4FRNT Turbo, Oakley Aircraft 3L Gore-Tex jas. Salomon jas en Armada AKJJ vellen

• MTV
    Beginner
    MTV op 9 novembre 2016 · 15:49
    MTV's yardsale...

4FRNT Turbo in 1.89, 134/108/126 uit 2012. Camber, lichte rocker voor. Topsheets top, onderkant heeft een steen gezien, goed gerepareerd door vakman. Mooi ingetogen design😉. Met een Scott 14 binding, gelijk aan de Salomon STH14. Voor 150 Euro.

Oakley Aircraft 3L Gore-Tex Pro hardshell jas in maat L. Twee keer buiten geweest, dus zo goed als nieuw. Voor 120 Euro.

Salomon Sideways ClimaPro shell jas in maat L uit 2011(?). Weinig gedragen, geen sporen van gebruik. Valt wat kleiner, eerder richting M vind ik. Voor 60 Euro.

Originele Armada vellen voor AK JJ's. Daar passen bijna alle ski's wel in😉. Eén keer buiten geweest. Voor 70 Euro.

Dat was het wel... omgeving Den Haag. Vragen? Vraag!
  • twintipmafia
    Advanced
    twintipmafia op 9 novembre 2016 · 16:54
    Hoi Mtv, hoe lang zijn je AK JJ's ? Ivm vellen. Grtz
  • MTV
    Beginner
    MTV op 9 novembre 2016 · 17:05
    AK JJ: 1.95 bij 131-141-120-138-128. Ik heb de ski's zelf niet. Vellen heb ik op het forum gekocht met het voornemen ze op andere ski's aan te passen. Toch andere keuze gemaakt en nu overbodig.
  • BjvdB
    Beginner
    BjvdB op 9 novembre 2016 · 18:12
    Hi Mtv, ik kom de oakley jas graag een keer passen als dat kan!
  • MTV
    Beginner
    MTV op 11 novembre 2016 · 09:44
    Oakley Aircraft jas en Armada vellen zijn verkocht. Salomon jas en 4FRNT's nog beschikbaar.

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro