Mega bulk aankoop met tour skis

• emistos
    Advanced
    emistos op 29 novembre 2019 · 01:53
    Ik kwam toevallig deze bulk aankoop tegen. Alles wordt in één keer verkocht, ik neem aan dat ze van het Nederlandse leger zijn. Leuk om er eentje te hebben, maar wat moet je met die hele lading....

https://www.bva-auctions.com/nl/auction/lot/44466/13921061?pid=0...
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 29 novembre 2019 · 05:19
    Haha. Ik wil er anders ook wel een, als iemand zin heeft om de hele box te kopen!
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • emistos
    Advanced
    emistos op 29 novembre 2019 · 09:24
    Ik zat nog even te kijken bij G3. Ze lijken overeen te komen met de ZENOXIDE. Geen idee of de constructie dan ook hetzelfde is en of ze de vellen erbij hebben
  • stuiker
    Beginner
    stuiker op 29 novembre 2019 · 09:49
    aan de gene die ze koopt heb wel 50 euro over voor een paar met vellen 😃
  • sanno
    Tourist
    sanno op 29 novembre 2019 · 10:14
    het zijn de G3 Zenoxide ski's, maar voor het leger geleverd in een volledig witte uitvoering
    Lawine piepers, je wilt er niet dood mee gevonden worden.
  • Vinnie
    Advanced
    Vinnie op 29 novembre 2019 · 10:24
    Evt zou je aan Arthur van Powder House Agency eens kunnen vragen. die zal ze geleverd hebben.
    Sharing Secrets, Sharing freedom!
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 29 novembre 2019 · 10:43
    Ben ook wel geinteresseerd in een paar voor een buddy. Ben de komende week alleen niet in de buurt om die box te verslepen of tot brandhout te zagen :/
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • Flant
    Advanced
    Flant op 29 novembre 2019 · 11:09
    Ook interesse👍🏻
  • emistos
    Advanced
    emistos op 29 novembre 2019 · 11:23
    Inmiddels heb ik van BVA gehoord dat de vellen er helaas niet bij zitten
  • Moos
    Moos op 29 novembre 2019 · 14:39
    Ik zag ze ook staan. Vroeg me al af waar ze vandaan kwamen.
    Ik heb ook wel interesse in een paar.
    *message édité par Moos op 29 nov. 2019 14:40 (56% bewerkt)
  • misteriks
    Beginner
    misteriks op 29 novembre 2019 · 15:43
    Doe mij ook maar een setje (of 2), WP sticker erop en klaar!
  • jcvw
    Tourist
    jcvw op 29 novembre 2019 · 17:25
    Ik zag ze ook voorbijkomen via marktplaats, mocht hier een team ontstaan heb ik ook interesse in een paar!
  • baila010
    Advanced
    baila010 op 29 novembre 2019 · 18:36
    Ik zou ook wel 2 setjes willen...Nu de vraag...wie heeft er tijd om dit -wellicht- te coördineren 😉 😉 en op te halen....etc.
    Benieuwd,.....
    Living my dream :-)
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 29 novembre 2019 · 19:03
    Op de foto tel ik een stuk of 20 paar wat 6 december opgehaald zou moeten worden in Amersfoort, inclusief die bak. Met 8/9 paar hierboven zijn we dan bijna halverwege.
    *message édité par EmileHendrix op 29 nov. 2019 19:05 (5% bewerkt)
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 29 novembre 2019 · 19:09
    Geen idee of die bak makkelijk uit elkaar kan, maar ik zou woensdag eind vd middag de ski's wel op kunnen halen. 20 paar past wel in een Astra station, toch? Mijn ruimtelijk inzicht is ondermaats... Als iemand een (serieuze) en handige manier weet om gezamenlijk te bieden en te betalen, wil ik wel de distributie op me nemen vanuit Dieren. Ook even afwachten hoe hoog die biedingen op gaan lopen. Voor een prikkie een extra paartje is wel een mooie actie natuurlijk.
    *message édité par Tim3 op 29 nov. 2019 19:11 (16% bewerkt)
  • waingro
    Advanced
    waingro op 29 novembre 2019 · 19:20
    Interesse
    AYSABTU - All your stoke are belong to us.
  • emistos
    Advanced
    emistos op 29 novembre 2019 · 19:24
    Het gaat zo te zien om twee bakken, ik tel er dus ongeveer 42. Ik vind het prima om er een paar in bulk te kopen maar niet de hele mep in een keer. Tot 10 paar krijg ik ze wel weggewerkt denk ik. We moeten alleen wel heel goed afspreken dat mochten we tot een gezamenlijke aankoop komen maar één van ons biedt. Anders zitten we onze eigen prijs op te drijven. Oh en ik kan helpen met rijden
    *message édité par emistos op 29 nov. 2019 19:25 (4% bewerkt)
  • Rickvd
    Beginner
    Rickvd op 29 novembre 2019 · 19:40
    Precies. Zijn 2 bakken. Na goed bestuderen van die foto’s lijkt het dat je met een schroef boormachine die bakken wel uit elkaar moet kunnen krijgen. Boedelbak erachter en je hebt ze thuis staan.
    Ik kan evt ook coördineren. Vrijdagmiddag kan ook toevallig. Woon in Utrecht.
    *message édité par Rickvd op 29 nov. 2019 19:41 (17% bewerkt)
  • Rickvd
    Beginner
    Rickvd op 29 novembre 2019 · 19:57
    Hmm lijken popnagels. Dat maakt het een iets grotere uitdaging.
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 29 novembre 2019 · 20:01
    Ik zit te slapen, 6 december is natuurlijk niet komende woensdag. De vrijdag weet ik niet of ik kan rijden, alleen als het met lukt om thuis te werken. Durf dat niet te beloven. Maar zie dat @emistos en @rickvd mogelijk redders in nood kunnen zijn, mocht het ons lukken dit plannetje te laten slagen! Anders zie ik ook iets van een bezorgservice voor 35e op hun website. @emistos; jij hebt contact met hen, toch? Kan je evt polsen om hoeveel paar ski's t gaat? Dat maakt het inschatten wat we willen betalen en met hoeveel we dit kunnen doen makkelijker.
  • Rickvd
    Beginner
    Rickvd op 29 novembre 2019 · 20:04
    Haha. Nog een keer gekeken en volgens mij zijn het stapelbare bakken. Zie die ijzeren overlopende hoekstukken. Aan binnenkant zie je ook dat per 2 planken ze los zitten. Ik ben serieus geïnteresseerd. Zoek wel een partner in crime om de lol, moeite en bagageruimte te delen.
  • jk
    Tourist
    jk op 29 novembre 2019 · 21:02
    Die palletboxen kan je handmatig uit elkaar halen. De tourskis schijnen van de mariniers te komen.
  • emistos
    Advanced
    emistos op 29 novembre 2019 · 21:56
    @Rickvd, ik zou wel voor een kwart willen inspringen. Als we met vier of vijf alles delen kunnen we het betaalbaar en redelijk compact houden. Dan kunnen we eerst hier op wepowder onder de geïntegreerde de ski's voor het procentuele bedrag van aankoop doorsturen, waarna ieder met de overige ski's doet wat hij wil. Als we vier of vijf mensen hebben is het ook iets makkelijker af te spreken wat we als bovengrens aanhouden voor het bieden.

@Tim3, ik had het gewoon via de chat op de website gevraagd. Ik kan het morgen wel even vragen maar waar niet of ze er in het weekend zijn
    *message édité par emistos op 29 nov. 2019 21:58 (13% bewerkt)
  • Frans v
    Frans v op 29 novembre 2019 · 22:24
    Hier ook interesse in een paar mocht de koop lukken
  • eversronald
    Beginner
    eversronald op 29 novembre 2019 · 22:28
    Interesse ook!! Wil ook wel meedragen in risico van kopen van het geheel.
  • Flachlander
    Beginner
    Flachlander op 30 novembre 2019 · 09:05
    Ik heb ook interesse voor een paar, zag dat er nu 200 op geboden wordt plus opslag. Hoe gaat t ophalen, is dat direct onder werktijd?
  • Flachlander
    Beginner
    Flachlander op 30 novembre 2019 · 09:06
    Wil ook wel meedragen in risico
  • luuk999
    Advanced
    luuk999 op 30 novembre 2019 · 10:32
    Gaaf. ik doe graag mee
  • janbollen
    janbollen op 30 novembre 2019 · 10:52
    Ik doe ook wel mee, interesse in 2 paar..
  • robbevanhoucke
    robbevanhoucke op 30 novembre 2019 · 11:05
    Interesse!

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro