Ski- en boardonderhoud met wePowder korting

• meteomorris
    Expert
    meteomorris op 21 janvier 2019 · 14:59
    Tukker werkt tegenwoordig op een andere locatie. Nog steeds kun je je board of ski's inleveren bij Versus waarna ze door gaan naar Tukker, maar bij haastklussen of direct contact met de waxwizard kun je hem het beste even Tukker zelf appen: +31 6 43779310

Nog steeds dezelfde wePowder en Powfinder prijzen. Natuurlijk dezelfde kwaliteit en dezelfde gezellige chitchat.
    May the powder be with you.
  • Tukker
    Beginner
    Tukker op 21 janvier 2019 · 17:55

Ben je een trotse bezitter van een Powfinder 149, 157 of een 164 krijg je 30% korting op al je onderhoud en behandel ik je board alsof het m'n eigen vriendin is 8-)
    Tukker(ik)
  • Rene
    Beginner
    Rene op 22 janvier 2019 · 16:39
    Echt @Tukker , ik weet niet wat je met mn board hebt gedaan maar het is een raket geworden! De Powfinder gleed zelfs skiers op vlakkere stukken voorbij waarbij ik de nodige verwarde blikken kreeg. Ik weet wel waar ik hem naar toe breng met z'n volgende beurt!
    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
  • Tukker
    Beginner
    Tukker op 23 janvier 2019 · 15:56
    Echt @Tukker , ik weet niet wat je met mn board hebt gedaan maar het is een raket geworden! De Powfinder gleed zelfs skiers op vlakkere stukken voorbij waarbij ik de nodige verwarde blikken kreeg. Ik weet wel waar ik hem naar toe breng met z'n volgende beurt!Rene op 22 jan 2019 16:39 Dit dusssssss
    .... dank voor je leuke reactie!
    Tukker(ik)
  • ThijsB
    Beginner
    ThijsB op 23 janvier 2019 · 17:06
    Tukker werkt tegenwoordig op een andere locatie. Nog steeds kun je je board of ski's inleveren bij Versus waarna ze door gaan naar Tukker, maar bij haastklussen of direct contact met de waxwizard kun je hem het beste even Tukker zelf appen: +31 6 43779310

Nog steeds dezelfde wePowder en Powfinder prijzen. Natuurlijk dezelfde kwaliteit en dezelfde gezellige chitchat.
    meteomorris op 21 jan 2019 14:59

Wat is de nieuwe locatie? Dichterbij Utrecht of Rotterdam? 😋
  • Tukker
    Beginner
    Tukker op 23 janvier 2019 · 17:08

Wat is de nieuwe locatie? Dichterbij Utrecht of Rotterdam? 😋ThijsB op 23 jan 2019 17:06[/quote] Naast de vuurtoren van Scheveningen, daar tap ik de stroom van af.
    Tukker(ik)
  • Koppelbaas
    Advanced
    Koppelbaas op 23 janvier 2019 · 20:09
    Damn, net afgelopen vrijdag opgehaald bij de waxservice van de Uithof. Volgende keer naar Versus

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro