Sneak preview... snowsurf shape

• Mars
    Tourist
    Mars op 8 mai 2017 · 22:16
    @Mars @FreeArno, we starten met een 157. De afgelopen periode hebben we bij een en dezelfde shape 3 verschillende kernen getest. Komende winter gaan we gebruiken om een maat te ontwikkelen voor in de polders groot geworden Hollandse jongeren die teveel spinazie hebben gegeten 😉

We zullen jullie tzt oproepen als testpiloten...
    Overigens heeft @Haas ook de 157 meegetest en met zijn lengte en kilo's kon hij makkelijk uit de voeten op een 157. (hoewel hij van te voren uber sceptisch was 😉) meteomorris op 8 mei 2017 19:36

Tof! Laat maar horen wanneer 😀
  • ardt
    Advanced
    ardt op 9 mai 2017 · 08:50
    *kuche*

Willem2k op 8 mei 2017 21:29

Heel subtiel, dat zijn de betere photoshops 😃
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 9 mai 2017 · 09:09
    @Willem2k, @ardt, nice. We zetten 'm op ons prototype lijstje voor volgende winter.
    May the powder be with you.
  • Haas
    Expert
    Haas op 9 mai 2017 · 09:17
    Vet die splitversie!
    There are no secrets, only information you don't yet have...!!
  • Haas
    Expert
    Haas op 9 mai 2017 · 09:19 There are no secrets, only information you don't yet have...!!
  • ieism
    Tourist
    ieism op 9 mai 2017 · 09:35
    @Willem2k, @ardt, nice. We zetten 'm op ons prototype lijstje voor volgende winter. meteomorris op 9 mei 2017 09:09

Dit heeft mijn volledige aandacht! Ik wil er wel één maar zou niet zo goed weten wat ik met een niet split zou moeten.
    splitfest.nl
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 9 mai 2017 · 10:15
    Tof! Altijd mooi zelf iets maken.. Staat nog altijd op de to-do list!
    Benieuwd onder welke naam dit naar buiten komt..
    Is die stringer door het midden nou echt of een graphic? Ziet er iig chique uit!
  • Bono
    Beginner
    Bono op 9 mai 2017 · 11:08
    En prijsindicatie of heb ik daar over heen gelezen?
    Wel heel gaaf project hoor.

@meteomorris Jij als Wing Swallow rijder, zit er enige vergelijking in met beide boards, behalve dat ze dan breder zijn?
  • Haas
    Expert
    Haas op 9 mai 2017 · 11:46
    @Bono voor jou heb ik er sowieso al een gereserveerd staan!
  • Bono
    Beginner
    Bono op 9 mai 2017 · 13:54
    @Haas Nu al 😃😃😃😃😃😃😃
  • Daniel
    Advanced
    Daniel op 9 mai 2017 · 17:25
    Ziet er heel verleidelijk uit heren!
    Laat de zwaartekracht je helpen
  • Markie
    Advanced
    Markie op 9 mai 2017 · 17:34
    Vet project mannen!
    Snowsurfing rules :) www.dryboards.nl
  • Geerski
    Advanced
    Geerski op 10 mai 2017 · 15:45
    Vet hoor. @meteomorris is dit een co-op met Moss? Jij had toch altijd moss?
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 10 mai 2017 · 19:46
    @Geerski thanks! Alles wat we de afgelopen jaren geleerd hebben in een board gestopt. Goede materialen, goede shape en een goede prijs... wacht maar af.
  • Haas
    Expert
    Haas op 10 mai 2017 · 20:05
    @Geerski al jaren rijden we swallowtailboards van verschillende merken. Nu hebben na jaren brainstormen, ontwerpen en experimenteren de spijker op z'n kop weten te slaan.
    Dit board is ons eigen ontwerp gemaakt van de beste materialen verkrijgbaar. En dus ons eigen merk!
  • 3zel
    Advanced
    3zel op 10 mai 2017 · 20:39
    @meteomorris en @haas
    no offense Morris maar komt er ook een Haas-plankske?
    knowledge is powder
  • Marijnt
    Beginner
    Marijnt op 10 mai 2017 · 21:25
    Ziet er prachtig uit! Ben wel benieuwd naar de versie voor de echte Hollandse mannen
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 10 mai 2017 · 23:05
    @MArijnt, maten hebben we dan nodig, dan weten we waar we voor gaan ontwerpen 😉
  • pulverdude
    Advanced
    pulverdude op 11 mai 2017 · 00:14
    En prijsindicatie of heb ik daar over heen gelezen?
    Wel heel gaaf project hoor.

Bono op 9 mei 2017 11:08[/post]

Voor zo'n mooi board met kwalitatief hoogwaardige materialen zou een bedrag van 549,- wel een mooie deal zijn toch? 😀 (ik zou er graag een kopen maar ik denk dat ik beter de versie voor de zwaargewichten kan afwachten)
    Let the riding do the talking and you've said enough
  • Bobdeboarder
    Beginner
    Bobdeboarder op 11 mai 2017 · 07:18
    Wat een cool project @meteomorris @Haas !!
    Hier hou ik van hé, snowboards maken in het land zonder bergen dat is fantastisch toch.
    Ik zal de versie voor spinazie etende hollandse mannen af moeten wachten maar ik sta op de lijst hoor 😀 .

Petje af mannen, ziet er echt strak uit !!

ps. Mochten jullie nog eens een factory tour organiseren dan hou ik mezelf aanbevolen 😀
    www.boerteun.com
  • Marijnt
    Beginner
    Marijnt op 11 mai 2017 · 09:13
    @meteomorris Op dit moment rijd ik in de poeder een Jones Flagship 164, iets kleiner zou ongetwijfeld ook wel werken, maar ben bang dat 157 voor mij te kort is met mijn gewicht van zo'n 89kg. Heb gelezen dat @Haas er prima mee uit de voeten kon, benieuwd naar welk gewicht hij heeft ter vergelijking
  • thomas
    Tourist
    thomas op 11 mai 2017 · 09:16
    @Geerski al jaren rijden we swallowtailboards van verschillende merken. Nu hebben na jaren brainstormen, ontwerpen en experimenteren de spijker op z'n kop weten te slaan.
    Dit board is ons eigen ontwerp gemaakt van de beste materialen verkrijgbaar. En dus ons eigen merk! Haas op 10 mei 2017 20:05

@meteomorris ,@Haas ,@SanderK . Is de bouw/productie nu geoutsourced, of is het een in huis productie?
    "support your local shaper?" of is het "support your local entrepeneur?"
    In beide gevallen petje af!
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 11 mai 2017 · 09:52
    @Marijnt Als ik het zo zie is het board best wel breed en zal 't een flinke float hebben. Breder dan mijn poederplankjes die ik ook zonder problemen zo'n 5-7cm kleiner rijd. Maar ik weeg wel een paar kilootjes minder. Dus het gaat er om spannen of deze bij jou gaat passen 😀
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • Marijnt
    Beginner
    Marijnt op 11 mai 2017 · 10:20
    Ik blijf het volgen, thanks @Poedertijn, ik vind het zelf altijd wel prettiger om qua gewicht meer in het midden van de opgegeven range te zitten dan bovenin. De 159 die ik ook gebruik ga ik niet mee in de poeder, dat geeft mij te weinig float, is ook smaller dan de Jones, dus vandaar
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 11 mai 2017 · 10:25
    @Marijnt, blijft de hamvraag.. wat zijn je maten?
  • FreeArno
    Advanced
    FreeArno op 11 mai 2017 · 15:23
    @meteomorris
    Ik ben 1.98, 92 kilo, Snowboots maat 48. Vooral die schoenmaat is de uitdaging.
    Mijn Jones Flagship is bij de voorste en achterste binding ongeveer 29 cm breed, en dat is al te krap.
    De buitenmaat van mijn boot is 34(!)cm. Nu sta je iets ingedraaid uiteraard... maar dan nog zou de breedte van het board bij de bindingen van mij best 32cm mogen zijn...
    Dromen zijn er om te realiseren
  • KRovers
    Advanced
    KRovers op 11 mai 2017 · 16:20
    Het schijnt dat ergens in NL een bamboebos is aangeplant voor de productie. Kunnen die zwart-witte beren wel een wortel nemen...
    Avalensemble!
  • QmaartenQ
    Beginner
    QmaartenQ op 11 mai 2017 · 17:38
    Als ik dit zo zie zou ik bijna gaan boarden, bijna hé......

Maar als jullie ooit langere en smallere versies gaan maken, koop ik er 2 😃
    powpowwowjippiajippieee
  • Haas
    Expert
    Haas op 12 mai 2017 · 09:02
    Me, myself and I. 1.93 85 kg. Bootsize US 11 ca. 45 rijd al jaren met salomon malamutes in een salomon quest medium binding. Tot het begin van dit seizoen heel erg sceptisch geweest over kleine boards. Maar heb me laten inspireren door surfy style rijdende vrienden. Laat ik het zo zeggen. Op lange brede boards rijd je mee als passagier op dit board zit je achter het stuur!
  • markindealpen
    Beginner
    markindealpen op 12 mai 2017 · 09:16
    Me, myself and I. 1.93 85 kg. Bootsize US 11 ca. 45 rijd al jaren met salomon malamutes in een salomon quest medium binding. Tot het begin van dit seizoen heel erg sceptisch geweest over kleine boards. Maar heb me laten inspireren door surfy style rijdende vrienden. Laat ik het zo zeggen. Op lange brede boards rijd je mee als passagier op dit board zit je achter het stuur!

Haas op 12 mei 2017 09:02

Dat lijkt behoorlijk op mijn specs, ben ietsje langer, ik zou niet snel een 157 gaan rijden. interessant dit!

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro