@poedertijn, 5000 was misschien een beetje aan de krappe kant, maar voor 6000 euro kan ik wel een bus voor iemand intimmeren zoals de mijne. Dat is dan inclusief gasfles, kachel, elektra, keuken etc.
In principe kan het natuurlijk in elk type bus aangezien het toch altijd weer maatwerk is. De extra kosten die je dan nog hebt zijn de aanschaf van de bus, de BTW en de BPM. het omkeuren kan ik ondertussen ook wel gunstig regelen met een lichte tijdelijke indeling, zodat je zo min mogelijk MRB hoeft te betalen (gaat obv gewicht)
Leuke bijkomstigheid is dat je legaal mensen mag vervoeren op de langsbanken achterin als je dit bij de keuring aangeeft. Ik kan nu mooi iedereen naar Schiphol brengen hier 😃, staan 9 personen op mn kentekenbewijs.
@rapro Knappe bus! Zoals
@avdl al aangeeft zou ik ook kijken voor een oplossing buiten de bus voor de fietsen. Ik vind het in mijn bus vaak al een beetje krapjes worden als ik de slaapspullen niet opberg in de kasten, laat staan als er een paar fietsen en ook nog allemaal skispullen liggen. Je kan natuurlijk wel wat spullen onder de bus leggen als je ergens staat, maar dat is toch niet echt ideaal denk ik.