Voor 2 vrienden van mij ben ik opzoek naar brede freeride skis. Ze zijn beide rond de 193 cm dus ik zoek skis die zo dicht mogelijk bij hun lichaamslengte komen. Hopelijk heeft er nog iemand wat liggen!
Whitedot Ragnarok 193 cm, 120 mm onder de voet, gemonteerd voor BSL 335-340 met Tyrolia alpine bindingen (DIN 8-18). Moeten wel goede skitechniek hebben, bigmountain or bust. Nadeel is wel dat ze in de Pyrénéen liggen.
Ik heb nog een Atomic Ben Chetler 120mm en 185cm van vorig jaar liggen met een Marker Baron L tourenbinding. Alleen dit seizoen een paar keer gebruikt dus nog in perfecte staat! Heel erg speelse freeride ski die voor 185cm verrassend wendbaar is. Ook is de ski voor een freeride ski relatief licht waardoor een kleine hike goed mogelijk is, vandaar ook de tourenbinding. Ik wil zelf overstappen naar een lichtere en smallere ski omdat ik de komende jaren voornamelijk zal gaan touren, dus bij interesse kan je mij een PN sturen!
Whitedot Ragnarok 193 cm, 120 mm onder de voet, gemonteerd voor BSL 335-340 met Tyrolia alpine bindingen (DIN 8-18). Moeten wel goede skitechniek hebben, bigmountain or bust. Nadeel is wel dat ze in de Pyrénéen liggen. Medicine op 7 mei 2019 11:35
Is denk ik wat aan de brede kant 😃, stuur me je richtprijs in PM!
Ik heb nog een Atomic Ben Chetler 120mm en 185cm van vorig jaar liggen met een Marker Baron L tourenbinding. Alleen dit seizoen een paar keer gebruikt dus nog in perfecte staat! Heel erg speelse freeride ski die voor 185cm verrassend wendbaar is. Ook is de ski voor een freeride ski relatief licht waardoor een kleine hike goed mogelijk is, vandaar ook de tourenbinding. Ik wil zelf overstappen naar een lichtere en smallere ski omdat ik de komende jaren voornamelijk zal gaan touren, dus bij interesse kan je mij een PN sturen!FreekBardoel op 7 mei 2019 16:50
Klinkt ook wat breed, maar stuur je richtprijs even in PM!
Line opus. 1,92 m. 114 mm. Speelse twintip. Super in de poeder, en stevig onder de voet voor ijzige stukken. Gekocht en onderhouden bij MK
Met Salomon quardian tourbinding L. Voor mij eigenlijk beetje te lang.
*message édité par Flant op 10 mai 2019 19:45 (16% bewerkt)
Ik heb een Amplid A10/30 liggen in de langste lengte (1.90 geloof ik)... 126 mm onder de voet, stijfheid 9/10 (of 10/10). Gemonteerd met Beast op 33mm.
Veel stijver dan dit ga je het niet vinden en de combinatie van flat tail + hele lange lichte camber + rocker nose maakt t een briljante ski voor harde stijle lijnen. Stijver en directer dan dit ga je het niet vinden.
*message édité par ERES op 13 mai 2019 16:38 (53% bewerkt)
k heb een set K2 Kung Fujas (Twintip) met Damir Fritschi tourbindingen. 186 - 95 onder de voet.
Heerlijke ski en echt wel een ragbak wel wat jaartjes oud.
ev. zelfs met vellen.
Laat maar weten of je interesse hebt.
Ik heb deze een paar dagen geleden op wePowder gezet, misschien is het wat.
Line mr. Pollards opus 185cm 15/16 incl. Salomon Guardian MNC 13 L binding & vellen.
Hieronder de link naar het topic + afbeeldingen https://wepowder.com/nl/forum/topic/269735
Nog steeds opzoek!sanderwouters op 11 nov 2019 10:33
Maar er is al zoveel aangeboden... waren die niet goed? Kun je dan mss specifieker zijn wat je zoekt? Ik heb mss wel wat liggen...skiester op 11 nov 2019 11:41
Tussen de 185 en de 190cm lengte. Niet kleiner dan 108mm in breedte. Niet gloednieuw maar ook niet afgeleefd. Onder de 300Eur. Specifieke eisen, I know...
Tussen de 185 en de 190cm lengte. Niet kleiner dan 108mm in breedte. Niet gloednieuw maar ook niet afgeleefd. Onder de 300Eur. Specifieke eisen, I know...sanderwouters op 11 nov 2019 16:59
Er zijn al meerdere mensen geweest die iets aanboden wat aan jouw eisen voldeed. Waar gaat het mis? 🤔