Zo, het eerste boek van de wePower Safety Academy is naar de drukker en binnen 2 a 3 weken rollen de eerste exemplaren van de band. Waar kerst een tijd is om samen te zijn, hebben Arjen en ik dat nogal letterlijk genomen. Onze kerstperiode zijn we samen met het team van totenmet ontwerpen continue bezig geweest om module 1 van de Safety Academy om te zetten naar een boek. En we vinden zelf dat het resultaat er mag zijn, waarmee we het kwaliteitsniveau van de Academy weer een stap hoger hebben gelegd.
Hoe werkt het?
Bij aankoop van het boek ontvang je gratis toegang tot het online deel van de wePowder Safety Academy. De inhoud van het boek is dus gelijk aan de inhoud van de online wePowder Safety Academy. In het online gedeelte vind je de ondersteunende video's en toetsvragen. Zo kan je zelf bepalen hoe je prettig studeert. Op je laptop, tablet, smartphone, of old-school via het boek! Voor beide modules zal er een mooi, dik boek verschijnen.
Wanneer komen de boeken uit?
Het boek bijn Module 1 verschijnt medio januari en we zijn al druk bezig module 2 . Maar wanneer je het safety boek nu al aanschaft dan krijg je direct toegang tot het online gedeelte van de wePowder Safety Academy en valt het boek vanzelf bij je op de mat. Waarom je nu moet starten? Omdat je dat geld scheelt!
Bestel nu!
Want tot het moment dat de eerste druk van de band rolt bestel je de boek(en) (inclusief toegang tot het online deel) voor € 49,95 per boek. Daarna (medio januari) zijn de kosten per boek (inclusief toegang tot het online deel) € 59,95 plus verzendkosten. Start 2014 kortom goed met de wePowder Safety Academy!
Wat beelden van het eerste boek
232 pagina's, 7 hoofdstukken, tientallen paragrafen, honderden foto's en illustraties en de basiskennis over veiligheid buiten de pistes. We zijn er trots op. Een selectie van beelden uit het boek.
Neem je al deel aan de Academy?
Dan hoef je niets te doen (je betaalt niets extra). Je ontvangt de boek(en) van de module(s) die je hebt gedaan vanzelf op je deurmat! Daarom hadden we je adres nodig. Weet je nog ;)
Feedback en recensies
Vraag jij jezelf af of de wePowder Safety Academy wat voor jou is? Onderstaand vind je enkele recensies van cursisten.
*Helder, duidelijk, goed beeld- en videomateriaal maar het allerbelangrijkste: heel toegankelijk!
*Serieuze theorie en heldere voorbeelden in dat 'behapbare' jasje met prikkelende toetsvraagjes tussendoor. Volgens mij hebben jullie hier een future-classic neergezet.
*Zo, net de eerste module afgerond. Echt super werk. Ik merk dat ik veel geleerd heb en dat het goed blijft hangen.
Dus wacht niet langer en start nu met de wePowder Safety Academy! Voor € 49,95 een dik boek, alles online, video's, toetsen en het belangrijkste: je bent bewuster en veiliger onderweg deze winter!