Tripreport Tourskiën in Kazachstan

• Traasbaas
    Beginner
    Traasbaas op 4 novembre 2019 · 20:54
    Snowvember is begonnen, en mooie plannen voor komende winter worden al weer gemaakt. Maar ook een mooi moment om nog eens terug te kijken op de ervaringen van afgelopen winter.

Afgelopen maart ben ik met de mannen van Epique wezen tourskieën in Kazachstan. Een echte aanrader, het Tian Shan gebergte is geweldig en nog amper aangetast door de geïndustrialiseerde wintersport. Met nog een bezoek dan de stad Almaty, een uitstapje naar Charyn Canyon en een nacht in de Kazachse clubs draaide deze trip om meer dan skiën alleen.Het verblijf in het Cosmo Station is een onvergetelijke ervaring op alle vlakken.

Over deze trip schreef ik een uitgebreid reisverslag, welke ik jullie natuurlijk niet wil onthouden:

https://epique.com/kazachstan-martin/

• BASC
    Beginner
    BASC op 4 novembre 2019 · 21:15
    Heel gaaf!
    Er staat weer een nieuwe locatie op de bucket list. 😃
    www.firsttours.nl
  • MTV
    Beginner
    MTV op 4 novembre 2019 · 21:53
    Goed verhaal Traasbaas! Dankjewel.
  • elmundo
    elmundo op 4 novembre 2019 · 22:32
    Yes, wat vet! Wij hebben net onze trip naar Kazachstan voor februari bevestigd! Gaan 1 dag vanuit Almaty de bergen in, daarna 6 dagen touren vanuit een hut in de wildernis van de Ketmen regio.

We hebben ook nog wat dagen in Almaty zelf te besteden, nog (uitgaans)tips? Afgezien van de limousines met bubbels 😉

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro