Lawine ongeval Steven...

• Maarten@snowsafety
    Beginner
    Maarten@snowsafety op 19 novembre 2012 · 08:39
    Wat een heftig en dramatisch verhaal! Ik wens jou en Guy en iedereen die Steven moet missen alle sterkte.
    Iemand moet het doen...
  • KajM
    Advanced
    KajM op 19 novembre 2012 · 17:25
    Gecondoleerd met het verlies van een close friend & poedermaat Roel, een nietig meertje als terraintrip, da's misschien wel het allerlaatste scenario waaraan ik zou denken bij het plannen van een route … Klasse dat jullie er alles aan gedaan hebben om Steven te redden, sterkte met het verwerken van het keiharde gegeven dat het helaas niet mocht baten. Analyseren is goed, maar overdrijf het niet, want daarmee bewijs je jezelf noch Steven een dienst. All the best!
  • Kristof2
    Tourist
    Kristof2 op 19 novembre 2012 · 18:39
    Om stil van te worden 😞 echt respect hoe je dit verhaal kan neerpennen
    Sterkte!
  • FreeArno
    Advanced
    FreeArno op 20 novembre 2012 · 18:27
    Ik heb Steven nooit ontmoet. Toch raakt dit verhaal me enorm. Het komt zo dichtbij.

2 jaar geleden was ik met een vriend op de openingsdag van de Diavolezza. Ik denk ook in November, op een zaterdag. We reden hetzelfde gebied als dit waar dit ongeval gebeurde. We hadden via WePowder contact met 2 gasten van WePowder: Roelaano en Infernus. We spraken af en na overleg reden we het eerste couloir vanaf de lift. Wij hadden dit couloir eerder op de dag ook al gereden. Ik weet nog hoeveel vragen Roelaano me stelde over de omstandigheden. Welke checks we allemaal gedaan hadden en hoe we wisten of het wel veilig was. Ik weet nog hoe ik onder de indruk was van Roel zijn kennis (er waren nogal wat dingen waar wij niet aan gedacht hadden), zijn doordachte keuzes en zijn manier van rijden.

@Roelaano, familie en al Steven zijn maten: Ongelofelijk veel sterkte met het verwerken van deze klap.
    Dromen zijn er om te realiseren
  • jasper1976
    Beginner
    jasper1976 op 21 novembre 2012 · 13:26
    Sterkte jullie allemaal....Heftig.

gr. Jasper

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro