Eerste tour van het seizoen in Stubai

• Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 20 novembre 2018 · 20:47
    Afgelopen zondag met @ERES de Zuckerhütl beklommen. De omstandigdheden waren ronduit goed te noemen. Zeer stabiele sneeuw, fantastisch weer, pittig koud en goed zichtbare spleten. De eerste trip van het seizoen is een feit!

*message édité par Luukie25 op 20 nov. 2018 20:54 (9% bewerkt)
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 20 novembre 2018 · 21:27
    Oook lekker! 👍
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • Ee1co
    Advanced
    Ee1co op 20 novembre 2018 · 22:06
    Mooi Luuk!
  • Slim
    Tourist
    Slim op 20 novembre 2018 · 23:10
    Mooi hoor!
  • tellie-G
    Expert
    tellie-G op 21 novembre 2018 · 12:22
    lekker hoor!
    (gravity) I fought the law but the law won...
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 21 novembre 2018 · 13:23
    Goed bezig Luuk!
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • meteomorris
    Expert
    meteomorris op 21 novembre 2018 · 13:45
    Mooi, hoe was de sneeuw @Luukie25?
    May the powder be with you.
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 21 novembre 2018 · 14:34
    Mooi, hoe was de sneeuw @Luukie25?meteomorris op 21 nov 2018 13:45 Sneeuw verbaasde mij in positieve zin. Naar beneden een lichte bruchharsch die dermate zacht was dat 't heel prettig skien was. Bovenin stevig maar een laagje zacht. Gipfelanstieg niet veel sneeuw. Voldoende voor lopen maar wel wegzakken. Afdalen richting Pfaffenferner wat ijs. Op de Pfaffenferner zelf heerlijk carven. Bij stijgen op de Pfaffenferner zit een berucht stijl stuk. Daar erg ijzig. Ski's uit en te voet omhoog voor circa 50hm.Vlak voorbij pfaffenjoch aan de oostzijde (Sulztalferner) eerste km licht verijsd (schaduwzijde Zuckerhutl). Defensief lopen. Maar voor november begrippen over all goed te noemen.
  • markindealpen
    Advanced
    markindealpen op 21 novembre 2018 · 21:03
    Goed bezig !!
  • Constant
    Beginner
    Constant op 25 novembre 2018 · 22:02
    Oh, ik was jullie nog op het parkeerterrein tegengekomen, jullie stonden naast mijn auto. Leuk te lezen dat jullie tocht is geslaagd!
    Beginner , beginner en nog eens een beginner..................
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 25 novembre 2018 · 22:49
    Oh, ik was jullie nog op het parkeerterrein tegengekomen, jullie stonden naast mijn auto. Leuk te lezen dat jullie tocht is geslaagd! Constant op 25 nov 2018 22:02 Tof! Ik was nog benieuwd of we elkaar nog zouden treffen, want we waren verassend laat 's middags terug. Gezellig babbeltje 's ochtends! Fijn seizoen 😃
  • Constant
    Beginner
    Constant op 11 décembre 2018 · 21:49
    We hebben met ons groepje een hele goede 4-daagse off-piste cursus gehad van (aspirant)berggids Thomas van Lieshout (via Mountain Network). Alle dagen waren super, vooral de laatste 2 dagen met verse sneeuw!

Ik wens jou ook een heel fijn seizoen!
    Beginner , beginner en nog eens een beginner..................

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro