vouloir: Gezocht dames tourski set

• xs2arjan.
    Advanced
    xs2arjan. op 9 septembre 2019 · 21:39
    Wie o wie heeft er nog wat onder het stof liggen, liefst compleet met vellen en evt crampons. Lengte ca 170cm breed ca 90 voor schoenmaat 26.0

Thnx,

Arjan
    xs2arjan
  • Anouk
    Beginner
    Anouk op 10 septembre 2019 · 12:13
    Ik overweeg om mijn Icelantic Shamans te verkopen. Er ligt echter geen stof op. 😉
    Ze zijn in perfecte staat, met nieuwe vellen op maat gesneden en met Barons en crampons.
    Ik heb 4 paar Icelantics, en te weinig poederdagen om alles te gebruiken.
    PM me maar mocht het je wat zeggen.
  • tellie-G
    Expert
    tellie-G op 11 septembre 2019 · 11:11
    ik heb nog een oud setje movement shamans van 170, licht skietje met lichte dynafit binding erop en compatible crampons (vellen ook erbij maar niet meer in topconditie), zijn alleen iets van 75 onder de voet dus wat aan de smalle kant, gebruikte ze vooral voor lange toeren. mag weg voor weinig

Heb ook nog (een stuk nieuwer) amplid egotrip toerski setje staan (174, iets van 95 onder de voet) met amplid vellen en G3 ion (tech) binding die evt ook weg mag (maar zijn nog wel meer waard)

evt ook (oudere) compatible dynafit schoenen erbij in 260, zijn licht maar niet heel stijf
    (gravity) I fought the law but the law won...
  • xs2arjan.
    Advanced
    xs2arjan. op 16 septembre 2019 · 10:56
    @tellie-G thnx maar voorkeur heeft een frame binding anders komen er ook nog een setje schoenen bij 😉 Pm me anders wat je voor de Shamans wilt hebben.

Gr,

Arjan
    xs2arjan
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 16 septembre 2019 · 12:04
    @xs2arjan; Edit: ff via PM.
    *message édité par Tim3 op 16 sept. 2019 12:14 (47% bewerkt)
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • xs2arjan.
    Advanced
    xs2arjan. op 6 octobre 2019 · 14:34
    Inmiddels voorzien! Dank allen.
    xs2arjan
  • Mrtnvssr
    Advanced
    Mrtnvssr op 11 octobre 2019 · 16:57
    Ik be ook op zoek naar een Dames toerski setje, niet te lang en zwaar. Heeft iemand nog wat liggen?

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro