Breedte stopper

• JoostW
    Beginner
    JoostW op 1 décembre 2017 · 22:05
    Goedenavond mensen van het goede leven,

Binnenkort krijg ik er (hopelijk) een nieuwe ski bij in de collectie. Nu moeten hier nog bindingen op komen alleen heb ik een beetje een probleem met de stoppers. De ski wordt 90mm onder de voet, het zal een all mountain ski worden en hij heeft een radius van 20 meter.

Aangezien ik niet al teveel wil besteden voor de bindingen wil ik iets tweedehands van rond de 50 euro kopen. Ik heb een Marker Squire op het oog alleen heeft deze stoppers van 110mm, dit is een stuk breder dan wat ik onder de voet heb. Is dit te skiën of ga je dit erg merken tijdens een goed gesneden bocht?
    De stopper is er ook wel in 90 mm alleen dan zit je dus met de breedte exact gelijk als de breedte onder de voet.
    Een oplossing is iets met een stopper van 100mm maar helaas kan ik dit zo 1 2 3 niet vinden.

Mocht iemand trouwens nog een paar bindingen hebben liggen die weg mogen voor een mooi prijsje dan ben ik wel geïnteresseerd.
    A winter without powder isn't a winter!
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 1 décembre 2017 · 23:11
    90mm is prima hoor. Stukkie ombuigen en aye to! Zou ik eerder doen dan 110, maar ook dat is geen ramp.
    *message édité par Tim3 op 1 déc. 2017 23:11
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • ERES
    Beginner
    ERES op 2 décembre 2017 · 11:30
    90 mm kiezen.en m'n 115 mm stopper van Salomon past prima in een 123 mm waist 😉
  • willemdekort
    Tourist
    willemdekort op 8 décembre 2017 · 10:22
    ik heb nog een setje nieuwe marker bindingen liggen , mvg willem

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro