Kan het nu opeens met 9duizend minder ook?EmielRense op 24 jan 2020 18:20
@EmielRense en iedereen die het project volgt.
Nee, met 9000 minder kan het eigenlijk niet, MAAR, het geklungel bij Ulule heeft er voor gezorgd dat tot eergisteren iedereen die de site bezocht met een smartphone, sowieso op de Nederlandse versie van de site bleef komen. In de statistieken (die ik ook kan volgen) bleken er heel veel buitenlanders (na promo op Facebook en Insta) de site te hebben bezocht maar niet gesteund, hoogstwaarschijnlijk omdat ze geen Nederlands kunnen 😃
Aangezien we op die manier sinds het begin van de campagne (en dus tot bijna op het einde) heel veel potentiële funders zijn mislopen (en met hun mogelijke steun het doelbedrag waarschijnlijk wel hadden gehaald) heb ik beslist om met wat er nu ligt alvast de opnames te starten en ondertussen verder te zoeken naar mogelijke sponsors.
Het zou zonde zijn van alle mensen die in het project geloven om het te laten schieten.
Het slechte nieuws is dat het voor de postproductie voorlopig behelpen zal worden maar het GOEDE nieuws is dat de film er sowieso komt.
VOORAL wil ik alle poederliefhebbers hier op wePowder, die het project hebben gesteund, ontzettend hard bedanken voor hun vertrouwen.
We gaan er iets moois van maken en ik zal jullie hulp zeker nog op een andere manier kunnen gebruiken maar daarover later meer 😃
Voor wie nog vragen heeft hieromtrent, stuur me gerust een PM, ik kan jullie als jullie dat wensen de ganse conversatie met Ulule laten inzien 😉 maar da's geen leuke lectuur, haha
Ik zou jullie ook aanraden mochten jullie ooit een crowdfunding willen starten niet met die lui in zee te gaan, hoewel ze hopelijk wel uit deze fouten hebben geleerd. Had er veel goeds over gehoord maar hangt misschien af van wie jouw project opvolgt.
Vooral ben ik heel blij dat we gewoon een film gaan maken, ik hoop jullie ook.