Salomon NQ115 Poederskies te koop

• Struuck
    Struuck op 11 février 2019 · 15:20
    Te koop: Salomon NQ 115, 1.78m lang. Met toerbindingen Salomon Guardian 13. Zo goed als nieuw: 1e eigenaar, 1 keer gebruikt (Januari 2019). De echte poederskies ideaal voor off piste skiën in Noord Amerika en Japan. Met bijbehorende nieuwe G3 vellen. Nieuwprijs 900 Euro (skies + vellen); vraagprijs 400 euro.
  • dick
    Advanced
    dick op 11 février 2019 · 19:38
    Ik ben benieuwd waarom je ze nu al weg wilt doen met een 500 euro verlies. Die vellen zijn zelfs nieuw..
    --
  • Struuck
    Struuck op 11 février 2019 · 23:22
    Hi Dick, ik begrijp je vraag. Ik heb een fantastische freeride tocht in Japan achter de rug met deze skies. Met Mountain Network. Check it out! Echter ik ben 57 en was wel een zware tocht van 9 dagen voor mij. Dit was voor mij een oneer in a life time want mijn leeftijdgenoten doen dit niet meer en willen hoogstens nog alleen toereiken. Dit zijn echter Freeride skies. Dus hierbij eindigt mijn freeride ervaring en ga ik alleen nog toeren. Hoop dat ik duidelijk ben. Skies waren fantastisch in de diepe sneeuw en makkelijk te draaien terwijl ik niet veel ervaring heb met freeriden. Ik wil ze nu snel kwijt want anders blijven ze liggen vandaar de inderdaad zeer scherpe prijs. Groet Ivo

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro