vouloir: Diversen gezocht en aangeboden

• Niekbeijneveld
    Beginner
    Niekbeijneveld op 16 février 2020 · 12:46
    Hi all,

Ik ben opzoek naar een geschikte rugzak om in en rond de pistes te skiën! Airbag is niet nodig, wel ruimte voor drie-eenheid omdat ik volgend seizoen ga beginnen met touren. Ik vind persoonlijk kennis en ervaring nu belangrijker dan de airbag rugzakken dus daar investeer ik eerst in. Ik heb zelf gekeken naar de Mammut Nirvana 18/24L.

Liever koop ik het uiteraard tweedehands, dus als iemand iets heeft liggen let me know!

Daarnaast verkoopt mijn broer een set winterbanden met stalenvelg voor volvo V50. Ze zijn weinig gebruikt en staan voor 150 op MP. Bij interesse stuur even berichtje prijs komen we vast wel uit. Wij moeten er van af 😉

Daarnaast heb ik nog een gebruikte Burton snowboardbroek liggen, wat mij betreft een geweldige broek gebruik hem alleen niet meer. Maat is L, ik ben ongeveer 1.83 en 75kg en hij is aan de ruime kant voor mij. Broek heeft gebruikssporen maar niks geks, kan prima nog jaren mee. Prijs is 0 euro. Foto's kan ik later vandaag maken.

Groeten
    Niek
    *message édité par Niekbeijneveld op 16 févr. 2020 13:13
  • Flachlander
    Beginner
  • Flachlander
    Beginner
  • Daaf
    Beginner
    Daaf op 17 février 2020 · 11:19
    Ik heb evt nog wel een mammut rugzak van 25 liter waar je een airbag systeem in kan ritsen. Laat maar weten of je interesse hebt.

Répondre

Vous devez être connecté afin de poster une réponse sur ce sujet. Connectez-vous ou créez un compte.

Passer à wepowder Pro

• Prévisions complètes sur 14 jours
  • Raideur de pente et exposition du terrain
  • Idées d'itinéraires freeride
wePowder Pro