Het is verdorie 15 december en dr. Gear heeft nog geen fatsoenlijke tree run onder zijn belag gevoeld. Kriebels zijn het gevolg. Het begon als een kriebeltje, maar inmiddels heeft dr. Gear jeuk all over the place. Uit pure armoe is dr. Gear al menigmaal de bossen ingetrokken om de intense geur van dennenaalden op te snuiven. Maar het voelt zo vreemd. Alsof ik poeder probeer te rijden in een indoorhal.
Niet alleen dr. Gear had last van de kriebels. Om mij heen begon iedereen te klagen over dr. Gear zijn onbehoorlijke gedrag. Totdat ik op een dag dit potje in de post kreeg. Tree Run wax.
Sindsdien smeer ik het voordat ik afdaal even onder het belag. Als dr. Gear niet beter zou weten waande hij zich in een heerlijk bos vol met lariksen. De tree run wax blijkt mijn life saver te zijn in deze barre tijden waar treeruns enkel op de andere continenten te vinden zijn. Maar nu de kreibels voorbij zijn is er nieuw geklaag. Dr. Gear kan de geur niet loslaten en snift om de zoveel tijd even uit het potje.
Ach ja, liever sniffen dan onbestemde jeuk. Je eigen psychedelische tree run bestel je bij de jongens van dryboards. Hebben jullie nog tips om dr. Gear door deze treerunloze start van de winter heen te helpen?