Ga je mee naar de Season Kick Off 2016?

• xs2arjan.
    Advanced
    xs2arjan. op 2 décembre 2016 · 12:33
    Ik ga niet mee..... maar voor de liefhebbers..... download de app FATMAP op je tel. je kan dan Tignes/Val d'isere offline beschikbaar maken met een 3D beeld van het gebied 😉
    xs2arjan
  • GJLaven
    Elite
    GJLaven op 2 décembre 2016 · 12:48
    Beste mensen, als Val d'Isere vol zit check dan voor acco in Le Villaret, Tignes of Val Claret! Succes.
    Gijs-Jan Lavèn
  • Erik-Epique-HQ
    Tourist
    Erik-Epique-HQ op 2 décembre 2016 · 12:56
    Als je creatief/assertief te werk gaat kom je verder. Op Booking.com staan lang niet alle bedden (ze krijgen maar een berperkt aantal) - gewoon direct met de hotels/chalets bellen en doorvragen. Rond Tignes moet nog wel te vinden zijn. Hope this helps!
  • martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 2 décembre 2016 · 13:07
    op 30 min van val rijden is een mooi en betaalbaal chalet, mathilde of mathilda heet die, Is bij ons afgevallen omdat we toch op t nippertje in het dorp zelf wat hebben kunnen vinden, Ideaal als een groep nog wat zoekt.
    was naar beneden maar net zo makkelijk als naar boven
  • Hel1
    Tourist
    Hel1 op 2 décembre 2016 · 13:10
    Wij hebben wat via Airbnb gevonden, ook prima!
    Heleen
  • evr66
    Beginner
    evr66 op 2 décembre 2016 · 13:17
    op 30 min van val rijden is een mooi en betaalbaal chalet, mathilde of mathilda heet die, Is bij ons afgevallen omdat we toch op t nippertje in het dorp zelf wat hebben kunnen vinden, Ideaal als een groep nog wat zoekt. martijnuiterwijk op 2 dec 2016 13:07
    http://www.booking.com/hotel/fr/chalet-mathilde.en-gb.html?aid=7344265...;
  • philipc
    Advanced
    philipc op 2 décembre 2016 · 13:23
    Ziet er goed uit, wij reizen met zn tweeen mensen geinteresseerd het chalet te delen? Ook wel zo gezellig!

Gr, Philip
  • Rens
    Advanced
    Rens op 2 décembre 2016 · 14:07
    Ik heb voor €270 een twin room geboekt in Les Brevières, zie https://www.booking.com/hotel/fr/chardons.html?aid=304142;label=gen173...

Ik heb dus nog plaats voor 1 man (anders krijg ik ruzie thuis 😉) om de kosten te delen.

Ik rij overigens donderdag vroeg vanuit het oosten van Zwitserland naar Tignes en hoop donderdag al wat te skiën.

Groet, Rens
  • MrEd
    Beginner
    MrEd op 2 décembre 2016 · 14:57
    Het is gelukt om nog een dak over mijn hoofd te vinden in Val d'Isere, voor 390,- EUR voor 3 nachten, zie:
    https://www.booking.com/hotel/fr/sakura.nl.html?aid=304142;label=gen17...=

Ook hier is nog plaats voor 1 man, om eventueel kosten te delen.

Volgende stap: Vervoer van en naar
    Kan op Donderdag al vroeg vertrekken, moet wel Zondag middag al een terugreis hebben.
    Nog mensen die willen carpool of een plek in een auto overhebben en in de buurt van Tilburg komen op de reis?

Groet,
    Edwin
  • Geerten
    Advanced
    Geerten op 3 décembre 2016 · 20:00
    Hallo Mensen,
    Het begint tijd voor mij te worden om een beslissing te nemen.
    Ik kan donderdag middag pas vertrekken maar heb daar voor de hele nacht gewerkt dus kan niet in mn eentje rijden.
    Wie wil er met me mee rijden?
    Als het goed is land ik om 1400 op Schiphol en een uur later onderweg kunnen zijn.
  • stefandeschutter
    Advanced
    stefandeschutter op 3 décembre 2016 · 22:29
    als er iemand nog accommodatie zoekt kan dat (zonet toch nog) bij eureka val in val d'isere zelf. mail rechtstreeks naar: eurekaval@cadrilege-vacances.com.

wij vertrekken donderdagmorgen vanuit omgeving Antwerpen en hebben nog 2 plaatsjes over inclusief materiaal.

gr, Stefan
  • Erik-Epique-HQ
    Tourist
    Erik-Epique-HQ op 3 décembre 2016 · 23:16
    Nog even de tussenstand: teller staat nu op 66 aanmeldingen en 4 afmeldingen. Dus nog 4 plekken vrij voor late beslissers! Wil je nog mee? Mail dan snel naar info@epique.com.
  • Mucrup
    Tourist
    Mucrup op 4 décembre 2016 · 19:32
    @Geerten,

Ik wil graag meerijden, ondanks dat 14:00 vertrek schiphol wel betekent dat we rijkelijk laat in val'disere aankomen 😀. Ik woon zelf Amsterdam en kan binnen no time op schiphol zijn. Zelf heb ik donderdag alle tijd. PM me over specifiek overleg mbt reis en verblijf etc.
  • Geerten
    Advanced
    Geerten op 5 décembre 2016 · 07:39
    Helaas, ik heb de stekker er uit moeten trekken voor mezelf.
    Veel plezier allemaal!
  • Mucrup
    Tourist
    Mucrup op 5 décembre 2016 · 08:47
    Ai helaas! Zijn er nog andere mensen met een plekje vrij in de auto? Ik ben flexibel als het gaat om tijdstip en locatie van vertrek. Ik haak graag bij iemand aan, zo niet dan pak ik mijn eigen mobiel.
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 5 décembre 2016 · 10:04
    Helaas, ik heb de stekker er uit moeten trekken voor mezelf.
    Veel plezier allemaal! Geerten op 5 dec 2016 07:39

Balen Geerten. Volgend jaar dan maar in de herkansing.
  • Christ05
    Beginner
    Christ05 op 7 décembre 2016 · 13:06
    Wij zijn met 2 skiërs en 2 boarders opweg naar Val d 'Isere, zijn er morgen al mensen die even willen inkomen?
  • KrisL
    Beginner
    KrisL op 7 décembre 2016 · 21:10
    Wij zijn vandaag aangekomen en zitten in Val d'isere. Morgen lekker inkomen! Wat spreken we af?
    winter is definitely coming!
  • Christ05
    Beginner
    Christ05 op 7 décembre 2016 · 21:36
    @kris74 tussen 9 & 10 bij verkoop punt van skipas?
  • KrisL
    Beginner
    KrisL op 8 décembre 2016 · 07:15
    @Chris05 je hebt een PM
    winter is definitely coming!
  • iPow
    Advanced
    iPow op 8 décembre 2016 · 14:11
    Wij skiën nu on piste boven Tignes Val Claret, gaan zo richting gletsjer

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro