Thanks allemaal!
@Aryen; Waren tech bindingen die in loopstand schoten tijdens de landing. Ga de huidige bindingen vervangen voor een Kingpin.
@ThijsB Verblijf in paar dorpjes verderop, elke dag 15 minuten in de skibus. Scheelt al meer dan de helft voor de huurprijs van een kamer. Verder hard werken in de zomer, op de drukke maanden 7 dagen per week, zodat ik in de winter kan genieten. Ben redelijk goed geworden in het sparen voor de winter 😃
@Rutger Ik snap de reactie wel, maar als je Whistler, Fernie of Revelstoke op een echte poederdag heb gehad, dan valt St Anton echt heel erg mee. Helemaal omdat hier toch bijna iedereen op de piste blijft skien. Die nieuwe verbinding is absoluut een gedrocht, en ik had het fantastisch gevonden als de oude schindlerlift er nog had gestaan, maar helaas ga ik daar niet over. Ben op dit moment ook nog niet verder gekomen dan Zurs, dus kan over de rest van het gebied niet veel zeggen.
@Petertav Zit jij hier ook? Dan kunnen we binnenkort eens even praten een een paar lijntjes skien!