Ik heb dit topic even gemist, maar moet eerlijk bekennen dat ik met mijn hoofd nog een beetje in de golven zit.
@Mattje, goed dat je dit post en ik snap je verwarring.
@Alexski en
@martijnuiterwijk geven al aan dat dit filmpje gaat over off piste techniek. Dan nog zou je een punt hebben dat hij er zonder rugzak staat en dat we dan in Europa heel verstandig vinden als je buiten de piste gaat. Het probleem zit 'm er in dat dit filmpje is geschoten in Nieuw Zeeland. Daar werken ze met een boundary systeem (voor wie die naam niets zegt:
http://wepowder.com/nl/academy/paragraph/18) en daar is het gebruikelijk dat binnen de boundary (en dus ook buiten de pistes) de boel veilig is. Het is dus niet zo vreemd dat hij geen safety gear draagt.
Laat onverlet dat de beste man op de video een Europeaan is en dat de redactie van de website wel een beetje had kunnen nadenken.
Ik denk dat iedereen een beetje gelijk heeft. Ik begrijp Mattje zijn verontwaardiging en ik snap de verzachtende opmerkingen van Martijn en Alex. Maar Martijn en Alex weten dan ook het een en ander. Ik zeg 1-1... en nu lekker genieten van de nieuwe site boys. We horen graag jullie feedback, bugs etc..