A Spanish powderquest in Canada

Par Arjen sur 11 février 2015 · 5

Poeder en stoke zijn universeel en wat is er mooier dan die te delen? Steeds meer mensen tunen in op wePowder. Voor de stoke, voor poederalerts op maat en om hun avonturen te delen. Zo ook Darío Alfonso Ginés. Een Spaanse freerider die met 8 van zijn vrienden naar Canada trok en met deze beelden terugkwam. Tussen 31 december en 12 trokken zij door Canada en bezochten de volgende locaties: Kicking horse, Revelstoke, valhalla powdercats en Fernie.

Commentaires

• lennart75
    Expert
    lennart75 op 11 février 2015 · 18:43
    Very nice! Zou Morris ff in z'n glazen bol kunnen kijken of we volgend jaar ook minimaal dit soort sneeuw condities hebben 😉
  • The_O
    Tourist
    The_O op 11 février 2015 · 18:55
    @lennart75 seizoen hier is nog niet voorbij eeeh.Het begint volgende week... hopelijk !!
    And Also The Trees
  • Peteraloha
    Tourist
    Peteraloha op 11 février 2015 · 20:35
    Ik heb afgelopen 18-22 jan ook een paar waanzinnig goede diepe dagen gehad bij de Baldface Lodge. Koud met zon. Heb wel gezien de afgelopen jaren dat je best een kans hebt op te hoge temperaturen in die omgeving. De pineapple express noemen ze die storingen met warme lucht. Je moet het bijna een jaar van te voren boeken en je hebt absoluut geen garantie op gortdroge blower pow. Het blijft dus spannend. Maar als het goed is is het ook legendarisch goed en die kans is nog altijd hoog. Volgens mij moet de laatste wepowder heli trip hier ook mee te maken hebben gehad want na mijn vertrek in BC is de temp weer omhoog geschoten.
    mag ik weg
  • The_O
    Tourist
    The_O op 11 février 2015 · 22:04
    Kan het woordje "Pineapple pers" nie meer horen, ga emigreren naar Japan....
    And Also The Trees
  • Peteraloha
    Tourist
    Peteraloha op 11 février 2015 · 22:35
    Ken wat mensen die dat gedaan hebben, van paar seizoenen Rossland naar Japan dit jaar en dat bevalt ze goed😃
    mag ik weg

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro