Reparatie rits GTX (north face)

• Rudy
    Beginner
    Rudy op 1 novembre 2019 · 15:01
    Hoi,

Iemand ervaring met het laten herstellen van een rits een een GTX jas? Iets te enthousiast de rits proberen dicht te trekken, garantie is vd de zomer verlopen... dank voor de tips vast, jas is nog te goed om niet meer te gebruiken.

*message édité par Rudy op 1 nov. 2019 15:03
    Jägerbeitsie? Cheers!
  • norwalk
    Beginner
    norwalk op 1 novembre 2019 · 17:06
    De vriendjes van Bever sports kunnen wel eens wat betekenen voor je.
    Succes.
  • benkloosterboer
    benkloosterboer op 1 novembre 2019 · 17:50
    Ik heb hetzelfde probleem gehad. Ik heb zelf een nieuwe rits gekocht en door de plaatselijke kleermaker waar ik al jaren kom laten vervangen. Prima oplossing.
  • kjiratsiekoedel
    Beginner
    kjiratsiekoedel op 1 novembre 2019 · 19:03
    Soms is er nog best wel coulance bij pas vertrekken garantietermijnen... Zou nog ff mee terug gaan
  • Rinus
    Tourist
    Rinus op 1 novembre 2019 · 19:27
    Misschien heb je geluk, maar in mijn ervaring is TNF nooit coulant.

Mijn suggestie zou ook proberen te laten repareren via Bever zijn
  • Rudy
    Beginner
    Rudy op 3 novembre 2019 · 14:00
    Dank voor de tips. Bever vroeg €150,- voor de reparatie.. voordat ik dat doe, nog even opzoek naar een alternatieve optie (als die er is..).
    Jägerbeitsie? Cheers!
  • kjiratsiekoedel
    Beginner
    kjiratsiekoedel op 3 novembre 2019 · 15:53
    Dat is wel veel. Nu laten ze dat vast ergens anders doen...

Korte zoektocht (hiking site & wepowder) levert deze adressen op:
    http://www.hdstyles.nl/
    https://www.outdoor-service.com/reparatur/
    Carl Denig (heeft blijkbaar eigen atelier)

Een waterdichte rits valt ook mee qua kosten:
    https://www.fournituren.nl/ritsen/waterdichteritsen/ykk-waterdichte-ri...

En dan nog wat arbeid...
    *message édité par kjiratsiekoedel op 3 nov. 2019 15:55 (26% bewerkt)
  • Constant
    Beginner
    Constant op 3 novembre 2019 · 16:50
    Heb je een reparatie-offerte aangevraagd bij de importeur van de TNF? Vrijwel alle A-merken hebben een reparatieservice, tegen betaling in geval een eventueel eigen schuld. Goretex stelt een reparatie-service zelfs verplicht bij de kledingfabrikanten die haar materiaal gebruiken.
    Beginner , beginner en nog eens een beginner..................
  • Marijnt
    Beginner
    Marijnt op 4 novembre 2019 · 12:16
    Of checken waar de Patagonia repair service langs komt, dan door hun laten doen, volgens mij zelfs zonder kosten!
  • tomasdehoog
    Advanced
    tomasdehoog op 4 novembre 2019 · 12:55
    Ow nou ben benieuwd wat hier uit komt. Ik heb over exact dit probleem contact gehad met de klantenservice van TNF maar tegen mij zeiden ze dat ze niets voor me konden doen omdat de garantie was verlopen, dus ook geen aparte reparatie...
  • Rudy
    Beginner
    Rudy op 7 novembre 2019 · 22:37
    Ow nou ben benieuwd wat hier uit komt. Ik heb over exact dit probleem contact gehad met de klantenservice van TNF maar tegen mij zeiden ze dat ze niets voor me konden doen omdat de garantie was verlopen, dus ook geen aparte reparatie...tomasdehoog op 4 nov 2019 12:55

update; TNF (customer care) vond dit bedrag toch ook wel aan de hoge kant en verwees me door naar hun warranty afdeling, daar dus de vraag neergelegd..
    Jägerbeitsie? Cheers!
  • skiester
    Advanced
    skiester op 9 novembre 2019 · 13:45
    Tis wel vaak gedoe met die ritsen. Ik heb n mammut jas met een rits waaraan niets kapot lijkt, maar die toch vaak hapert. Heb t ding net n jaar.

Overigens: vlgs consumentenrecht heb je ook rechten. Garantie termijnen zeggen wat dat betreft alleen dat je binnen die termijn no questions asked geholpen wordt.

Ook maar ns n mail aan wijden aan mijn rits. Vanochtend zelfs n andere jas moeten aandoen. Zoveel poeder is k*t als je jas niet dicht wil 😀
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro