Flatland Split/tele/tourfest 2016

• ieism
    Tourist
    ieism op 23 novembre 2015 · 08:54
    Het schijnt dat een aantal door de wol geverfde deelnemers stiekem begonnen zijn met hardlopen, trainen en andere onzin. En dan komen ze ook nog tijdens mijn beginnerslezing alle tips en tricks afluisteren. You know who you are.

Laat je niet verleiden tot de darkside, snowboarders horen lui te zijn. Ik heb er totaal geen moeite mee door jullie ingehaald te worden. Echt. Bovendien heb ik een carbon wonderplank en geheime granola bars, dus je maakt sowieso geen schijn van kans 😃 Dus stoppen met die onzin nou, daar komen alleen maar blessures van.

Wat wel mag is voor eind januari zo veel mogelijk hoogtemeters maken, in het echt. Op een berg in de sneeuw dus. Ik de wandelgangen hoor ik al 5 of 6 mensen over komend weekend mompelen, misschien leuk om met de splitcrew wat te gaan doen?

Ik moet nog even de agenda van mijn vrouw ervoor overhoop gooien, maar dat gaat vermoedelijk balancerend op het randje van ruzie wel lukken. Wie gaat er komend weekend wat leuks ondernemen?
    splitfest.nl
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 23 novembre 2015 · 09:13
    Ik weet echt niet over wie je het hebt...

Maar komend weekend... aiaiaiajai... dat klinkt wel erg lekker. Dat wordt ruzie...
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • markindealpen
    Beginner
    markindealpen op 23 novembre 2015 · 09:30

Ik heb ze ook zien zitten, ik liep er toevallig langs!
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 23 novembre 2015 · 11:30
    Komend weekend? Alleen vrijdag of zaterdag, zondag gaat niet lukken, dat wordt ruzie met mijn vrouw als ik dat probeer (én haar hele familie... dus dat is me te gevaarlijk!)
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 23 novembre 2015 · 11:42
    Trainen is er niet van gekomen, ik was de hele maand sneeuwdansjes aan het doen voor dit weekend. Ik kan donderdagavond weg en moet dinsdagochtend weer achter mn bureau zitten.

Oh. En ik heb geen lezing gezien, maar de splitfest stand was bijzonder informatief!
    Mijn complimenten! 😃

Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 23 novembre 2015 · 11:44
    Hmm.. de champagne hier in Bern is afgeprijst naar 15 franken de fles. Hier, dat is pas poederinformatie!
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • tellie-G
    Expert
    tellie-G op 23 novembre 2015 · 15:12
    hmm dat klinkt eigenlijk wel heel erg leuk om t weekend ff weg te gaan...
    (gravity) I fought the law but the law won...
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 23 novembre 2015 · 15:46
    Als jullie plannen uiteindelijk in het westen van Oostenrijk concretiseren, dan willen wij misschien vrijdag ook wel aansluiten. 😃
  • thomas
    Tourist
    thomas op 23 novembre 2015 · 18:02
    ik doe mee! ik kan donderdagochtend ergens ter plekke zijn (engelbergengelbergengelberg!)en moet dinsdag weer werken.
  • ieism
    Tourist
    ieism op 23 novembre 2015 · 18:19
    Ik hoef niet heel veel te doen om jullie over te halen geloof ik. 😃

Tiptop, ik ga halverwege de week even mailen met een plan en/of locatie. We gaan even uit van donderdagnacht rijden, en zondagmiddag terug?
    splitfest.nl
  • thomas
    Tourist
    thomas op 23 novembre 2015 · 18:56
    lijkt er op dat er zondag/maandag er ook nog een bak sneeuw kan vallen? @meteomorris?
    dus zijn er misschien mensen die het wat langer door kunnen trekken?
    en aansluitend op het thema inherent luie snowboarders, gewoon ziekmelden. en qua luiheid dan ook meteen een locatie die liftaccessed touren en freeriden toelaat @ieism?
  • thomas
    Tourist
    thomas op 23 novembre 2015 · 19:01
    er is een stemmetje in mij dat schreeuwt dat ik dit weekend naar engelberg MOET gaan...
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 23 novembre 2015 · 19:08
    lijkt er op dat er zondag/maandag er ook nog een bak sneeuw kan vallen? @meteomorris?
    thomas op 23 nov 2015 18:56

Klopt als een bus @thomas
    May the powder be with you.
  • thomas
    Tourist
    thomas op 23 novembre 2015 · 22:41
    whahahaha
  • ffKnallen
    Advanced
    ffKnallen op 23 novembre 2015 · 22:49
    Mmm... verleidelijk...
  • Teze
    Tourist
    Teze op 24 novembre 2015 · 00:31
    Mmhh. Zondag kan ik mss aansluiten. Of maandag kan ik dagje verlof nemen als omstandigheden goed zijn.
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 24 novembre 2015 · 10:22
    IJs en weder dienende kan ik donderdagavond weg en moet ik dinsdag weer een klein beetje fris naar mijn computerscherm turen.
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 25 novembre 2015 · 10:01
    Dus, ik ben vast ingepakt! Alleen nog even stroopwafels en overig krachtvoer inkopen.
    ... En twee werkdagen zien door te komen zonder non stop wepowder te F5en voor een nieuw weerbericht. 😃
  • ieism
    Tourist
    ieism op 25 novembre 2015 · 10:21
    Ik zie vandaag nog een centimeter of 40-50 waar ik heen wil, bovenop een base die tot 50cm ingeklonken is moet dat ruim voldoende zijn. En ook koud genoeg en niet te veel wind nu. Ik verwacht morgen even stufe3, en dan vrijdag misschien wel weer 2 zelfs en best aardig weer.
    splitfest.nl
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 30 novembre 2015 · 09:59
    Dus. Hoe was jullie weekend? 😉

• Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 4 décembre 2015 · 19:24
    Wij hebben het plan opgevat om met een paar mensen na Splitfest nog wat in de bergen te blijven hangen met onze gids Stephan. Als je ook interesse hebt, PM me dan even over de praktische kant, denk aan prijs en hoe we het aantal auto's tot een minimum willen beperken etc. Het draait dan om flexibel zijn, maar je kan nog wel even lekker onder gidsbegeleiding poeder knallen.
  • w00ter
    Tourist
    w00ter op 4 décembre 2015 · 19:37
    Ik was van plan ergens in Oostenrijk (aannemende dat we zo terug rijden) ergens uit te stappen om van woensdag tot zaterdag ergens anders verder te gaan 😃 Maar dat idee heb ik pas sinds vanmiddag... uitwerking, realisatie, haalbaarheid moet nog allemaal even getoetst worden.
    Het gaat beter als je denkt.
  • ieism
    Tourist
    ieism op 4 janvier 2016 · 10:29
    Er is opeens nog één plek vrijgekomen in de gidsgroep van Daniel Tomaschek. Dit is een mix board/ski groep.

Omdat het de laatste plek is, en een beetje last minute, kan je €100 korting krijgen als je deze plek nu zou willen boeken. Stuur even een PM voor meer info. Dit is gewoon 5 dagen gegidst, inclusief alles. Zie de site voor meer details.
    splitfest.nl
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 16 janvier 2016 · 19:41
    Dus die Granola bar contest hè… ik dacht laat ik toch eens een poging wagen. Zijn ze gewoon gruwelijk lekker geworden. Dit kan nog wel eens spannend gaan worden. Bring it on!

• ieism
    Tourist
    ieism op 16 janvier 2016 · 20:24
    Amsterdamse huisvlijt. Lekker! @Thomas vergeet je geheime ingrediënt niet te halen, anders win je nooit!

Ik dacht aan de Helvetic touratlas als granola prijs, is dat wat?
    splitfest.nl
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 16 janvier 2016 · 20:34
    Da's wel een beste prijs, ja 😀
  • Mars
    Tourist
    Mars op 16 janvier 2016 · 22:26
    Zo, die is er klaar voor.

Nu de Academy nog eens doorlezen.
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 16 janvier 2016 · 23:55
    😀 Dit zijn de lekkerste klusprojecten @Mars 😃

p.s.
    (@ ieism, wafels met rozijnen telden nog steeds als Granola-bar toch?)
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • josvboxtel
    Advanced
    josvboxtel op 17 janvier 2016 · 08:49
    Ik dacht aan de Helvetic touratlas als granola prijs, is dat wat? ieism op 16 jan 2016 20:24

Zeker! Zal ook weer eens wat variaties gaan bedenken...
  • ieism
    Tourist
    ieism op 17 janvier 2016 · 09:57
    😀 Dit zijn de lekkerste klusprojecten @Mars 😃

p.s.
    (@ ieism, wafels met rozijnen telden nog steeds als Granola-bar toch?) EmileHendrix op 16 jan 2016 23:55

Wafel is altijd goed, lekker.
    splitfest.nl

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro