Gids voor Kitzbuhel/Kirchberg Maart 2019

• arjendevos
    Tourist
    arjendevos op 29 août 2018 · 15:13
    Misschien heb ik niet op de juiste plekken gekeken... Kan echter géén nederlandstalige gids vinden?

Wie bevelen jullie aan of beter nog wie voelt zich aangesproken? Als (absolute) off-piste beginnelingen willen wij graag veel tips en mooie routes, waarbij veiligheid voorop staat. 3-eenheid aanwezig en lawinecursus (deel I alhier) afgewerkt.

Zelf ben ik voorzien van splitboard en mijn zoon staat op ski's. WIe kunnen wij het beste boeken voor 1 dag in de 1ste week van Maart 2019

Vulpes pilum mutat, non mores
  • ieism
    Tourist
    ieism op 29 août 2018 · 15:27
    Als je qua offpiste techniek zowel voor ski als board nog wat tips kan gebruiken zou ik Daniel proberen 2 dagen te boeken. Is Staatlich Snowboard Lehrer, maar ook Landes 1 ski.
    www.tomaschek.com

splitfest.nl
  • JoostD
    Advanced
    JoostD op 29 août 2018 · 15:35
    Je zou ook Stephan Verheij kunnen proberen (snowboardfuhrer en berggids). Die heeft Kaprun als thuisbasis.
    https://www.whiteadventure.nl/
  • AvdL
    Beginner
    AvdL op 30 août 2018 · 09:23
    Ik zou gewoon even zoeken naar skischolen in de buurt van het skigebied. Gegarandeerd dat ze off-piste clinics/dagen/arrangementen aanbieden waaraan je plezier genoeg kunt beleven. Een gids is in de regel ook veel duurder... Kitzbuhel/Kirchberg heeft daarnaast ook legio skiroutes waar je je prima uit kunt leven.
    It's all about the turns duuuuuude!
  • Erwin
    Elite
    Erwin op 1 septembre 2018 · 11:27
    Hoi @arjendevos, als snowboardgids gids ik regelmatig in het gebied daar. Er zijn superleuke mogelijkheden (natuurlijk wel afhankelijk van de condities op dat moment) om te freeriden en om eventueel korte tourtjes te maken. Als je wat over safety wilt leren, ben je bij mij ook aan het goede adres - ik ben één van de gidsen bij het Snow Safety Center.

Groetjes,

Erwin

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro