Haglofs Vojd ABS rugzak 18 True Black & 2 patronen + gratis sonde - ZGAN

• ewoud.melis
    Tourist
    ewoud.melis op 13 décembre 2019 · 09:31
    Poederliefhebbers,

Ik heb twee jaar geleden deze Haglofs Vojd ABS rugzak 18 True Black voor €650 gekocht als overjarig model met 2 patronen (staal en carbon) voor €250. Rugzak vorig jaar slechts 3 dagen gebruikt dus nog hagelnieuw, nooit getrokken uiteraard en ligt nu stof te happen. Zonde dus klaar voor nieuwe avonturen. Je krijgt er tevens een gratis sonde bij kado, deze is alleen niet super meer.

Voorzien van een volledig geïntegreerde ABS lawine airbag systeem is de Haglöfs VOJD ABS 18 de perfecte rugzak voor freeride skiërs, snowboarders en alpine touring fanaten. Voorzien van 18 liter ruimte voor onder andere de schep en sonde van je lawine uitrusting, exceptioneel draagcomfort en handige functionaliteiten. Het oog wil ook wat, dus strak design met slimme toepassingen zoals bevestigingsmogelijkheden voor ski’s en snowboards.

Ik zat te denken aan €600 voor de totale set (nieuw was €900), dus hagelnieuwe ABS rugzak, 2 patronen en sonde. Te bekijken / passen in omgeving Haarlem / Hoofddorp. Maar ook Amsterdam en Utrecht ben ik regelmatig of opsturen is mogelijk.

Let me know! Dit weekend alleen op WePowder, daarna gaat het ook op Marktplaats.

Ewoud

• ewoud.melis
    Tourist
    ewoud.melis op 18 décembre 2019 · 20:27
    Inmiddels ook op marktplaats te vinden: https://www.marktplaats.nl/plaats/m1494179199
  • ewoud.melis
    Tourist
    ewoud.melis op 11 janvier 2020 · 13:32
    Speciale WePowder prijs verlaging, voor €500 mag de set weg!
  • ewoud.melis
    Tourist
    ewoud.melis op 10 février 2020 · 17:44
    Vooruit nog een extra WePowder korting van €50.- Dus de hele set voor €450 of goed bod. Wie maakt me los?
  • JasperDeBauw
    Advanced
    JasperDeBauw op 10 février 2020 · 22:37
    pb gestuurd
  • ewoud.melis
    Tourist
    ewoud.melis op 13 février 2020 · 19:35
    Verkocht!

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro