Gids delen 2 t/m 4 januari, omgeving Andermatt/Airolo (suggesties welkom!)

• Reinoud
    Beginner
    Reinoud op 18 décembre 2019 · 15:54
    Hi poederaars!

Ik ga samen met mijn zus en 1/2 andere skiërs 3 dagen toerskiën in oostelijk Zwitserland.

We zijn 1 januari in de omgeving Andermatt, we willen een paar dagen van tevoren de knoop doorhakken waarheen we precies gaan afhankelijk van de weersvoorspelling. Als we een locatie hebben gekozen, willen we daar een gids huren voor de 3 dagen, en dan vanuit 1 plek toeren, of langs een paar hutten (afhankelijk van de mogelijkheden).

Er vanuit gaande dat er 6 mensen meekunnen met de gids, hebben we 2 of 3 plekken over. Gezellig als er wat wepowderaars mee gaan! Suggesties voor toerskiën en/of gidsen in die regio zijn ook meer dan welkom!

Wij zijn eind 20, begin 30, goed in vorm en goede skiërs en ~10 dagen toerski ervaring.

Groeten,
    Reinoud
  • robbert
    Advanced
    robbert op 18 décembre 2019 · 16:19
    Andermatt toeren bij oberalppass, Maighels Hütte of richting Realp, Rotondo en Albertheim Hütte . Geen idee of hutten open zijn

Bij Airolo heb je Val Bedretto, Critallina hutte. denk ik dicht, maar wel ok winterraum.

Op www.map.geo.admin.ch kan je wel wat toer ideetjes op doen
  • ieism
    Tourist
    ieism op 18 décembre 2019 · 20:27
    De Maighels is altijd open na kerst en de eerste week januari, wel reserveren want druk.
    splitfest.nl
  • Reinoud
    Beginner
    Reinoud op 22 décembre 2019 · 12:07
    Heel veel dank voor de suggesties, ik ga ernaar kijken!

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro