PA#16: het is AAN

• Tukker
    Beginner
    Tukker op 28 avril 2016 · 06:39
    Na dagje Tiefenbach/Rettenbach, dagje Stubai, rustdagen Innsbruck nu Tux doen. Volgens de lokalen hier ruim 60 cm gevallen gisteren .
    Tukker(ik)
  • emistos
    Advanced
    emistos op 28 avril 2016 · 09:59
    Gisteren echt een ongelooflijke dag gehad in Engelberg. Het was DIEP, erg DIEP. De sneeuw die gevallen was in de nacht van dinsdag op woensdag was beduidend meer dan verwacht. Alle sporen van de dagen ervoor waren totaal weg en de dag bestond alleen maar uit faceshots. Gezien de Laub en Steinberg afdalingen zo groot zijn en er relatief weinig skiers waren (circa 60 waarvan op z'n minst 12 Nederlanders), betekende dit dat zonder enige moeite aan het eind van de dag ook nog vers gereden kon worden. Bedankt @Dutchess en @Aryen voor de mooie dag, en @meteomorris natuurlijk voor de accurate sneeuwverwachting!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 28 avril 2016 · 10:33
    Bedankt @Dutchess en @Aryen voor de mooie dag, en @meteomorris natuurlijk voor de accurate sneeuwverwachting! emistos op 28 apr 2016 09:59

@emistos graag gedaan... Foto's??
    May the powder be with you.
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 28 avril 2016 · 10:33
    Om @emistos zijn post nog even beeld te geven..

Kijk, now we're talking!
    Kom maar door met die jaloersmakende foto's de komende dagen 😃 Willem2k op 24 apr 2016 20:48

Je vroeg erom...
    😀 😀 😀 😀 😀 😀

Even snel een paar beelden van mijn gopro gepakt, zonder veel te editen, gewoon om te laten zien hoe het gisteren was. Maybe not safe for work....

(Ik heb niet eens de moeite gedaan het ding op mijn helm te plakken of mijn stokken terug aan mijn rugzak te frommelen, geen tijd, geen tijd, er is POEDER!)

We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 28 avril 2016 · 10:49
    Lekker, lekker!!! 😀
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 28 avril 2016 · 10:50
    Lekkâh!
    May the powder be with you.
  • popski
    Expert
    popski op 29 avril 2016 · 21:48
    Duidelijk dieper als in de Ardennen
  • ieism
    Tourist
    ieism op 30 avril 2016 · 08:49
    De Zugspitzbahn is nu voor onderhoud buiten bedrijf.
    Ze proberen hem op de 30-4 en 1-5 extra te laten draaien, mits het zicht op het Zugspitzplat goed genoeg is.
    Als de rest dan is verspoort heb je een zugabe voor op de terugweg ..... Mars op 24 apr 2016 12:07

@Mars Ik kan dit niet op de site terugvinden, waar kan ik dat checken want dat zou wel intressant voor ons zijn.

Ik zie op de webcam Berghaus Jochpass alleen af en toe en verdwaalde tourskier nu.
    splitfest.nl
  • Mars
    Tourist
    Mars op 1 mai 2016 · 09:12
    De Zugspitzbahn is nu voor onderhoud buiten bedrijf.
    Ze proberen hem op de 30-4 en 1-5 extra te laten draaien, mits het zicht op het Zugspitzplat goed genoeg is.
    Als de rest dan is verspoort heb je een zugabe voor op de terugweg ..... Mars op 24 apr 2016 12:07

@Mars Ik kan dit niet op de site terugvinden, waar kan ik dat checken want dat zou wel intressant voor ons zijn.

Ik zie op de webcam Berghaus Jochpass alleen af en toe en verdwaalde tourskier nu. ieism op 30 apr 2016 08:49

@ieism Sorry, ik kijk nu pas in mijn mail en op WP. Het staat in de lopende banner onder aan de site met panoramabeelden.

http://ehrwald.panomax.com/zugspitze

Niet bepaald een bluebird op de livecam.
    Bel of mail ze anders even:
    Tel. +43/5673/2309-0
    Email: info@zugspitze.at
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 1 mai 2016 · 09:17
    Om @emistos zijn post nog even beeld te geven..

Kijk, now we're talking!
    Kom maar door met die jaloersmakende foto's de komende dagen 😃 Willem2k op 24 apr 2016 20:48

Je vroeg erom...
    😀 😀 😀 😀 😀 😀

Even snel een paar beelden van mijn gopro gepakt, zonder veel te editen, gewoon om te laten zien hoe het gisteren was. Maybe not safe for work....

(Ik heb niet eens de moeite gedaan het ding op mijn helm te plakken of mijn stokken terug aan mijn rugzak te frommelen, geen tijd, geen tijd, er is POEDER!)

Dutchess op 28 apr 2016 10:33

Haha Lekker!

Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • Franso
    Advanced
    Franso op 1 mai 2016 · 11:25
    Hier nog wat footage van Engelberg op koningsdag, iig beter dan in Nederland 😉

• Franso
    Advanced
    Franso op 1 mai 2016 · 12:40
    Youtube vindt het liedje niet leuk:
  • evan
    Advanced
    evan op 29 mai 2016 · 14:45
    Matilda Rapaport was er ook bij. Herkent iemand de achtergrond?
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 29 mai 2016 · 16:29
    Nee. er ligt teveel poeder voor!
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • evan
    Advanced
    evan op 29 mai 2016 · 17:28
    Dat maakt het inderdaad niet makkelijker. Laub, Steinberg en Sulz vallen volgens mij af. Zou het bovenaan Galtiberg zijn, @Merv?
  • Mars
    Tourist
    Mars op 29 mai 2016 · 18:53
    Dat maakt het inderdaad niet makkelijker. Laub, Steinberg en Sulz vallen volgens mij af. Zou het bovenaan Galtiberg zijn, @Merv? evan op 29 mei 2016 17:28

Galtiberg klopt
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 30 mai 2016 · 12:34
    Voor mij ligt die Galtiberg afdaling nog te wachten om afgevinkt te worden. Ik vroeg me inderdaad af of hij mogelijk was in die dagen rond koningsdag.
    Heeft een lid van de Nederlandse afvaardiging in Engelberg die afdaling toen gedaan? En was hij helemaal tot in het dal van Engelberg te doen, of moest er een stuk gelopen worden?
  • evan
    Advanced
    evan op 30 mai 2016 · 20:46
    @Aryen, op de dag na Koningsdag ben ik 's middags van Steinberg naar Jochstock getoerd.
    Daar ontmoette ik een Zweed en een Zwitser die 's ochtends Galtiberg hadden geskied. Ze zeiden dat ze bijna tot in het dal konden skiën.
    Toen wij afdaalden vanaf Jochstock konden we niet meer met de lift verder naar beneden. Alleen de laatste paar honderd meter tot aan het dalstation konden we niet meer skiën, maar vanaf Trübsee was het al bagger.
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 30 mai 2016 · 20:59
    @evan Dank
  • Mars
    Tourist
    Mars op 30 mai 2016 · 21:03
    Daar ontmoette ik een Zweed evan op 30 mei 2016 20:46

Dat zal Matttias Hargin zijn geweest. Als je naar onder scrolt naar 28 april vindt je zijn tripreport.

http://mattiashargin.com/page/2/
  • evan
    Advanced
    evan op 30 mai 2016 · 21:38
    @Mars, helaas was het niet Mattias Hargin. Ik had graag met hem en zijn vrouw geskied, maar het zal je niet verbazen dat er zelfs toen nog meer Zweden in Engelberg waren.
    Bedankt voor de link. Ik had die foto van gisteren ergens anders vandaan.
  • evan
    Advanced
    evan op 18 juillet 2016 · 23:58
    .

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro