Kiroro vandaag...

• Leon
    Beginner
    Leon op 8 février 2020 · 15:20
  • Guy.
    Advanced
    Guy. op 8 février 2020 · 16:51
    Wow... hele lichte poeder!
  • Kabouter Plofzak
    Advanced
    Kabouter Plofzak op 9 février 2020 · 05:57
    Lekker mannen!

Video geeft wel de beperking aan van Hokkaido: vlak.
  • Steef
    Advanced
    Steef op 9 février 2020 · 09:18
    Als dat jouw beeld van Hokkaido is dan zou ik toch een keer terug gaan, wat beter gaan zoeken en misschien wat minder aan die hallucinerende paddo's knagen 😃.
    Every turn is a sign of weakness. I'm weak...
  • meteomorris
    Expert
    meteomorris op 9 février 2020 · 11:50
    Als dat jouw beeld van Hokkaido is dan zou ik toch een keer terug gaan, wat beter gaan zoeken en misschien wat minder aan die hallucinerende paddo's knagen 😃.Steef op 9 feb 2020 09:18

@Steef ik ben het wel met @Kabouter Plofzak eens. Hokkaido is toch vooral een beetje een soort van turbo Sauerland. Wie groot is geworden in de Alpen zal de echte grote lijnen missen op Hokkaido. Ik ga nu zeker mensen op hun tenen trappen omdat ze Hokkaido het beloofde land vinden, maar eerlijke gezegd biedt een goede retour d'est in de Piemonte beter terrein en condities dan Hokkaido. Het is vooral de consistentie van de sneeuwval (eerste twee weken februari zijn altijd goed in de regel) die het zo bijzonder maken. Daarin is de Piemonte een stuk eclectischer.

May the powder be with you.
  • Steef
    Advanced
    Steef op 9 février 2020 · 12:19
    Dan moet ik misschien toch een keer naar Sauerland als het daar hard dumpt...scheelt een hoop gedoe qua reizen. Hebben ze daar ook goede sushi en een automaat met gedragen dames slipjes?!

Hokkaido geeft zeker niet het meest uitdagende terrein met dikke steeps. Daarvoor ga je volgens mij ook niet naar Japan....
    Maar ik heb daar echt wel genoeg lekkere hellingen gereden met 75cm diepe poeder. Steil genoeg om vooruit te komen (Ok...je moet wel chargen natuurlijk). In meerdere gebieden is wel wat te vinden.

Om nou heel Hokkaido te bestempelen als vlak en te zeggen dat dat beperkingen zijn.... dan heb je het waarschijnlijk niet getroffen of zijn je verwachtingen gewoon niet goed geweest.
    Every turn is a sign of weakness. I'm weak...
  • MTV
    Beginner
    MTV op 9 février 2020 · 13:22
    Een automaat met wat...?!
  • Kabouter Plofzak
    Advanced
    Kabouter Plofzak op 9 février 2020 · 16:49
    @Steef ik ga niet naar Japan voor de gedragen dames slipsjes, dus ik kan die vergelijking met Sauerland niet maken 😉

Ik heb een dubbel gevoel met Hokkaido; geweldige sneeuw, maar toch kies ik dan liever voor iets mindere kwaliteit sneeuw, ook mogelijk minder sneeuw en kies ik toch voor Honshu, hoewel je daar ook het juiste resort moet kiezen.

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro