minder waarde aan verwachtingspatronen. En dan is het toch bijzonder dat alleen al het meedoen aan deze contest zoveel oplevert en gaat opleveren: ik besef waar m'n passie ligt en besef nog beter dat ik dan actie moet ondernemen: met m'n ass de poeder in...of ik nu ga winnen of niet..either way wordt het POEDER 😃
  • Steef
    Advanced
    Steef op 28 novembre 2009 · 11:26
    Hey Koen,

Ik had het idee dat ik in mijn inzending redelijk heb laten blijken wat mijn keuze is.
    Ik hoop dat ik hieronder toch nog e.e.a. kan toelichten. Deze keuze zou ik trouwens ook gemaakt hebben als ik niet aan de PIEK contest meegedaan zou hebben....

Mijn keuze? Ik kies er voor om me beter te gaan ontwikkelen wat freeriden betreft!
    Als beginnend freerider wil meer leren over de safety aspecten, ik wil mijn techniek verbeteren, ik wil gewoon meer meters maken in de poeder, ik wil proberen om mijn grenzen wat te verleggen (ben nu voor mijn gevoel te terughoudend). En ik wil leren om (de juiste) keuzes te maken tijdens bijv. een trip. Want ook kunnen kiezen moet je leren...😉.

Wat was voor mij was de belangrijkste reden dat ik er voor gekozen heb om aan PIEK mee te doen? Ik wil dat de wePowder community er wat aan heeft (dat is immers een voorwaarde toch?)! Ik wil proberen om zoveel mogelijk wat ik komend seizoen leer te delen op WP. Ik wil laten zien hoe ik mij ontwikkel, waardoor andere beginnende freeriders hopelijk inspiratie op doen.

Mijns inziens is het helemaal niet belangrijk hoe hard je de berg shred, hoe dik de pillows zijn die je hugt, hoe hoog dat ene clifje wel niet was waar je net af sprong, met hoeveel snelheid je dat couloirtje indookt.
    Het draait allemaal om het PLEZIER dat je beleeft! In je eentje, maar vooral met de mensen waarmee je bent. En misschien is dat wel het belangrijkste waar ik voor kies....

Ik heb sinds vrijdagmorgen een brede grijns op mijn gezicht die er voorlopig niet meer af gaat. Alleen al genomineerd zijn voor PIEK heeft mij enorm gemotiveerd waardoor mijn winter sowieso al niet meer stuk kan...!?
    Ik hoop dat dit je vraag beantwoord...

Groet!
    Steef
    Every turn is a sign of weakness
  • Nicky
    Advanced
    Nicky op 28 novembre 2009 · 19:49
    Nog even een kleine toevoeging: 1 van de zinnen die me het meest triggerde in de kick-off van PIEK was de zin: "een betere freerider word je niet vanuit je kantoorstoel, de file, vanaf de bank of door ieder jaar naar hetzelfde gebied te gaan". En dat is mijn doel: een betere freerider worden (in alle opzichten)...dus dat wordt hard trainen in allerlei soorten sneeuw, lawine 2 volgen om meer kennis te krijgen van de sneeuw, en alle leermomenten te gaan delen met jullie!
  • Steven2
    Tourist
    Steven2 op 28 novembre 2009 · 20:07
    @Koen: In eerste instantie was ik helemaal niet van plan in te zenden voor poeder is een keuze. Eigenlijk houd ik er helemaal niet van om de competitie aan te gaan. Voor mij is freeriden (en eigenlijk alles in het leven) typisch níet iets waarbij ik het belangrijk vind beter te zijn dan iemand anders. Als ik de andere inzendingen zie denk ik dat iedereen net zo enthousiast is als ik. Het gaat wat mij betreft dan ook niet om wie er het gaafst is, of wie de gaafste dingen heeft gedaan. Ik gun het bovendien ieder ander net zoveel.
    De reden dat ik toch inschreef is heel simpel: Als ik het profiel las van degene die gezocht werd dacht ik: Dat ben ik. Het zinnetje dat mij uiteindelijk triggerde was die van het iets toevoegen aan het Nederlandse (en Belgische) freeriden. Ik denk dat ik iets kan toevoegen, namelijk de passie van het op een zelf ontworpen en zelf gebouwde ski (of board) rijden. Dat is namelijk echt een andere dimensie die erbij komt. De beleving wordt veel dieper, zaken als hoogste cliff en mooiste run worden relatief: Je bent al in de lage landen bezig met het shapen van je ultieme gereedschap, een ski of board, je zet met liefde en precisie, en bewustzijn, de hete strijkbout tegen de wax, en je draait je eerste bocht met maar één gevoel: ultieme verbondenheid met datgene wat je doet. Met mijn inzending heb ik niet gekozen om me te profileren als de beste of meest ervaren freerider. Ook niet als een beginneling die zoveel kan leren. Het enige wat ik wil delen is mijn stoke.
    Als ik poeder is een keuze win zal ik aan meer mensen dat gevoel kunnen schenken. Ik zal meer mensen leren kennen, en een prachtig platform hebben om mijn passie te delen. Ik weet niet of de community daarop zit te wachten, dat zal moeten blijken. Ik weet zeker dat een andere winnaar ook veel van zijn passie terug zal kunnen geven, en ik zal dat ook met veel plezier volgen. Nogmaals, eigenlijk vind ik het idee van competitie helemaal niet prettig, ik hoef niet van anderen te horen of ze mij tof vinden.
  • powderskifun2
    Tourist
    powderskifun2 op 28 novembre 2009 · 20:44
    *gniffel gniffel*

43 reacties al? T loopt storm op de PIEK actie!😀 Succes allemaal!😉
  • op 29 novembre 2009 · 12:45
    Ok, laten we eens beginnen met jullie flexibiliteit te testen en eens te kijken of jullie de keuze echt al gemaakt hebben! Wie van jullie heeft volgende week al een tripje nr de pow gepland of wie wilt er met mij mee nr Sulden? 😉
    Imho moet je niet wachten tot je PIEK wint om poeder te rijden... Let's WEpowder!
    Ook niet genomineerden zijn welkom! Maar niet allemaal tegelijk hé! Moehaha! 😃 En als genomineerde heb je natuurlijk dan al 1 stem binnen! 😉
  • Steef
    Advanced
    Steef op 29 novembre 2009 · 13:55
    Helaas Dechelle,,,,volgend weekend Lawine 1 theorie....Ook een keuze! Maar wel een belangrijke in mijn optiek....😉

Have fun volgende week en keep us posted!
    Every turn is a sign of weakness
  • Steven2
    Tourist
    Steven2 op 29 novembre 2009 · 14:51
    @dechelle: Ik ga zo rijden, morgenochtend sta ik in de pow! Ik weet nog niet of we naar Sulden gaan, vanavond gaan we in de auto fine-tunen.
    Heb ik nu je stem?
  • yannickdb
    Advanced
    yannickdb op 29 novembre 2009 · 15:44
    Eve serieus ; ik mis een belg 😃

Deze Belg heeft elke winter al de winter van zijn leven,
    laat die wedstrijden maar aan de anderen 😉
    Succes allemaal!
    Thanx for the support! Mountain Hardwear / Black Diamond / Julbo www.itsaplayground.com
  • robbert
    Advanced
    robbert op 30 novembre 2009 · 10:53
    Helaas was ik er niet bij op 26 nov, maar er waren belangrijkere dingen te doen. Zoals in Noorwegen poeder boarden en skiën.
    Mooie filpmjes allemaal en die website vind ik wel erg origineel.

@ koen_djfistel : Eigenlijk heb je wel gelijk. Ik heb de keuze om zo veel en vaak mogelijk poeder te rijden niet gemaakt door deze wedstrijd. Die keuze had ik al veel eerder gemaakt, ergens in 2007 na mijn afstuderen. Dat blijkt ook wel uit het feit dat ik dit seizoen al 3 trips gemaakt heb. De eerste trip op 18 t/m 20 okt, tweede trip 6 t/m 9 nov en net terug uit Noorwegen. In totaal 11 dagen poeder gezocht en op 9 dagen ook gevonden. Dus tja de keuze was al gemaakt, maar maakt dat uit?

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro